Re: Co ile do ginekologa?

From: Michał Adamski <a...@l...pdi.net>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Co ile do ginekologa?
Date: Sat, 15 Jan 2000 06:39:00 +0100

=DobeX= napisał(a):

> Ta reforma jest niestety do d... Szkoda, że pacjenci dopiero teraz i w taki
> sposób się o tym przekonujš. Wcześniej czerpišc wiedzę od naszych władz
> raczej skłonni byli tylko do "psioczenia" na lekarzy...
>
> --
> Pozdrawiam
> Dariusz =DobeX= Dobosz
>
> http://www.dobex.w.pl
> mailto:d...@f...med.pl

Reforma jest do d... i do b.... i do k... (do bani, do kitu itd).
Brak konkurencji bo tylko jedna Kasa - państwowa.
Brak możliwości wyboru lekarza, bo jak się raz gdzieś zapiszesz - jesteś
ugotowana.
Brak "kasy" w Kasie Chorych, bo Kasa to Państwo, a Państwo oszczędza na
medycynie jak może. I cieszy się z tego jeszcze. Obywatele dyrektorzy Kas i
Szpitali dostali "menedżerskie" pensje, kilkadziesišt razy przekraczajšce
przeciętnš pensję szpitalnego doktorka i rzšdzš jak im minister każe. Za
wypłatę z tyloma zerami też bym robił co każe góra. Chodzš słuchy, że
rozwišzanie kontraktu z takim "menagerem" wišże się z 24-miesięcznš odprawš.
Jeżeli to prawda...
Nie chce mi się już nawet gadać. Ostatni gasi światło.

pozdrawiam (nie choruj)

M.A.