Re: Ciąża- rozwarcie

From: "Didlo" <didlo@USUŃ_TOgazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Ciąża- rozwarcie
Date: Tue, 6 Jan 2004 20:38:55 +0100

Użytkownik "C.Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:btf0l5$nrd$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "news.tpi.pl" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >
> W tej sytuacji można się spodziewać wszystkiego... ciąża może
zakończyć się
> porodem przedwczesnym..a równie dobrze porodem w terminie.. choć to
pierwsze
> bardziej prawdopodobne.

(To co napszę to tylko moje doswiadczenia wiec zaznaczam żeby sie nimi
nie sugerowac, bo nie jestem lekarzem. )
Ja chodziłam z dwó- dwó- i półcentymetrowym rozwarciem i skróconą
szyjką od sierpnia a urodziłam cesarką w połowie grudnia w 41 tyg. bo
dzidzia nie chciała 'wyjść" mimo że wieszałm firany, targałam zakupy,
przestawiałam meble, przesuwałam kanapy ( najpierw nie z własnej woli, a
z koniecznosci bo nie miał mi kto pomóc :-( a później żeby
przyspieszyć.)
Nie dostawałam żadnych leków, nie kazano mi leżeć - ciążę prowadziło
dwóch lekarzy ( jeden "państwowy" - żeby badania darmo robiąc, drugi
"prywatny" - co by sie mną w szpitalu zaopiekował )

--
Pozdrufy
Didlo