Ciekawostka

161. Data: 2012-10-05 02:53:08

Temat: Re: Ciekawostka
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Paź, 22:15, medea <e...@p...fm> wrote:

> Ale przecież nie musisz w ogóle odpowiadać. Na to nie wpadłaś, co? ;)
>
> Ewa

Jak to jest że jej posty widzę, a tych cytowań nie, dopiero jak
odpowiadasz?

162. Data: 2012-10-05 06:09:50

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-04 15:24, Ikselka pisze:

> A skąd TY wiesz, czym? Chyba przeceniasz swoją wiedzę...

Nie napisałem, że wiem.
Choć jak widzę, sama nie kwapisz się zbytnio poinformować w obronie
poczucia jakich wartości samotnie stajesz w przypadku swoich kolegów.
Czyżbyś te wartości były dla Ciebie aż tak wstydliwe?

163. Data: 2012-10-05 06:13:29

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-04 18:00, Ikselka pisze:

> Widzisz, Izka, Ewa nie łapie 3333-)

I pewnie już nie widzi, że chwilę wcześniej miała zastrzeżenia do takich
"sojuszy".
Jak to przewrotna życzliwość pada ludziom na wzrok.
Muszą być jej chyba bardzo wygłodniali.

164. Data: 2012-10-05 09:30:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 04:53, Nemezis pisze:

> Jak to jest że jej posty widzę, a tych cytowań nie, dopiero jak
> odpowiadasz?

Iska przez tyle lat bytności na newsach jeszcze nie wyrobiła w sobie
nawyku odpowiadania pod cytatem. Niektórzy się dłużej muszą uczyć.

Ewa

165. Data: 2012-10-05 09:35:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 08:13, Größe pisze:

> I pewnie już nie widzi, że chwilę wcześniej miała zastrzeżenia do
> takich "sojuszy".

Zastrzeżenia do sojuszy? Zawsze wierzyłam w istnienie sojuszy
negatywnych. To "inni" twierdzili, że takowych się nie imają, hi hi.

Ewa

166. Data: 2012-10-05 09:54:43

Od: Größe <Größe@einer.Zahl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 11:35, medea pisze:

> Zastrzeżenia do sojuszy? Zawsze wierzyłam w istnienie sojuszy
> negatywnych. To "inni" twierdzili, że takowych się nie imają, hi hi.
>
> Ewa

Wobec tego moje zdanie powinno brzmieć:
I pewnie Izka już nie widzi, że chwilę wcześniej miała zastrzeżenia do
takich "sojuszy". Itd...

167. Data: 2012-10-05 10:58:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-05 08:09, Größe pisze:

> [...]
> poczucia jakich wartości samotnie stajesz w przypadku swoich kolegów.
> Czyżbyś te wartości były dla Ciebie aż tak wstydliwe?

Jeśli ktoś jest samotny, to każda forma być z tym kimś działa (w jakimś
stopniu) wzmacniająco. I tu raczej nie chodzi o wartości, a o
zaspokojenie potrzeby - przynależności, socjalizacji, czy jak tam zwał.

Ewa

168. Data: 2012-10-05 11:02:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Oct 2012 08:09:50 +0200, Größe napisał(a):

> [...]
> poczucia jakich wartości samotnie stajesz w przypadku swoich kolegów.
> Czyżbyś te wartości były dla Ciebie aż tak wstydliwe?

Osobiste. Nie wszystko jest na sprzedaż.
(by XL)

169. Data: 2012-10-05 11:07:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Oct 2012 11:35:26 +0200, medea napisał(a):

> Zastrzeżenia do sojuszy? Zawsze wierzyłam w istnienie sojuszy
> negatywnych.

Anienie, TY wyraźnie, bo na przekór mnie, deklarowałaś wiarę w solidarność
kobiecą, która podobno negatywnym sojuszem nie ejst (podobno, bo ja jej nie
spotkałam, to Ty deklarujesz, że ciągle masz z nią do czynienia w
odróżneiniu ode mnie) :->

> To "inni" twierdzili, że takowych się nie imają, hi hi.

Twierdzili, że się nie imają solidarności kobiecej (vide jak wyżej), bo jej
po prostu Nie Ma.

(by XL)

170. Data: 2012-10-05 11:08:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Oct 2012 12:58:55 +0200, medea napisał(a):

> Jeśli ktoś jest samotny, to każda forma być z tym kimś działa (w jakimś
> stopniu) wzmacniająco. I tu raczej nie chodzi o wartości, a o
> zaspokojenie potrzeby - przynależności, socjalizacji, czy jak tam zwał.

I to wszystko? - no to współczuję.

(by XL)

Indeks ksiąg zakazanych
Prośba...