Co robicie względem paranoi z żarówkami?

51. Data: 2009-05-15 06:57:45

Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1bahcatyptph5$.12ztc3vvh8i9k$.dlg@40tude.net...

> Hołk hołk hołk :-).

Wlasnie, wlasnie - brzuch kobiety nalezy do kobiety i co jej zrobisz?

52. Data: 2009-05-15 06:58:49

Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tam popieram takie rozwiązania - trzeba zmusić ludzi do oszczędzania
> energii....

tylko dlaczego za moje?
Niech oszczędzają ci co kupują lub sprzedają hurtowo klimatyzatory albo
niech w końcu wybudują elektrownię atmową, albo nich nastawiają wiatraków
jak w Niemczech czy Belgii albo......
--
Jackare

53. Data: 2009-05-15 07:00:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Niedawno była akcja oszczędzania prądu poprzez wyłączenie na godzinę
> wszystkich odbiorników.
> Przy okazji wypowiadał się jakiś energetyk mówił że zużycie prądu przez
> indywidualnych odbiorców ma znikomy udział w całkowitym i tylko ruchy w
> przemyśle dadzą wymierne oszczędności bo wszystko inne to jest tylko bicie
> piany.

Energetyk czyli producent badz sprzedawca - warto nadmienic.

54. Data: 2009-05-15 07:01:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości

> tylko dlaczego za moje?
> Niech oszczędzają ci co kupują lub sprzedają hurtowo klimatyzatory albo
> niech w końcu wybudują elektrownię atmową,

A mozna postawic ja kolo Twojego domu?

> albo nich nastawiają wiatraków jak w Niemczech czy Belgii albo......

Wiatraki se mozesz w buty wsadzic.

55. Data: 2009-05-15 07:10:07

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Jeszcze cytacik z materiałów dot. żarówek Philipsa: "Lampy
halogenowe PHILIPS emitują światło o wyższej niż żarówki
temperaturze barwowej (do 3200K). Oznacza to, że ich światło jest
bielsze."
http://www.swiatlo.tak.pl/artykuly/zrodla-swiatla/zr
odla-swiatla-cz1.php

J.

56. Data: 2009-05-15 07:18:09

Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Energetyk czyli producent badz sprzedawca - warto nadmienic.

Inne źródło, WWF:
Krajowe zużycie energii elektrycznej w 2004 roku wynosiło 130,5 TWh z tego w
gospodarstwach domowych 22,8 TWh, tj. 17,5%

na oświetlenie + drobny sprzęt AGD przypada z tego 18,7% do 20,4%(to samo
źródło) , czyli z całości jest to 3,3% do 3,6%.

O ile ma % spaść zużycie energi po wymianie żarówek?

Adam

57. Data: 2009-05-15 07:20:20

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zkruk [Lodz] wrote:
> 1994 lub 5 roku kupiłem pierwsze żarówki Philipsa
> do dziś działają...
>
> a są eksploatowane po 3-4h dziennie...

też mam taką jedną 20W i jeszcze świeci lepiej niż Piła 25W (jakiś czas temu
sprawdzałem)
jeffrey

58. Data: 2009-05-15 07:23:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>źródło) , czyli z całości jest to 3,3% do 3,6%.

>O ile ma % spaść zużycie energi po wymianie żarówek?

A jak sadzisz?

59. Data: 2009-05-15 07:31:53

Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

> A jak sadzisz?
właśnie nie wiem, jeżeli 50% to w skali kraju da to około1,7% - czy warto?

Adam

60. Data: 2009-05-15 07:56:23

Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> właśnie nie wiem, jeżeli 50% to w skali kraju da to około1,7% - czy
> warto?
> Adam

jeżeli masz ten prąd to nie warto, ale jeżeli go nie masz ...
zresztą tu chyba bardziej chodzi o pewną kulturę oszczędzania - nabieżesz
nawyków w domu to i w pracy wyłaczysz zbędne oświetlenie, przy projektowaniu
urządzeń zastanowisz się nad oszczędnością prądu itp

jeffrey

jakie kołki, cienka ściana
Jakiej firmy polecacie farby akrylowe do pomalowania dzwi?
Jak wyczyscic slady gumy od butów z bialej lodowki?
wyjęcie plytek ceramicznych
Firma Elektryczna