Re: Ciąża, a rehabilitacja...

From: "Aneta" <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Ciąża, a rehabilitacja...
Date: Wed, 13 Jul 2005 13:47:03 +0200

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:svr3v2btwleh$.x1f1bsrmvlda$.dlg@40tude.net...
> Pewnego wieczoru Tue, 12 Jul 2005 18:10:07 +0200 wiedźmin zdziwił się
> nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
> rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Aneta, a następnie
> wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Tez mialam duze problemy z kregoslupem w ciazy - do czasu gdy moj maz
> zaczal robic mi masaze.
> Rewelacja! ja juz w pewnym momencie ledwo chodzilam, usiedziec moglam z 10
> minut, bylam pewna ze do konca ciazy bede musiala lezec bo bol
> towarzyszyl
> mi niemal stale w kazdej innej pozycji.
> [...]

Dzięki za dobre wieści, tyle, że ja nie mam męża, a więc i masaż odpada:).
Idę do ortopedy i zastanawiam się czy w ogóle praktykuje się wystawianie
skierowań ciężarnym na rehabilitacje i masaże... Prawo do tego mam, bo mam
pakiet firmowy, tylko czy mnie tam nie wyśmieje ten lekarz. Bo przecież
każdą boli.....