Re: Co na wzmocnienie dla osoby starszej ??

Data: 2007-07-01 19:17:18
Temat: Re: Co na wzmocnienie dla osoby starszej ??
Od: "dorra" <d...@v...pl>

news:1183242618.447268.173600@q75g2000hsh.googlegrou
ps.com...
On 28 Cze, 23:06, "dorra" <d...@v...pl> wrote:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
>
> Ciekawe bo ja mam kilku zdrowych znajomych, którzy nie wiedzą co to
> Alveo :-)
>
> i w sumie po co ciągniesz ten wątek?
Bo nie lubię reklamowania artykułów które służą jedynie wyciaganiu
pieniędzy od nabywców.

rozumie, że jesteś pan doktor który zapisuje leki które poleca ci firma
farmaceutyczna i wciskasz to ludziom bo masz z tego kasę, a nam niestety
chemia nie pomaga.
ziemia wyprodukowała naturalne złoża leków, trzeba umieć szukać i korzystać.
A grupa jest po to by sobie pomagać. Gdy ja szukałam pomocy chemią na
chorobę dziecka jej nie odnalazłam, bo sami lekarze milczą bo wiedzą, że
bakterie są już tak zmutowane że nic na nie nie działa to jest problem, nie
wyciągi z ziół, którymi można oczywiście poparte wiedzą czy lekarza czy
irydologa stosować nie jak placebo.
Co z tego że podasz mi jak penicylina kiedyś działała, a kto robi badania w
tych czasach że nie działa i sieje spustoszenie w organiźmie cżłowieka????