Ciekawa strona internetowa

21. Data: 2007-12-19 16:56:25

Temat: Re: Ciekawa strona internetowa
Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do uwag to podzieliłbym pierwszą zakładkę na dwie części: o mnie
oraz

Piasek piaskiem, ale odrobina skromności, bo dlaczego
autor miałby pisać na swojej stronie o Tobie Dirko ???

22. Data: 2007-12-19 17:02:56

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Autor nie powinien oceniać ale też powinien się bronić.

Niekoniecznie, towar, jeśli dobry, sam się obroni.

> dziękuję za perfekcyjne wytłumaczenie mego błędu. już poprawiam. Moją wadą
> jest to że takich błędów nie widzę bo dla mnie są one logiczne i dopiero
inni
> je zauważają....

Godna podziwu postawa w przeciwieństwie do tego bubka
ze stolicy, który m-cami upierał się przy nazwie: grzybień biały.

23. Data: 2007-12-19 17:41:35

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19 Dec 2007 14:12:51 +0100, lukasz napisał(a):

> Moją wadą
> jest to że takich błędów nie widzę bo dla mnie są one logiczne i dopiero inni
> je zauważają....

Po bardzo pobieżnym obejrzeniu strony - literówka w podpisie pod zdjęciem z
Niagara Falls.
Szkoda że zdjęcia są takie małe , bo rozumiem że na jakosc niektorych nie
miałes wpływu.

Pozdrawiam,
Marta

24. Data: 2007-12-19 18:05:40

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fkbihu$4jq$1@atlantis.news.tpi.pl ?
<n...@o...pl> napisał(a):

> Piasek piaskiem, ale odrobina skromności, bo dlaczego
> autor miałby pisać na swojej stronie o Tobie Dirko ???

Hejka. Bo na to zasługuję ze wszechmiar. :-)
Pozdrawiam megalomańsko Ja...cki

25. Data: 2007-12-19 18:07:21

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

lukasz pisze:
[...]
> Jeszcze raz pięknie dzięuję za uczącą krytykę

Znakomity pomysł na stronę, będę zaglądać i sprawdzać czy już da się czytać.
pozdr. wizytówkowo Jerzy
--
Kto zbłądziwszy, swój błąd broni, powiększy swą winę.
Aleksander Fredro

26. Data: 2007-12-19 18:44:08

Od: "Krzysztof Hajduk" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oprocz stalych bywalcow, "pisaczy" tej grupy, mnostwo jest anonimowych,
cichych "czytaczy", bojacych sie zapytac o kreta badz zielona wode w oczku,
bo posypie sie lawina uwag typu: ilez mozna odpowiadac na to samo, sprawdz
sobie FAQ, itp, itd. Tak samo jest na pl.rec.motocykle na temat wrobelka :-)
Po prostu sa tu kury, grzedy i klepisko, nasze miejsce jest na dole, i
nawet lepiej bo spadajac z gory bardziej boli zwichnieta pycha.
Lukasz, ciesze sie, ze postawiles stronke, moze i owsik sie przyda, badz
dumny, bo takiej ilosci odpowiedzi dawno nie widzialem.
Pozdrawiam z araucaria i strelicjami (juz z pakami!!)
Krzysztof

27. Data: 2007-12-19 18:51:26

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Po bardzo pobieżnym obejrzeniu strony - literówka w podpisie pod zdjęciem z
> Niagara Falls.

Dodam do listy:

ZAWARTOŚĆ STRON:
w pierwszym zdaniu: opisuje --> opisuję

MÓJ OGRÓD:
W zimę --> W zimie
następuję bardzo znaczny wzrost --> następuje bardzo znaczny wzrost
babcini ogródek --> babciny ogródek
pnące różę --> pnące róże
szopkę --> szopę (chyba, że chodzi o szopkę na Boże Narodzenie)
po "Większość rabatek oraz wzdłuż ścieżek" linia powinna być kontynuowana

Więcej na razie nie czytałem...

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

28. Data: 2007-12-19 20:25:44

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fkborm$orm$1@atlantis.news.tpi.pl Krzysztof Hajduk
<k...@a...pl> napisał(a):

> Po prostu sa tu kury, grzedy
> i klepisko, nasze miejsce jest na dole, i nawet lepiej bo spadajac z
> gory bardziej boli zwichnieta pycha.

Hejka. Nie ma co grzęznąć w kompleksach, Krzysztofie. Lepiej popracuj
nad sobą usilnie, to po pewnym czasie na pewno wskoczysz na co najmniej
pierwszy szczebel grzędy. Być może z donośnym łopotem skrzydeł. ;-)
Pozdrawiam defetystycznie Ja...cki

29. Data: 2007-12-19 20:40:57

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Nie ma co grzęznąć w kompleksach

Jakaś mientka ta młodzież, byle czym się przejmuje.
Pozdrawiam.Mirzan

30. Data: 2007-12-19 20:43:50

Od: "Krzysztof Hajduk" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Nie ma co grzęznąć w kompleksach, Krzysztofie.
Szkoda, ze glowny watek tak mocno sie zwichnal, a moje aspiracje sa bardzo
przyziemne, wrecz zwiazane z ziemia, gleba, piachem, piaskiem..i zielonym do
gory. Tak wysoko nie mierze, ale chyle czola.
"Poznasz glupiego po czynach jego."
Forrest Gump

niebieska trawa?
JALOWIEC
Tajemniczy ogród
Sokoczogonki -jak usunąć z kwiatów doniczkowych
W Anglii