Co ile do ginekologa?

1. Data: 2000-01-12 11:11:06

Temat: Co ile do ginekologa?
Od: "Asior" <a...@c...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W zasadzie nie wiem, czy to ta grupa, ale...
Otoz dzisiaj spotkala mnie bardzo niemila rzecz. Mialam zaplanowana
wizyte u lekarza ginekologa w przychodni nalezacej do Kasy Branzowej.
Przychodze, zeby sie zarejestrowac, i okazuje sie, ze publiczna poradnia
ginekologiczna przeksztalcila sie od 1.I. w zaklad niepubliczny, a MKCh
wykupila na caly rok 2400 wizyt, czyli jak mozna policzyc, srednio 10
dziennie (!) w poradni, gdzie przyjmowano srednio 40 osob/dzien. Skutki
tego sa takie, ze niezaleznie od koniecznosci natychmiatowego zbadania
sie, zapisalam sie na termin za dwa miesiace, a konkretnie na 3 marca
(!). Czy taki sens miala miec reforma? Lekarz, do ktorego nie potrzebuje
skierowania, a na dodatek musze przyjsc w scisle okreslonym dniu, moze
mnie przyjac raz na dwa miesiace... Smutne, lecz prawdziwe. Dodatkowym
"atutem" nowego zakladu jest fakt, ze (jak poinformowala mnie polozna),
nie moga wypisywac recept (??!!), i po recepty musze udac sie do lekarza
pierwszego kontaktu, ktory o moich problemach ginekologicznych nie wie
nic (bo przeciez nie ma wgladu w moja karte...)
Po prostu straszne. Pewnie skonczy sie na tym, ze znow zaczne sie leczyc
prywatnie.

Pozdrawiam,

Joanna Ćwikła

"Najlepsza jest woda z kaluzy, najlepsza woda dla psa..."
Nie badz Centus i rzuc Centa dla Azylu -> http://azyl.chrobot.krakow.pl

2. Data: 2000-01-12 21:26:30

Temat: Re: Co ile do ginekologa?
Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta reforma jest niestety do d... Szkoda, że pacjenci dopiero teraz i w taki
sposób się o tym przekonują. Wcześniej czerpiąc wiedzę od naszych władz
raczej skłonni byli tylko do "psioczenia" na lekarzy...

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

3. Data: 2000-01-15 05:39:00

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

=DobeX= napisał(a):

> Ta reforma jest niestety do d... Szkoda, że pacjenci dopiero teraz i w taki
> sposób się o tym przekonujš. Wcześniej czerpišc wiedzę od naszych władz
> raczej skłonni byli tylko do "psioczenia" na lekarzy...
>
> --
> Pozdrawiam
> Dariusz =DobeX= Dobosz
>
> http://www.dobex.w.pl
> mailto:d...@f...med.pl

Reforma jest do d... i do b.... i do k... (do bani, do kitu itd).
Brak konkurencji bo tylko jedna Kasa - państwowa.
Brak możliwości wyboru lekarza, bo jak się raz gdzieś zapiszesz - jesteś
ugotowana.
Brak "kasy" w Kasie Chorych, bo Kasa to Państwo, a Państwo oszczędza na
medycynie jak może. I cieszy się z tego jeszcze. Obywatele dyrektorzy Kas i
Szpitali dostali "menedżerskie" pensje, kilkadziesišt razy przekraczajšce
przeciętnš pensję szpitalnego doktorka i rzšdzš jak im minister każe. Za
wypłatę z tyloma zerami też bym robił co każe góra. Chodzš słuchy, że
rozwišzanie kontraktu z takim "menagerem" wišże się z 24-miesięcznš odprawš.
Jeżeli to prawda...
Nie chce mi się już nawet gadać. Ostatni gasi światło.

pozdrawiam (nie choruj)

M.A.

4. Data: 2000-01-16 02:07:05

Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozwišzanie kontraktu z takim "menagerem" wišże się z 24-miesięcznš
odprawš.
> Jeżeli to prawda...
> Nie chce mi się już nawet gadać. Ostatni gasi światło.

Nie wiem czy nie 18-miesięcznym. Ale co to zmienia ???

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

5. Data: 2000-01-21 21:59:16

Od: p...@p...onet.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

=DobeX= napisał(a):

> odprawš.
> >

> Nie wiem czy nie 18-miesięcznym. Ale co to zmienia ???

Wszystko zalezy od tego, jakie umowy podpisali exwojewodowie z
dyrektorami podleglych im szpitali na pozegnanie sie ze swoimi
stanowiskami. Wszystko korupcyjne machy po prostu. Tak wiec - wszedzie
inne terminy, niestety... Nawet jeden wojewoda z roznymi dyrektorami
rozne okresy potrafil wpisywac - normalne "prawo rynku" no nie?

Piotr

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

test elisa anty hiv