Wnerwiająca polityka reklamówkowa...

111. Data: 2009-05-25 07:23:04

Temat: Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str> szukaj wiadomości tego autora

> A po kiego diabła mi jogurt w większym opakowaniu? Żeby połowę wyrzucić?

Nic nie wspominalem o zakazie sprzedawania jogurtow w malych
opakowaniach. W moim "wariancie" byloby to mniej oplacalne ale ciagle
mozliwe. Mniej oplacalne o tyle o ile jedna butelka 2L mniej zasmieca
niz cztery butelki pol litrowe. Co nie znaczy, ze te pol litrowe sa
niepotrzebne i nalezy zlikwidowac.

Waldek.

www.waldek.sewera.pl

112. Data: 2009-05-26 20:18:42

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sun, 17 May 2009 23:52:18 +0200, name: Borys Pogoreło:

> Traktujesz hermetycznie zamknięte butelki jak bomby biologiczne, że każda
> musi być w osobnym woreczku?

Nie każda w osobnym ale wszystkie w jednej oddzielnej torbie.
Z tę hermetycznością też bym był ostrożny... Sprawdź co domestos czy
inny cillit potrafi zrobić kapiąc na ubranie/buty/tapicerkę w
samochodzie.

> Jak często kupujesz chemię gospodarczą?
> Bo tę "agresywną" to kupuję zbiorczo, raz na kilka miesięcy.

Jak mi się przypomni, że coś się kończy. Nie jestem tak dobrze
zorganizowany jak ty. U ciebie wszystko tak na raz się kończy?

> Pastę do zębów czy szampon ładuję bez żenady ze wszystkim do plecaka.

Spadochroniarz? Turysta pieszy? Ja nie chodzę z plecakiem, a z torebką
damską tylko okazyjnie :)
ps. Strasznie mi się cisnęło pytanie "ten szampon to przed, czy za
kasą?" ale jakoś dałem radę... bo w połączeniu z "bez żenady"
zabrzmiało dwuznacznie :P

Pozdrawiam
Miroo

113. Data: 2009-05-30 05:51:32

Temat: Re: Wnerwiaj?ca polityka reklam?wkowa...
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> [...]
> społecznych i innych tego typu działań odsuwających w nieskończoność
> wdrożenie czegoś. Zapowiedź wycofywania zwykłych żarówek, dodatkowa
> opłata od wynagrodzeń /nie nazwana podatkiem, żeby nie można jej było
> sobie w żaden sposób odliczyć lub rozliczyć/, w dodatku podniesiona po
> trzech miesiącach o 100 % - bo dziura w budżecie państwa, cięcia
> budżetowe - wszystko przyjmowane z niemal stoickim spokojem /niemal -
> bo jakieś komentarze w prasie są/, bez bicia piany w dyskusjach ze
> znajomymi, palenia opon na ulicach i walk z policją. Trzeba - to

bo spokojni przejdą w szarą strefę, są przyzwyczajeni.

114. Data: 2009-05-30 05:53:50

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys wrote:

> Czyli - tak czy inaczej płacisz za torebkę - więc o co ten krzyk?
> Zamiast zakazów, nakazów i podobnych akcji, lepiej byłoby
> zorganizować jakąś kampanię społeczną uświadamiającą ludzi, że żyją
> na śmietniku. Wreszcie do czegoś przydałaby się telewizja z misją.

to niech sprzedają reklamówki po kosztach + marża czyli jakieś 0.5 do 1 gr
:)

Co robicie względem paranoi z żarówkami?
jakie kołki, cienka ściana
Jakiej firmy polecacie farby akrylowe do pomalowania dzwi?
Jak wyczyscic slady gumy od butów z bialej lodowki?
wyjęcie plytek ceramicznych