[Chwalę] wychwalony biszkopt Magdy

1. Data: 2004-06-05 18:07:08

Temat: [Chwalę] wychwalony biszkopt Magdy
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic dodać, nic ując. Biszkopt Magdy Bassett jest rewelacyjny.

pozdr

cherokee

1. Data: 2004-06-05 19:44:09

Temat: Re: [Chwalę] wychwalony biszkopt Magdy
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic dodać, nic ując. Biszkopt Magdy Bassett jest rewelacyjny.

A moglabym prosic o link?
Dzieki.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-06-05 23:20:18

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Basiek wrote:

> A moglabym prosic o link?
> Dzieki.
> Pozdrawiam.
> Basiek.

Bardzo mi milo, ze Ci wyszedl. A oto przepis:

Biszkopt, ktory zawsze wychodzi, jesli nic nie zmieni w sposobie
przyrzadzenia:
5 bialek
5 zoltek
2/3 szklanki cukru (165 gr)
1 i 1/4 szklanki maki (200gr)

Rozgrzac piec do 180C/350F przez 15 minut lub dluzej. 24-28 cm
tortownice wysmarowac maslem i wysypac maka, nie tarta bulka. Ubic
bialka mikserem lub trzepaczka, i gdy srednio ubite, dodac powoli
cukier, ciagle ubijajac, az beda lsniace i geste, jak krem, okolo 2
minut. Nadal ciagle ubijajac, dodawac po jednym zoltku, miksujac 10
sekund pomiedzy zoltkami. Dodac make i delikatnie wymieszac za pomoca
lyzki, lopatki czy reka, juz bez miksera. Przelac do formy, piec az
zloty i troszke zacznie odstawac od brzegow,35-45 minut. Sprawdzic
patyczkiem.
Magdalena Bassett

1. Data: 2004-06-05 23:42:19

Od: Nessie <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:
> Biszkopt, ktory zawsze wychodzi, jesli nic nie zmieni w sposobie

Tenże przepis wykorzystałam kiedyś do zrobienia sobie na patelni tzw.
"grzybka" - grubego placka/omletu, który smaży się na patelni i je się z
kwaśnym dżemem. Mniam. :) Lubię takie uniwersalne przepisy!

Nessie

1. Data: 2004-06-06 05:36:27

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tenże przepis wykorzystałam kiedyś do zrobienia sobie na patelni tzw.
> "grzybka" - grubego placka/omletu, który smaży się na patelni i je się z
> kwaśnym dżemem. Mniam. :) Lubię takie uniwersalne przepisy!

To cos zdecydowanie dla mnie, bo ja tez uwielbiam grzybka :)
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-06-06 05:37:29

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Biszkopt, ktory zawsze wychodzi, jesli nic nie zmieni w sposobie
> przyrzadzenia:

Dziekuje bardzo. Niedlugo wyprobuje.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-06-06 08:31:28

Od: "mikado" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nessie" <n...@b...com> napisał w
wiadomości news:40C25A5B.7090501@bez-tego-yahoo.com...

> Tenże przepis wykorzystałam kiedyś do zrobienia sobie na patelni tzw.
> "grzybka" - grubego placka/omletu, który smaży się na patelni i je się z
> kwaśnym dżemem. Mniam. :) Lubię takie uniwersalne przepisy!
Bo to jest przepis na omlet, a nie na biszkopt

1. Data: 2004-06-06 10:08:48

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mikado" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Bo to jest przepis na omlet, a nie na biszkopt

Zapewniam, że jak najbardziej prawidłowy biszkopt. Przy tym
nieopadający, równiutki, w sam raz dla roztrzepanych gospodyń:)

U mnie jest już tylko pół - przełozony kremem budyniowym, na wierzchu
galaretka truskawkowa z truskawkami.
Poezja.

pozdr

cherokee

1. Data: 2004-06-06 10:25:04

Od: "mikado" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:c9uqfh$si4
> Zapewniam, że jak najbardziej prawidłowy biszkopt. Przy tym
> nieopadający, równiutki, w sam raz dla roztrzepanych gospodyń:)
Sprawdzę, to się wypowiem.
Magda rzeczywiście jest roztrzepana.
m.

1. Data: 2004-06-06 13:00:01

Od: "ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Magda rzeczywiście jest roztrzepana.

To twoje chorobliwe marudzenie staje się już nudne.

sos do makaronu - łatwy i szybki
truskawki - potrzebne info
Parowar
Wegetariańska książka kucharska