Wnerwiająca polityka reklamówkowa...

1. Data: 2009-05-14 00:51:34

Temat: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejny powód do frustracji to nagła zmiana zwyczajów handlowych w temacie
reklamówek jednorazowych.
Wkurza mnie że jak w latach 80 tych do sklepu trzeba wychodzić z siatką.
Wkurza mnie odpłatnośc za niby ekologiczne worki.
To jak to jest? Truć można było za darmo, ale "dbać" już trzeba tylko
odpłatnie.
Jako klient i konsument głosuję nogami i robię zakupy gdzie nikt z pakowania
w woreczki foliowe nie robi wielkiej polityki i nie pobiera opłat. Na razie
na placy boju zostały Tesco i Elea. W innych marketach nie kupuję. Zacznę
jak wrócą darmowe woreczki.
--
Jackare

2. Data: 2009-05-14 06:22:38

Temat: Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile dobrze wiem, to kodeks cywilny nie został zmieniony a narzuca on na
sprzedawcę obowiązek opakowania na swój koszt. art. 545, art. 547.
Chyba, że przyjąć, że ziemniaki zwyczajowo nosi się w kieszeni.
Jacek

3. Data: 2009-05-14 06:47:01

Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare pisze:
> [...]
> opłat. Na razie na placy boju zostały Tesco i Elea. W innych marketach
> nie kupuję. Zacznę jak wrócą darmowe woreczki.

Z marketów budowlanych, to w Praktikerze masz free torebki.

pozdrawiam
mario

4. Data: 2009-05-14 07:48:19

Od: "MarkX" <hk@.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> opłat. Na razie na placy boju zostały Tesco i Elea. W innych marketach nie
> kupuję. Zacznę jak wrócą darmowe woreczki.

Najlepiej sie kupuje w Auchanie. Nie trzeba sie pierdzielic w pakowanie. I
robia to z glowa :)

pozdrawiam
MarkX

5. Data: 2009-05-14 08:46:57

Temat: Re: Wnerwiaj?ca polityka reklamówkowa...
Od: Maverick <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

MarkX wrote:
> Najlepiej sie kupuje w Auchanie. Nie trzeba sie pierdzielic w pakowanie. I
> robia to z glowa :)

Popieram. Na duze zakupy jezdzimy tylko do Auchana (mamy 2 w podobnej
odleglosci, wiec jedziemy gdzie wygodniej). Od siebie dodam, ze torba
Auchana (ta za 2.5 bodajze, duza, zielona, najlepiej ta starsza) z
powodzeniem sprawdza sie tez w innych sklepach - jest duza i w miare
wygodna. Aha - jezdze autem, wiec torba sluzy do doniesienia sklep-auto
i auto-dom oraz do trzymania wszystkiego w jednym miejscu w bagazniku -
nie wiem jak sie sprawdza np w godzinnej podrozy tramwajem.

--
Regards,
Maverick

6. Data: 2009-05-14 11:12:44

Od: "Pawel" <p...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

To i ja się wypowiem jak to jest - też sie wkurzam że musze płacić za każda
reklamóweczke .. ale .:

Moi rodzice prowadzą niewielki sklepik, Na początku zawsze do zakupionego
towaru dawali reklamoweczke spakowali itd ... ale reklamowka kosztowala
5-10 groszy na hurtowni .
A teraz na hurtowni kosztuje 30 groszy ( bo podatek ekologiczny ) . Musieli
wnieść opłaty za reklamówki bo bardzo często zdarzało się że ktoś kupował
loda za 1,5 i chciał rekamowke ktora kosztuje 30 groszy .. wiec oddwali caly
zysk.

Ekologoczne reklamowki nic nie mają wspolnego z ekolologią - tylko są
kolejnym podatkiem .

7. Data: 2009-05-14 11:41:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reklamówek jednorazowych.
> Wkurza mnie że jak w latach 80 tych do sklepu trzeba wychodzić z siatką.

I o to chodzi.

8. Data: 2009-05-14 12:35:11

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Thu, 14 May 2009 13:12:44 +0200, osobnik zwany Pawel
wystukał:

> To i ja sie wypowiem jak to jest - te? sie wkurzam ?e musze p?aciae za
> ka?da reklamóweczke .. ale .:
>
> Moi rodzice prowadz? niewielki sklepik, Na pocz?tku zawsze do
> zakupionego towaru dawali reklamoweczke spakowali itd ... ale
> reklamowka kosztowala 5-10 groszy na hurtowni .
> A teraz na hurtowni kosztuje 30 groszy ( bo podatek ekologiczny ) .
> Musieli wnie?ae op?aty za reklamówki bo bardzo czesto zdarza?o sie ?e
> kto? kupowa? loda za 1,5 i chcia? rekamowke ktora kosztuje 30 groszy ..
> wiec oddwali caly zysk.

ile??? torebki kosztują 4zł za 200szt to jest 2gr za sztukę

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

9. Data: 2009-05-14 15:08:16

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

masti wrote:
> Dnia pięknego Thu, 14 May 2009 13:12:44 +0200, osobnik zwany Pawel
> wystukał:

> ile??? torebki kosztują 4zł za 200szt to jest 2gr za sztukę

Uzgodnijcie moze o jakie torebki chodzi... (a pozniej to noze w dlon i
ruszajcie bronic swoich racji :-)

Pozdro

Maseł

10. Data: 2009-05-14 15:18:54

Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jackare napisał:
> Wkurza mnie że jak w latach 80 tych do sklepu trzeba wychodzić z siatką.

Teraz masz większy wybór: możesz iść np. z plecakiem albo torbą na
laptopa ;-)

> Wkurza mnie odpłatnośc za niby ekologiczne worki.

Mnie tam bardziej wkurzają podatki...

* Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

Co robicie względem paranoi z żarówkami?
jakie kołki, cienka ściana
Jakiej firmy polecacie farby akrylowe do pomalowania dzwi?
Jak wyczyscic slady gumy od butów z bialej lodowki?
wyjęcie plytek ceramicznych