Re: Chwilowe dziwne zachowanie czy krwiak mozgu...

From: "RobertSA" <u...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Chwilowe dziwne zachowanie czy krwiak mozgu...
Date: Sat, 22 May 2004 07:30:15 +0200

5...@n...onet.pl,
Marta Au Pair <i...@o...pl>:

> Mam powiedziec rodzicom "sugeruje rezonans magnetyczny bo wasz syn ma
> krwiaka" ?! Ciekawe jak wam by to poszlo.
>
> Przepraszam ale czekam na podpowiedz lekarza a nie domysly ludzi
> ktorzy nie znaja sie na rzeczy.

Mysle, ze nie Twoja rola jest stawiac diagnoze, nawet wstepna. Zaden lekarz
przez internet tez tego nie zrobi.
W interesie zdrowia dziecka powinnas zwrocic uwage rodzicom na niepokojace
zmiany w zachowaniu i zapytac, czy nie nalezaloby pojsc do lekarza.

Pisalas, ze masz problemy z wyrazeniem tego w obcym jezyku - jesli chodzi o
angielski (w Londynie to nie wiadomo), to masz tu kilka sugestii.

I'm (quite/really) concerned about X, he hasn't been himself for the last 2
weeks/ever since ...

He fell ... times. Cried for ... hours and wouldn't be consoled.

Don't you think we should better go and see a doctor?

Jesli chcesz wspominac o uderzeniu w glowe (nie wiem, czy to dobry pomysl,
moze nie bedzie trzeba, warto natomiast powiedziec lekarzowi wraz z innymi
szczegolami).

Remember when he hit himself on the head really hard 4 weeks ago?

Powodzenia!

--
Robert