Wnerwiająca polityka reklamówkowa...

91. Data: 2009-05-21 21:00:38

Temat: Re: Wnerwiaj?ca polityka reklam?wkowa...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 May 2009 13:44:28 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Nie tu, w Irlandii. Leje codziennie ;-) , a i wody pitnej jest tu
> dostatek.

He, he. Krys jest przesłodka. Gdzie u nas w Polsce brakuje wody? Właśnie
nadchodzą niezłe burze ponadto. Bo że w Irlandii raczej wody nie brakuje,
to wie każdy - z reguły wyspy mają wokoło spory jej zapas, może
niekoniecznie pitnej, ale zawsze ;-PPP

> (...)
> I właśnie przede chwilą odwiedził nas właściciel mieszkania, które
> wynajmujemy, i powiedział mi, że w związku z kryzysem i spadkiem cen
> na rynku nieruchomości postanowił obniżyć nam czynsz o 10 %. ;-))))))

Konkurencja nie śpi! - jak chce wynajmować, to musi ceną zawalczyć ;-)

92. Data: 2009-05-22 03:51:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadchodzą niezłe burze ponadto. Bo że w Irlandii raczej wody nie brakuje,
> to wie każdy - z reguły wyspy mają wokoło spory jej zapas, może

Okolice Ojcowa - czyli na Krasie.
A w Irlandii często pochmurno i pada. Syn już mi się przyzwyczaił. Ale gdy
tu był na wiosnę - cieszył się ze słońca.

93. Data: 2009-05-22 10:06:25

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> nadchodzą niezłe burze ponadto. Bo że w Irlandii raczej wody nie brakuje,
> to wie każdy - z reguły wyspy mają wokoło spory jej zapas, może

Poczekaj do lipca, sierpnia, to się dowiesz, gdzie brakuje wody. Dowiesz
się, że jest zakaz podlewania trawników, bo brakuje wody w ujęciach. Że
zboże połaciami wysycha, a po trawie zostało klepisko. Pożary lasów też
pewnie wybuchają głównie tam, gdzie są bagna, prawda?
Justyna

94. Data: 2009-05-22 10:10:12

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> Nie tu, w Irlandii. Leje codziennie ;-) , a i wody pitnej jest tu
> dostatek.

Jeszcze może tak. Ale podobno klimat się ociepla.

> [...]
> społecznych i innych tego typu działań odsuwających w nieskończoność
> wdrożenie czegoś. Zapowiedź wycofywania zwykłych żarówek, dodatkowa
> opłata od wynagrodzeń /nie nazwana podatkiem, żeby nie można jej było
> sobie w żaden sposób odliczyć lub rozliczyć/, w dodatku podniesiona po
> trzech miesiącach o 100 % - bo dziura w budżecie państwa, cięcia
> budżetowe - wszystko przyjmowane z niemal stoickim spokojem /niemal -
> bo jakieś komentarze w prasie są/, bez bicia piany w dyskusjach ze
> znajomymi, palenia opon na ulicach i walk z policją. Trzeba - to

Tak, najbardziej ze stoickim spokojem ostatnio podpisali jak trzeba Traktat
Lizboński;-) Aż teraz cały parlament musi kombinowac, jak Irlandczyków
przechytrzyć.

95. Data: 2009-05-22 10:16:58

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Maj, 11:10, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

> Tak, najbardziej ze stoickim spokojem ostatnio podpisali jak trzeba Traktat
> Lizboński;-)

Ze stoickim spokojem nie podpisali ;-)

>Aż teraz cały parlament musi kombinowac, jak Irlandczyków
> przechytrzyć.

:-PPPP

Ania

96. Data: 2009-05-22 10:18:38

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze może tak. Ale podobno klimat się ociepla.

Tak czy inaczej - rząd powiedział, że woda pitna nie była i nie będzie
w Irlandii płatna ;-)

Irlandczyk pić - musi. ;-)))

Ania

97. Data: 2009-05-22 10:35:06

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> Tak czy inaczej - rząd powiedział, że woda pitna nie była i nie będzie
> w Irlandii płatna ;-)

Dżizas, nie wiedziałam, że jeszcze są na świecie narody, które wierzą
rządom;-).

> Irlandczyk pić - musi. ;-)))

Polak też nie wielbłąd, ale to chyba nie o wodę chodziło;-)

Justyna

98. Data: 2009-05-22 10:39:52

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> nadchodzą niezłe burze ponadto. Bo że w Irlandii raczej wody nie brakuje,
> to wie każdy - z reguły wyspy mają wokoło spory jej zapas, może

Pewnie nie wiesz, ale w Polsce tez calkiem sporo tysiecy ludzi mieszka
na wyspach i tez maja problemy z woda - pitna, do mycia, podlewania
ogrodka itp.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

99. Data: 2009-05-22 14:28:17

Temat: Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka zapodal(a):

> zaraz po roztopach... Dlatego staram się, no staram, mieć torbę
> wielorazowego uzytku w samochodzie, kiedy jade po zakupy. Ale najczęsciej

i takie podejście staje się powszechne. Obserwuję to w sklepie w którym robię
zakupy - ludzie w większości przychodzą z własnymi torbami. Ja w aucie wożę
plastikowe składane skrzynki, a gdy idę na zakupy piechotą - mam do tego
specjalny wygodny plecak w którym mam też solidne torby foliowe.
Nie pamiętam kiedy kupowałem zrywkę.

--
pozdrawiam, Zbylut

100. Data: 2009-05-22 14:28:18

Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

krys zapodal(a):

> I w ten sposób marnujesz wodę. Której ostatnio brakuje.

nie rozumiem, jak to brakuje wody? Rzeki pełne... :) Serio pytam.

--
pozdrawiam, Zbylut

Co robicie względem paranoi z żarówkami?
jakie kołki, cienka ściana
Jakiej firmy polecacie farby akrylowe do pomalowania dzwi?
Jak wyczyscic slady gumy od butów z bialej lodowki?
wyjęcie plytek ceramicznych