Re: Ciezko mi :(

Data: 2002-09-04 12:19:47
Temat: Re: Ciezko mi :(
Od: "Elzbieta" <n...@p...gazeta.pl>

"TheStroyer" <a...@c...com> schrieb im Newsbeitrag
news:al4ndr$2aqr$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
> dzieci, to musisz zyc dla nich. A reszte zrobi czas: bedzie to trwalo,
> poboli, ale zycie ma to do siebie, ze leczy nawet najgorsze rany, pod
> warunkiem, ze czlowiek jest wytrzymaly na bol. Badz silna, badz
> soba, nie daj sie zwariowac - to tylko proste slowa, moze nic nie
> znaczace, ale uwierz - zycie nie konczy sie na wiarolomstwie
> meza. Masz wciaz przed soba przyszlosc, ktora kiedys przyniesie
> ukojenie, spokoj, chociaz pogodzenie sie ze swoim losem. Trzymaj
> sie mocno, zagryz zeby i idz dalej. Nawet jesli nie widzisz drogi,

Dzieki kazdemu z osobna za odzew. Kazdym zdaniem sycilam swe serce, gdyz
czuje wtedy, ze nie jestem sama ze swym bolem i rozpacza.
Moze dla jasnosci podam troche wiecej szczegolow.
Wyjechalam na wczasy SAMA, po to by sobie i jemu dac czas do przemyslen nad
naszym zyciem. Wiadomo, ze w kazdym malzenstwie zdarzaja sie kryzysy - tak
tez wtedy bylo i w naszym. Wtedy, gdy ja w samotnosci (potem z corka)
podjelam decyzje o zmianach w naszym zyciu, gdy rozpaczliwie probowalam
ulepszyc nasz zwiazek, by po powrocie wcielic t o w czyn - on zamiast robic
to samo ( co sobie przyrzeklismy) szukal ukojenia w ramionach tej ........,
ktora znala wszystkie moje problemy, nie tylko malzenskie. DLATEGO ten
cholerny bol i rozczarowanie, w koncu OBRZYDZENIE, chyba nawet do niej
bardziej niz do niego. Staralam sie nawet z nia porozmawiac, dlaczego
posunela sie do tego, dlaczego rozbija moja rodzine ?? ?? ...odrzuca
sluchawke.

Czuje wstret i wstyd do samej siebie za swoja naiwnosc i glupote.

Dzieki jeszcze raz wszystkim za odpowiedzi, to naprawde jakos pomaga
spojrzec na siebie oczami innych.

Pozdrawiam.

>Nawet jesli nie widzisz drogi,
> to nie znaczy ze jej nie ma.
>
> JGrabowski

Ps. To piekne zdanie ....ale drogi nie widze jeszcze, nawet malej sciezynki