Wnerwiająca polityka reklamówkowa...

11. Data: 2009-05-14 15:45:22

Temat: Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Thu, 14 May 2009 17:08:16 +0200, osobnik zwany Maseł
wystukał:

> Uzgodnijcie moze o jakie torebki chodzi... (a pozniej to noze w dlon i
> ruszajcie bronic swoich racji :-)

a co tu bronić. To na szybko wyguglana cena detaliczna :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

12. Data: 2009-05-14 16:11:09

Temat: Re: Wnerwiaj?ca polityka reklamówkowa...
Od: Maverick <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

masti wrote:
> Dnia pięknego Thu, 14 May 2009 17:08:16 +0200, osobnik zwany Maseł
> wystukał:

> a co tu bronić. To na szybko wyguglana cena detaliczna :)

ale sa takie co utrzymaja tylko 100g, inne np na chleb, a do innych i po
5-10 kg mozna pakowac. Tak wiec torebka torebce nierowna.

--
Regards,
Maverick

13. Data: 2009-05-14 16:25:26

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Thu, 14 May 2009 18:11:09 +0200, osobnik zwany Maverick
wystukał:

> ale sa takie co utrzymaja tylko 100g, inne np na chleb, a do innych i po
> 5-10 kg mozna pakowac. Tak wiec torebka torebce nierowna.

ależ oczywiście. to był tylko komentarz do hurtowej ceny 30gr za torebkę.
za tyle to w detalu sprzedają superwytrzymałe

14. Data: 2009-05-14 20:47:09

Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 May 2009 02:51:34 +0200, "Jackare" <...@s...de.pl> wrote:

>Jako klient i konsument głosuję nogami i robię zakupy gdzie nikt z pakowania
>w woreczki foliowe nie robi wielkiej polityki i nie pobiera opłat. Na razie
>na placy boju zostały Tesco i Elea. W innych marketach nie kupuję. Zacznę
>jak wrócą darmowe woreczki.

Żebyś się tylko nie zdziwił jak i tam znikną, i co wtedy? Z głodu
zdechniesz... ;-)

--
A.

15. Data: 2009-05-14 23:32:56

Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz masz większy wybór: możesz iść np. z plecakiem albo torbą na
> laptopa ;-)

> Mnie tam bardziej wkurzają podatki...

A nie ZUS?

--
Grzexs

16. Data: 2009-05-15 05:32:54

Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzexs napisał:
> A nie ZUS?

To też pewnego rodzaju podatek.
W sumie, żeby nie płacić podatków (żadnych), dałbym się wysłać w kosmos
w misję Armegeddon ;-)

* Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

17. Data: 2009-05-15 05:50:30

Od: "sov." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

racja

pobieranie kasy za te worki to przegięcie

jaka tu ekologia?

gdyby to były worki papierowe... to bym zrozumiał

sov.

18. Data: 2009-05-15 06:28:54

Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> opłat. Na razie na placy boju zostały Tesco i Elea. W innych marketach nie
> kupuję. Zacznę jak wrócą darmowe woreczki.

W Auchan (i chyba nie tylko) są już darmowe ekologiczne "biodegradowalne"
woreczki.

Druid29

19. Data: 2009-05-15 07:41:15

Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str> szukaj wiadomości tego autora

> pobieranie kasy za te worki to przegięcie
> jaka tu ekologia?

Jesli jest (chocby symboliczna) oplata za torbe, to wielu klientow sie
zastanawia "czy ja na pewno potrzebuje te reklamowke?".
Nie zauwazyliscie zjawiska, ze jak torby sa darmowe to klienci czesto
biora je w nadmiarze, bez zastanowienia sie czy potrzebna czy nie? Nie
mowie, ze wszyscy ale takie zjawisko jest dosc czeste a to zwieksza
zuzycie toreb i ilosc smieci.

Zeby nie bylo.. Nie jestem zadnym "ortodoksem".
Podoba mi sie wolnosc - ci ktorzy uwazaja to zjawisko za proekologiczne
wybieraja jedne markety, ci ktorych to wkurza maja do wyboru inne.
Wolnosc wyboru jest piekna. Mnie najbardziej wkurzaja ustawowe nakazy i
zakazy.

Waldek.

www.waldek.sewera.pl

20. Data: 2009-05-15 09:08:11

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 08:41, Waldemarrr <m...@n...mojej.str> wrote:

> [...]
> biora je w nadmiarze, bez zastanowienia sie czy potrzebna czy nie? Nie
> mowie, ze wszyscy ale takie zjawisko jest dosc czeste a to zwieksza

Święta racja.

Pracuję w sklepie, w którym dodajemy do zakupów za darmo duże torby
papierowe z uchami.

Plagą są klienci objuczeni zakupami z sąsiedniego sklepu, w którym
trzeba zapłacić 25 centów za plastikową jednorazówkę, a papierowych
nie dają, którzy u nas kupują dwie paczuszki chusteczek higienicznych
i żądają torby z uchami.

Na szczęście - kierownictwo poprosiło nas o ograniczenie rozdawnictwa
i w takiej sytuacji z radością odmawiam, tłumacząc się recesją.

Z drugiej strony - gdy przez jakieś dwa tygodnie z powodów jakiejś tam
awarii nie mieliśmy darmowych, dużych toreb i proponowaliśmy
jednorazówki płatne /22 centy/, to ochotę na zakup wyrażało nie
więcej niż może ze 2 % klientów. Wtedy - dziwnym trafem - udawało im
się zapakować towar do już posiadanych toreb i torebek. Także - gdy
leje deszcz - bardzo niewielu klientów decyduje się na zakup torby
plastikowej - proszą o zdublowanie torby papierowej.

A dlaczego "z radością odmawiam"? Właśnie z powodów napisanych
powyżej. Większość tak naprawdę tej torby _nie potrzebuje_, ale bierze
darmo, gdy dają. A żywot tej torby trwa tyle, co przeniesienie zakupów
do domu. Zaraz potem wędruje do kosza z odpadami recyklingowymi. W
najlepszym razie.

Ania

Co robicie względem paranoi z żarówkami?
jakie kołki, cienka ściana
Jakiej firmy polecacie farby akrylowe do pomalowania dzwi?
Jak wyczyscic slady gumy od butów z bialej lodowki?
wyjęcie plytek ceramicznych