Re: Chętne dziewczyny...?

Data: 2017-04-19 19:07:57
Temat: Re: Chętne dziewczyny...?
Od: LeoTar Gnostyk <L...@l...net>

Aiua40 pisze:

> idąc tym tokiem myśli można by zakładać, że seks dla wszystkich
> mężczyzn oznacza (mówiąc potocznie) tylko i wyłącznie mechaniczne
> spuszczenie z krzyża? zgadzasz się z tym, tacy wszyscy jesteście?

Nie, nie zgadzam się bo to wy, kobiety same traktujecie narzędzia
męskie, a więc i facetów, niczym kołki do samogwałtu. Sama to zresztą
przyznałaś nieco niżej. Cytuję:

> ...nie nazwałabym tego prostytucją a raczej rozsądnym samogwałtem.

No węc jak to jest, czy to mężczyzni traktują kobiety niczym manekiny do
mechanicznego samozaspokajania się, czy też to wy kobiety traktujecie
mężczyzn czysto użytkowo? I jeszcze w dodatku za to domagacie się
sowitej zapłaty, którą te męskie głąby chętnie uiszczają.

> mam wrażenie, że twoje argumenty są oparte o twoje dojmujące
> doświadczenia, ale ponominowawszy... czy to coś złego dbać o
> przyszłość własnego potomstwa? to że macierzyństwo w jakimś zakresie
> oddziela od siebie małżonków nie powinno być dla ciebie 60 letniego
> faceta zaskoczeniem. przecież to kobieta w zasadzie zostaje sam na
> sam z dzieckiem jako posiadająca większe pokłady psycho-fizycznego
> przystosowania do tej roli.

Bzdura. Dziecku potrzebni są w procesie wychowawczym oboje rodzice, gdyż
to od nich uczy się ono: obserwując, naśladując i doświadczając z nimi,
relacji jakie powinny panować między kobietą i mężczyzną. I dzieje się
to co najmniej od momentu narodzin. Dziecko uczy się wszystkiego od
rodziców, gdyż to oni służą mu za wzorce do których ma bezwarunkowe
zaufanie bo dają jeść i zapewniają bezpieczeństwo. Jeżeli ci, którzy
mają służyć dziecku za wzorce działają przeciwko sobie nawzajem to
dziecko, które jest najdoskonalszym obserwatorem i psychologiem, uczy
się tego, że między kobietą a mężczyzną ma się toczyć walka. Że jedno ma
wykorzystywać drugie, poniżać, lżyć i traktować jak niewolnika. Kobieta
wcale nie jest lepiej przystosowana od mężczyzny do opiekowania się
dzieckiem poza tym, że może je karmić. Kobieta sama ustanowiła się tą
ważniejszą dla dziecka gdyż na przestrzeni dziejów, i to w stosunkowo
krótkim czasie, doszła do wniosku, że zajmowanie się dzieckiem jest
łatwiejsze aniżeli polowanie i ryzykowanie własnym życiem. A przy okazji
cierpiąc na brak poczucia własnej wartości pozostając samą z dzieckiem
gdy jej partner polował, mogła uzależniać dziecko od siebie i
przygotowywać je, szczególnie syna, do roli jej obrońcy w starciu z
mężczyzną, którego nienawidziła za to, że sama, z własnej woli
prostytuowała się z nim. Opieka nad dzieckiem i uzależnienie go od matki
to element składowy dążenia kobiety do totalnej dominacji nad mężczyzną,
walki, w której dziecko stawało się zakładnikiem w rękach matki.

> oczywiście nie popieram zupełnego odstawienia faceta na boczny tor,
> ale da się zauważyć pewne konkurowanie ojca z dzieckiem o czułość i
> uwagę kobiety a wówczas żadna siła we wszechświecie nie jest w
> stanie oddzielić zdrowo działającej(psychicznie) matki od swojego
> dziecka.

A któraż to matka jest zdrowa psychicznie? Pokaż mi taką. Wszystkie
uzależniacie dzieci od siebie po to by w razie otwartego starcia z
mężczyzną służyły wam za argumenty przeciwko ojcu dzieci. Powiem ci w
tajemnicy, że moja eks- posunęła się do tego, że czując, że już dłużej
nie uda się jej odsuwać mnie na bok od dzieci i manipulować mną chciała
doprowadzić do stosunków kazirodczych między mną a naszą córką, a
świadkiem tych stosunków miał być nasz młodszy syn. Tak, wasza perfidia
i strach przed zaufaniem mężczyznie nie znają granic. A dzieci, jeszcze
raz powtórzę, służą wam kobietom za oręż w walce z mężczyzną. W walce o
złudną władzę do której żeście się - przez całą historię Życia -
przyspawały i od której trudno jest was oderwać. A zakaz inicjacji
seksualnej dziecka w trójkącie rodzice-dziecko pozwala wam utrzymywać
ten stan rzeczy. Dlatego taki chimeryczny wrzask podniósł się, gdy
zaproponowałem wprowadzenie do wychowania w rodzinie powszechnej
edukacji seksualnej wraz z inicjacją seksualną uświadomionego dziecka w
gronie rodziców, ale na życzenie uświadomionego dziecka.

> rywalizacja ze strony ojców jest raczej godna politowania ponieważ
> dowodzi ich płytkość przystosowawczą do zaadoptowania się w tej
> trudnej i absorbującej roli opiekuna.

