Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
Date: Fri, 15 May 2009 12:56:44 +0200

Dnia Fri, 15 May 2009 12:51:02 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> imho to był raczej problem dla lekarza

Lekarz nam zmieni widzenie barw? Co ty chromolisz?

> rozumiem że wasza rodzina mieszka w katakumbach a najlepiej sie czujecie
> przy świetle łuczywa i świecy.
>
> Pochodzicie z Transylwanii?
>
> :)

Długo pracujemy w nocy i w ogóle nocne marki jesteśmy i światło jest dla
nas ważne takie, jakie lubimy, a nie takie, jakie ktoś chce nam wmusić, bo
tak. Zarówki są eksploatowane ok. 8 godzin dziennie i mają być takie, jakie
lubimy. I g...o komu do tego. W sklepie mają być do wyboru. Nikt mi np. nie
ustala, w jakim proszku mam prać czy jaką kuchenkę kupic, więc i
nieodpowiadającej żarówki też nie dam sobie wmówić.