Re: Chorobliwa milosc

Data: 2006-09-12 20:29:43
Temat: Re: Chorobliwa milosc
Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl>

"Jonek" <j...@o...pl> wrote in message
news:edu7ol$1en5$1@news2.ipartners.pl...

>W tym momencie, dziewczyna się załamała, zaczęła mnie szantażować
>emocjonalnie (nie wiem czy umyślnie czy nie, raczej nie), płacze całymi
>dniami, mówi że się potnie, że już nigdy nikogo nie bedzie miała itp.

Niech wypierdala. Takie jest zycie.

Do mnie
> wydzwania jej matka i namawia mnie żebyśmy byli dalej razem (bo stały
> związek to sinusoida)... Wczoraj ona gdzieś wybiegła w straszną ulewę i
> jej nie było kilka godzin... Ja strasznie się o nią bałem i żeby ją (i
> siebie) uspokoić (jak się znalazła) powiedziałem jej że porozmawiamy
> jeszcze raz w 4 oczy.

Niech wypierdala.

> Wiem że źle zrobiłem znów to ciągnąc... Wiem że to ona potrzebuje
> psychologa/psychiatry, że strasznie emocjonalnie podchodzi do wszystkiego
> i taki ma po prostu charakter.

Nikogo nie potrzebuje, po prostu sie zdolowala - zwykla rzecz jak idiotka
zostaje na lodzie - ciesz sie ze z nia zrywasz, bo sam widzisz jaka
niezaradna z niej cipa.

Ale... co mam jej powiedzieć
> jak się spotkamy żeby znów gdzieś nie pobiegła, żebym nie musiał się bać
> że sobie coś zrobi itp. Co zaproponować... Ja nie widzę szans na dalszy
> związek. Ona widzi tylko mnie.

No to niestety masz przed soba ciezkie (dla Ciebie) zadanie.
Masz jej w ladny sposob powiedziec "wypierdalaj z mojego zycia, bo za chuja
cie nie kocham"
Najlepiej powiedziec wprost i zakonczyc zwiazek, pozniej urwac wszelki
kontakt z nia, z jej rodzina, przyjaciolmi itp.
Zadnego kontaktu ani odpowiedzi. Dopoki ta kretynka wie, ze Ty wiesz o tym
co ona wyprawia i jak sie "katuje" i "cierpi" to tak dlugo bedzie to robila.
Gra na litosc. Jezeli ze soba skonczy to mowi sie trudno, ale powiem
szczerze ze jest male prawdopodobienstwo takiego obrotu sprawy.
Nawet gdyby ze soba skonczyla, to zadaj sobie pytanie: "czy to jest kurwa
twoja wina ze uczucie, ktorym ja darzyles sie wypalilo?", "czy nie masz
prawa do dokonywania WLASNYCH wyborow, do szczescia, ktore gdzies umknelo po
jakims czasie trwania tego zwiazku?"
Jestes facetem i nic na to nie poradzisz, ze ona tak przezywa rozstanie,
inna panna moze by sie zasmiala i ucieszyla, jeszcze inna pozwolilaby
zerznac sie gromadzie penerow itp. Twoja przezywa to inaczej i chuj!
Jezeli drecza Cie wyrzuty sumienia to odpusc, bo nie powinny - jezeli z nia
zostaniesz to pamietaj, ze bedzie to zwiazek oparty na litosci czyli chuja
warty a po pewnym czasie gdy jej sytuacja sie ustabilizuje w takim zwiazku
SAMA CIE PUSCI w pizdu i zobaczysz, ze nie poczujesz sie najlepiej.
Pamietaj, kobiety zrobia wszystko, zeby osiagnac SWOJ cel.

Zatem: ZERWAC, OLAC, ODCIAC SIE CALKOWICIE za jednym posunieciem.
--

Bluzgacz
GG:5015