Re: Ciekawe co z tego wyniknie? Reforma szkolnictwa.

From: "Harun al Rashid" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
<1uhh0s5y245v5$.dlg@habeck.pl> <gprof6$658$1@inews.gazeta.pl>
<p28nshjqnh3j$.dlg@habeck.pl> <gprp6h$9ot$1@inews.gazeta.pl>
<1...@h...pl> <49c210d6$1@news.home.net.pl>
<gpthdl$r2h$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <49c25590$1@news.home.net.pl>
<gpvipr$f3c$2@srv.cyf-kr.edu.pl> <gpvkst$40e$1@inews.gazeta.pl>
<gpvn5u$kki$2@srv.cyf-kr.edu.pl> <49c36b88$1@news.home.net.pl>
<gpvrs0$qhp$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <49c37fbd$1@news.home.net.pl>
<gq018v$1b3$1@inews.gazeta.pl> <49c39826$1@news.home.net.pl>
<gq068v$plu$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Ciekawe co z tego wyniknie? Reforma szkolnictwa.
Date: Fri, 20 Mar 2009 15:04:15 +0100

Użytkownik "Szpilka"> Użytkownik "Lukasz Kozicki"
<R...@v...cy.invalid> napisał w
> wiadomości news:49c39826$1@news.home.net.pl...
>
> Ej, bo juz się pogubiłam. W końcu ta reforma idzie tak jak piszesz, czy
> jednak została przesunięta o rok dalej, czyli jeszcze 2005 rocznik ma
> wybór czy zerówka czy szkoła?

To Łukasz się pogubił i dyskutuje z pierwotnym planem. Nieaktualnym.
Tu jest obecny harmonogram.
http://www.men.gov.pl/images/stories/komunikat_20090
223/5_harmonogram_rok_po_roku.pdf

Plan rozłożenia na trzy lata padł, to nie jest przesunięcie planu, tylko
wyznaczenie punktu końcowego, w którym już nie będzie wyjścia i możliwości
wyboru posłać/nie posłać. Rodzicom się wcale nie spieszy na ochotnika z
wypychaniem dzieci w dorosłość, więc faktycznie skończy się na podwójnym
roczniku w szkole i dotyczy urodzonych w 2005/2006.
Prywatnie mi pasuje, wstrzeliłam się jak raz tuż przed i po. :D

Ale podejrzewam 'niejakie protesty' (nie)szczęśliwych posiadaczy potomstwa z
ww roczników.

EwaSzy