Re: Chłopiec w damskiej szatni.

From: Lozen <insearch4myself@*nospam*hotmail.com>
Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Date: Mon, 25 Sep 2006 10:57:48 -0400

Iwon(k)a wrote:

> ale co ma piernik do wiatraka..??

Krytykowalas "mamuski z synkami", wiec zaserwowalam Tobie porcje krytyki
z jaka pracujace mamy moga sie spotykac. Takie uogolnienie z kopem.

> ja nie mam nic przeciwko Twoim wyborom poki innym nie wchodza w parade.
> ot co. na tym polega zycie w spoleczenstwie a nie na bezludnej wyspie.

Ja nie mam nic przeciwko Twoim tak dlugo, jak Ty mi nie wchodzisz w
droge ze swoimi epitetami i totalnym brakiem delikatnosci. Reszta jest
kwestia wzgledna, co kraj to obyczaj.
Kasia