Co jest niebezpiecznego mają białe szparagi?

1. Data: 2011-06-09 18:41:12

Temat: Co jest niebezpiecznego mają białe szparagi?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam książkę kuharską, z potrawami oznaczonymi gwiazdkami,
w zależności od trudności wykonania.
W praktyce oznacza to, że jak są 2 lub 3 gwiazdki,
to lepiej nie robić, bo się można zatruć.
Tak jest z potrawami zawierającymi surowe żułtka (pewnie idzie o wypażenie
skorupki pszed użyciem jaja);
z fasolką po brtońsku (tszeba wymoczyć długo w dużej ilości wody: 5 x
fasola);
bakłażanem (posypać solą, skropić cytryną, odstawić na 2h, opłukać, piec w
tem.200st, podobo bez tego może po spożyciu głowa boleć);
młode buraki w karmelu (musza być bardzo młode, i należy bardzo drobno
kroić, inaczej można się pożygać);
itd.

Białe szparagi też mają 2 gwiazdki, zielone mają zwyczajnie, jedną.
Co ekstra tszeba robić z białymi szparagami, i co się może stać, jak się
tego nie zrobi?

2. Data: 2011-06-09 19:27:23

Temat: Re: Co jest niebezpiecznego mają białe szparagi?
Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka"

A weź ty, debilko, zeżryj jakiegoś muchomora...

3. Data: 2011-06-10 05:06:37

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

A WeSh tY pOshOOkaJ pOtRaWY Z PiŃćOMA GwAzDkAmy I oPiedZiEl tO nA sOoRoWo.

--
tekst w nowej ortografii narzucaj przez świerćmózgów mających
dys-lenistwo i problemy z opanowaniem podstaw rodzimego języka.

4. Data: 2011-06-10 06:40:20

Od: witek <j...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-10 07:06, Robson pisze:
> [...]
> tekst w nowej ortografii narzucaj przez świerćmózgów mających
> dys-lenistwo i problemy z opanowaniem podstaw rodzimego języka.

:-)

5. Data: 2011-06-10 08:37:53

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-09 20:41, Stokrotka pisze:
> [...]
>
> Białe szparagi też mają 2 gwiazdki, zielone mają zwyczajnie, jedną.
> Co ekstra tszeba robić z białymi szparagami, i co się może stać, jak się

Szparagi sa jednymi z bogatszych roslin w saponiny, ktore bardzo dobrze
lacza sie z woda podczas gotowania i moga byc toksyczne dla czlowieka.
Takze powodowac m.in. wymioty.
Dlatego trzeba je prawdopodobnie troche dluzej pogotowac i nie uzywac
potem tej wody jako bazy do jakichs zup lub tym podobne.

6. Data: 2011-06-10 13:46:16

Od: Zaba <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:
> [...]
>
> Białe szparagi też mają 2 gwiazdki, zielone mają zwyczajnie, jedną.
> Co ekstra tszeba robić z białymi szparagami, i co się może stać, jak się

osle na szkole kamienioma zocales?
Piosze sie:
koharskom a nie kuharska
zatroc nie zatruc
rzultka nie zultka
itd itd

7. Data: 2011-06-10 15:56:22

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w

> Tak jest z potrawami zawierającymi surowe żułtka (pewnie idzie o wypażenie
> skorupki pszed użyciem jaja);
> z fasolką po brtońsku (tszeba

czy do ciebie nie dociera ze piszac nieortograficznie bardzo utrudniasz
normalnym uzytkownikom jezyka polskiego lekturę?

Protz

8. Data: 2011-06-11 09:15:14

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-10 17:56, Protz pisze:

> Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w

> czy do ciebie nie dociera ze piszac nieortograficznie bardzo utrudniasz
> normalnym uzytkownikom jezyka polskiego lekturę?
>
> Protz

Chesz przez to powiedziec, ze przestawienie lub zamiana paru literek tak
znaczaco utrudnia ci zrozumienie slowa pisanego w jezyku polskim?
To moze spierdalaj stad jak jestes taki ograniczony, bo co siem tu
bedziesz zarzynal intelektualnie normalny debilu?

9. Data: 2011-06-11 09:20:29

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lebowski" <lebowski@*****.net> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> To moze spierdalaj stad jak jestes taki ograniczony, bo co siem tu
> bedziesz zarzynal intelektualnie normalny debilu?

Czy ty sie przypadkiem nie nazywasz Rurzyczka?

10. Data: 2011-06-11 09:23:06

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-11 11:20, Andy Niwiński pisze:

> "Lebowski" <lebowski@*****.net> schrieb im Newsbeitrag

> Czy ty sie przypadkiem nie nazywasz Rurzyczka?

A co, poczules miente pedale czy chcesz tylko kociej mordy dostac?

Co dzisiaj dobrego robicie na obiad?
Zawijanie tortilli na osiołka
Bób w kuchence mikrofalowej
Dla zaangażowanych w walkę z GMO i przekonanych o jedynie słusznej zdrowej żywności
Wątróbki z dorsza.