Ciasto z mandarynek...ktokolwiek widział ktokolwiek wie;)

11. Data: 2006-04-03 15:51:47

Temat: Re: Ciasto z mandarynek...ktokolwiek widział ktokolwiek wie;)
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> napisał w wiadomości
news:e0r325$o33$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Widziałam ten odcinek i stwierdziłam, że takie łatwe to i ja umiem upiec.
> Ale pytanie - czy 25 dag mielonych migdałów nie jest jakąś mega bombą
> kaloryczną? To ciasto wychodzi w małej tortownicy, więc na kilka ledwie
> porcji mamy 25dag migdałów i 25dag cukru. Martwi mnie to trochę, bo lato
> za pasem :)

kazde ciasto jest mniejsza lub wieksza bomba kaloryczna.

12. Data: 2006-04-03 17:40:38

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."
<U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał w
wiadomości news:e0re98$dcn$1@news.lublin.pl...

> Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> Tiaaaaa.....tłumaczenie cokolwiek mało przekonywujace...
>
> a moze kazdy powód jest dobry ;)))))))))))))))
>
> Marek

Dokładnie. Choć ja na razie jestem na etapie tych co bombami kalorycznymi
się nie martwią ale "rozumiom" tych drugich.

Anet, winko i dwie kremówki giganty

13. Data: 2006-04-03 17:40:49

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy jest jakaś sztuczka podczas przygotowań ?
> Zrobiłem z pomarańczy i wyszło niemiłosiernie gorzkie.
> Co zrobiłem nie tak ?

Chyba wszystko ok. Ja mam przepis na podobne ciasto z pomarańczy (bez
migdałów, z mielomymi biszpkoptami) i wychodzi nieco gorzkie , bo w skórce
jest takie gorzkie coś. :-) Ale po to jest masa z brzoskwiniami :-), by
osłodzić. Koleżanka próbowała z pomarańczy bez skórek, ale wychodzi takie
ciapate i zakalcowate, niesmaczne.

d.

14. Data: 2006-04-03 18:18:03

Od: "Duży Miś" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale obawiam sie że nie usunałeś pestek z pomarańczy...

Wszystko dobrze ale jak mam wyjąć pestki nie uszkadzając pomarańczy ?
W przepisie wyraźnie stoi: "...ugotować w całości ..."

Duży Miś, który nadal nie wie co zrobił źle :-(

15. Data: 2006-04-03 19:29:27

Od: "Magdalena Pucia" <magda.list> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duży Miś" napisał w wiadomości

> Wszystko dobrze ale jak mam wyjąć pestki nie uszkadzając pomarańczy ?
> W przepisie wyraźnie stoi: "...ugotować w całości ..."

Ugotować w całości, a _później_ usunąć pestki i zmiksować?

Magda-
----------
klient - klientom, użytkownik - użytkownikom
korzystać, bieżący, konto, ściągnąć, zażądać

16. Data: 2006-04-04 07:56:35

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duży Miś wrote:

> Wszystko dobrze ale jak mam wyjąć pestki nie uszkadzając pomarańczy ?
> W przepisie wyraźnie stoi: "...ugotować w całości ..."

Kupić mandarynki bez pestek, tzw. klementynki.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

myslicie juz o swietach?
test
Zakwas!