Co ma zrobić bity facet?

11. Data: 2004-05-26 09:37:48

Temat: Re: Co ma zrobić bity facet?
Od: "Janek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, jasne... 1 piece 4 all :-)

12. Data: 2004-05-26 10:16:29

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 May 2004 11:34:14 +0200 I had a dream that skrzato <a...@m...pl> wrote:
> a moze przydaloby sie pani jednak male lanie??
> sa takie kobietki, co to jak sie im nie przylozy, to sie nie zakochaja :]

Jak się kobiety nie bije, to jej wątroba gnije - to taka mądrość ludowa
;)

13. Data: 2004-05-26 10:47:40

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak się kobiety nie bije, to jej wątroba gnije - to taka mądrość ludowa
> ;)

to juz wiem, dlaczego mnie ostatnio pobolewa
:>

14. Data: 2004-05-26 10:56:13

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...

> Jak się kobiety nie bije, to jej wątroba gnije - to taka mądrość ludowa

sugerujesz, że winne jest współczesne odwrócenie ról - faceci mięczaki i
baby z jajami?
No to moje panie, z chłopem jak z drzwiami, jak się nie trzaśnie, to się nie
zamknie ;))

Margola

15. Data: 2004-05-26 11:18:34

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to moje panie, z chłopem jak z drzwiami, jak się nie trzaśnie, to się
nie
> zamknie ;))

podoba mi sie :)))))
skrzato

16. Data: 2004-05-26 11:26:50

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Z tego co wiem, mojemu koledze nie zależy za bardzo na ukaraniu małżonki
za
> pobicie, bo jest to "chłop jak dąb" i wywołałby raczej salwę śmiechu na
sali
> sądowej.

Słuchaj, a może niech on ją przełoży przez kolano i przetrzepie jej tyłek?
Nawet jakby chciała to zgłosić na policję, prędzej się ze wstydu spali, a on
przynajmniej pokaże, że nie pozwala się bić.

A na poparcie moich słów mały cytat:

Nie każda agresja w partnerstwie ma na celu zniszczenie albo upokorzenie
przeciwnika, względnie partnera. Często agresje mają inny cel.(...) Kobiety
złoszczą się, gdy nie spotykają się z gniewem mężczyzn. One chcą widzieć ten
gniew - ale nie jako przemoc, lecz jako siłę! Ryzyko kobiet polega na tym,
że mężczyzna może nie być w stanie kontrolować swego gniewu. Jeśli wyraża
gniew bez stosowania przemocy, często jest to dla kobiety odprężające i
przynosi ulgę. "Nareszcie" mówi kobieta (...), ponieważ mąż nie daje ze sobą
zrobić wszystkiego, lecz - w sposób kontrolowany- wytycza granicę. (Nie
powiedziałaby "nareszcie", gdyby jego wściekłość przerodziła się w przemoc
skierowaną przeciw niej)

Bertold Ulsamer "Bez korzeni nie ma skrzydeł. Systemowa trerapia wg Berta
Hellingera"

pozdrawiam, misiczka

--
My kobiety nigdy nie mówimy wprost, czego chcemy,
ale wściekamy się, gdy tego nie dostajemy.

17. Data: 2004-05-26 12:08:58

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <s...@m...com> napisał w
wiadomości news:c91v2a$8gs$1@news.onet.pl...
> [...]
ten
> gniew - ale nie jako przemoc, lecz jako siłę!

Zawsze podejrzewałam, że jestem nienormalna!
Uderzenie mnie uznałabym za próbę upokorzenia właśnie. Odpowiedziałabym
"ogniem" i gdyby trafiło na silnego faceta pewno byśmy się pozabijali.

Każdemu, kto podniósłby na mnie rękę, złamałabym mu ją....

pozdrawiam

Monika

18. Data: 2004-05-26 12:12:39

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "ogniem" i gdyby trafiło na silnego faceta pewno byśmy się pozabijali.
>
> Każdemu, kto podniósłby na mnie rękę, złamałabym mu ją....

Etam. Lepiej złamać mu życie odchodząc ;)

Margola Po Przejściach

19. Data: 2004-05-26 12:17:35

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Etam. Lepiej złamać mu życie odchodząc ;)

odejsc, ale najpierw sie wyladowac :))
skrzato
na szczescie bez przejsc :)

20. Data: 2004-05-26 12:25:50

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Monika (która podobno połamała 2 żebra facetowi, który nie dość, że
zdradził
> to jeszcze próbował okraść ją i wspólne dziecko)

nioooo
wlasnie zostalas mianowana moja idolka
gratuluje :)
moglas mu jeszcze zdjecie zrobic po fakcie
chetni ebym teraz zobaczyla jego mine :)))
choc to pewnie bylaby juz mala perwersja :))))
pzdr
skrzato

Co dla Was oznacza Dom?
(SPAM) Nowe serwisy internetowe