Re: Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne

From: Jacek Skowroński <j...@m...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Date: Fri, 21 Jul 2006 09:31:59 +0200

PT Dorota D. scripsit:

> Użytkownik "Klara Bemol" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

^^^^^^^^

> Chwila chwila. Byłam ochrzczona, przystąpiłam do Pierwszej Komunii, do
> bierzmowania także,z w własnej woli i było to dla mnie wielkie
> przeżycie. Uważasz, że po 20-tu latach życia związanych z KK nic o
^^^
> nim nie wiem? To się mylisz. Nie wypowiadam się na tematy czegoś, o
> czym nie mam pojęcia i nie rezygnuję z czegoś, czego nie znam, bo skąd
> miałabym wiedzieć, że nie jest to dla mnie dobre? Dla mnie EOT, i tak
> "Was" jest więcej i nie z wszystkimi niestety da się normalnie
> dyskutować ;)

Słowa kluczowe podkreśliłem. Na razie dyskutujesz nie z nami, ale z tym,
co chcesz przeczytać. Na żaden z arumentów obalających twoją wiedzę na
temat stwierdzenia nieważności małżeństwa nie odpowiedziałaś, zatem twój
EOT to zwykła ucieczka i tyle.

--
Jacek Skowroński http://podaj.net/ksiazki-uzytkownika.php?id=605

GnuPG: 1024D/FB345534 50A6 5F42 E8E5 3517 CB8E 1403 0E1F 14F5 FB34 5534