Ja nigdy nie narzekałem na zbytnie zaabsorbowanie rola opiekuna pomimo
tego, że dopóki moja eks- nie wyrzuciła mnie z domu to ja zajmowałem się
dziećmi od narodzin poczynając, bo moja eks- zaliczyła trzy cesarki i
była niedolna do zajmowania się dziećmi wtedy, gdy wymagały największej
troski. Więc przestań mi baje wciskać o tym, że to takie wielkie
wyrzeczenie zajmować się dzieckiem. Dla mnie to była wielka przyjemność
i radość z obcowania z moim potomkiem wtedy, gdy był najbardziej
bezbronny i rzeczywiście potrzebował opieki. Ale nie wypominam tego
mojej byłej - było jak było i się tego nie zmieni.

> hm...seks trzeba lubić wtedy się go nie używa a UŻYWA. tak to już
> jest że kobieta może nawet jeśli nie może, dlatego...

...właśnie jest w stanie wykorzystywać seks do manipulowania facetem,
któremu brakuje poczucia własnej wartości z powodu nierozwiązanego
kompleksu Edypa, i podporządkowania go sobie. I mimo iż sama również
cierpi z powodu braku poczucia własnej wartości wynikłego z
nierozwiązanego kompleksu Elektry to jednak finalnie to ona staje się
stroną dominującą dzięki temu, że "może nawet wtedy jeśli ne może". To
Twoje słowa. ;-) W sytuacji gdy obydwoje partnerzy cierpią na brak
wzajemnego zaufania z powodu braku poczucia własnej wartości to jednak
kobieta staje się tą, której przypada władza nad zniewolonym seksualnie
mężczyzną. Czy sądzisz, że para, w której obowiązuje relacja
pan-niewolnik może być parą trwałą? Przecież niewolnik prędzej czy
pózniej zorientuje się, że jest wykorzystywany i będzie się starał od
tej niewolniczej zależności uwolnić. A ponieważ nie rozumie a tylko
wyczuwa więc się buntuje: najpierw słownie a pózniej fizycznie gdy
partnerka nie chce ustąpić, na przykład pozwalając sobie skoczyć na lewiznę.

> ...nie nazwałabym tego prostytucją a raczej rozsądnym samogwałtem.

To taka nowomowa, eufemizm, aby nie nazwać występku występkiem, co? ;-)

> współczuję że miałeś ladacznicę zamiast żony ale nie projektuj jej
> zachowań na całą populację żeńską, bo to krzywdzące uogólnienie. :-)

Moja była jest wierzchołkiem góry lodowej, który udało i się ujawnić
dzięki podpowiedziom moich dzieci i mojemu oddaniu dla dziecięcej
wolności. Ale byś nie odbierała moich wynurzeń jako niechęci do kobiet i
jako obciążania was za całe zło na tej ziemi powiem ci tylko tyle, że
gdyby nie kobiety mężczyzna (np. Adam z raju) nie poradziłby sobie z
odpowiedzią na pytanie skąd pochodzi i kim jest. A bez ludzkiego
doświadczenia i sam Stwórca nie poznał by samego siebie, swoich korzeni
oraz swego przeznaczenia. To dzięki kobiecie z jej pazernym i okrutnym
seksem, uwolniła się przemoc, bez której nie nastąpił by rozwój
Świadomości Stwórcy/Człowieka i nie odkryłby On błędu, który MUSIAŁ
popełnić będąc Pierwszym i całkowicie nieświadomym. Zabrał sie do
tworzenia tak samo jak nieświadomi rodzice zabrali się do wychowywania
dzieci. Zresztą przyjrzyj się boskiemu zakazowi w raju. Czyż zakazując
nie poniżył swoich dzieci? A czy my wychowując nasze dzieci w atmosferze
tajemnicy i zakazu nie postępujemy podobnie do niego?

> takie wnioski przemawiają tylko na to, że jesteś jak prawiczek,
> seksualności kobiety uczący się z wąchania rajstop mamy i babci,
> które porzucili mężowie. to taka metafora, nie powinieneś mieć z nią
> problemów ;-)

Mylisz się i ... nie mylisz. Z niejednego pieca chleb jadłem i sporo
doświadczyłem z kobietami w życiu. I każda z moich partnerek próbując
mnie poniżyć lub oszukać dokładała jakąś cegiełkę do rozwiązania moich
problemów. A najcenniejszym z moich dokonań jest dotarcie do tego co
jest przyczyną przemocy między ludzmi, ze szczególnym podkreśleniem
przemocy między kobietą i mężczyzną, i w jaki sposób uwolnić ludzi od
tej patologii, która jest zalążkiem chorób psychicznych, somatycznych,
genetycznych i wszystkich innych oraz patologii społecznych z których
największą jest wzajemne zabijanie się dumnego homo sapiens, że o
niewolnictwie pod wszelkimi postaciami nie wspomnę. Inne pomniejsze
przypadłości takie jak złodziejstwo, oszustwo, etc. wszystko ma swój
początek w nierozwiązanym zjawisku traumy wczesno-dzięcięcej jako
konsekwencji ZAKAZu. A o który zakaz chodzi chyba juz nie moszę tak
bystrej osóbce podpowiadać. :-)

> póki co dostrzegam że przez kobietę masz kuku na muniu i wszystkie
> podstawiasz pod jedna kreskę. :-)

Mylisz się. Kiedyś istotnie tak było ale od dłuższego już czasu się
zmieniło i mam problem z nadmiarem. A ja sobie wymarzyłem tę jedną,
jedyną i nadal czekam na nią.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynik rozwoju - Piotr Kropotkin
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud