Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Co to jest anhedonia ? Re: Co to jest anhedonia ?

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Co to jest anhedonia ?

« poprzedni post następny post »
Data: 2009-12-18 11:46:07
Temat: Re: Co to jest anhedonia ?
Od: glob <r...@g...com>
Pokaż wszystkie nagłówki


glob wrote:
> R e d a r t wrote:
> > U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
> > news:ee29ae21-1ddd-499d-92d9-2a8eadf59108@c3g2000yqd
.googlegroups.com...
> >
> > Przepraszam, �e wyc��em ca�y tekst, ale z jakiego� powodu moja
przegl�darka
> > nie radzi sobie z Twoimi postami
> > - nie cytuje ich ze znaczkiem wci�cia '>', psuje polskie litery itp.
> >
> > Wiec ja generalnie siďż˝ z Tobďż˝ zgadzam co do idei itp - ale jednoczesnie
> > uwa�am, �e robisz bardzo czesto
> > niew�a�ciwe obserwacje dotycz�ce innych ludzi i ich emocji. Zaraz podam
> > przyk�ad.
> > generalnie - odbierasz ludziom podmiotowo��, tak, jakby twoja w��sna
> > podmiotowo�c, �wiadomo��
> > - by�a czym� absolutnie wyj�tkowym w tym wszech�wiecie. A tak nie jest -
> > choďż˝ takie bardzo
> > wielu z nas odnosi wra�enie. Wierz mi - bardzo wielu ludzi odbiera Ciebie
> > jako bezpodmiotowy
> > automat. To jest problem ich odbioru. Ale - pieprzyďż˝ innych ludzi. Niech siďż˝
> > przebijajďż˝ przez
> > swoje zaciemnienia. Teraz rozmawiam z tob�. I daj� ci przyk�ad:
> >
> > Napisa�e�:
> > "m�wisz o braku odczuwania tej rado�ci konik�w i ludzi na konikach, dla
mnie
> > jest to projekcja ch�odu emocjonalnego, tak jakby� tam gdzie nie ma
> > tre�ci emocjonalnej widzia�by� prawdziwe emocje. Nie, tam ju� nic nie
> > ma, to tak jakby� za�o�y� getry i melonik z dziewi�tnastego wieku."
> >
> > Ot� jest to nieprawda. Nie jest prad�, �e dziecko posadzone na konika,
> > czy te� uposledony posadzony na konika - nic nie odczuwa. Jest dok�adnie
> > odwrotnie. Jest to kontakt pe�en emocji i wra�e�. Powiem wiecej - wiele
> > koni te� odczuwa kontakt z cz�owiekeim jako przyjemny. Wynik hodowli,
> > ewolucyjnego treningu - mniejsza o przyczyny. By� mo�e nie s� to
> > jeszcze emocje 'wsp�czucia', ale przynajmniej 'przyjemnosci'. Przy
> > odpowiednim
> > podej�ciu do koni jest to przyjemno�� obop�lna. oczywi�cie mozna
gdyba�, �e
> > konie mog�yby mie� jeszcze lepsz�rzeczywisto��, bez czlowieka.
> > Ale to jest gdybanie podobne do tego, �e �winki te� mog�yby. Owszem -
> > cz�owiek
> > nie jest dzi� skazany na konie, a na �winki - jest. Ale post�p idzie
> > naprz�d.
> > Kiedy� nie m�g� �y� bez konia, w przysz�o�ci mo�e b�dzie
m�g� �y� be�
> > �winek.
> > O to mi chodzi�o.
> >
> > Obserwacja dzieci jest o tyle dobra, �e pozwala oddzieli� nieco to, z czym
> > si� rodz� od tego, co zosta�o im wdrukowane. I wierz mi - dzieci, na og�
> > zajebi�cie si� ciesz� z kontaktu ze wszelkim ciep�em futerkowatym. To
jest
> > genetyczne, po prostu lubimu dotyk futra (na og�). Do wsp�czucia,
> > rozumienia
> > podmiotowo�ci zwierz�tk od tych dozna� radosci jeszcze daleko - ale
> > wsp�czucia tak naprawd� wszyscy musimy si� uczy�. Natura nam w tym pomaga
> > - daj�c z tego przyjemno��. Tylko korzysta� ...
>
> Nie, to tylko jak uczenie dziecka siadania na kibelku, i uczysz go
> tego przeżywać, a tak naprawdę pokazujesz mu suche wzorce i tylko
> chodzi o to, że musimy zdawać sobie sprawę, że zmieniamy biegi
> automatycznie i wmawiamy że suche wzorce są przeżyciem. Widzisz suche
> wzorce opadają i pokazują się nowe uczucia, bo gdyby tak nie było, to
> uśmiechnięty zakładałbyś getry z 19 wieku i czuł się modnie .
> Dlatego czeka nas jeszcze dużo doznań, a ludzie są bardziej
> skostniali , lub mnie skostniali, ty jesteś trumną.
> A co do podmiotu, jest tylko jeden, który wszystko rozpoznaje jak
> przedmiot. To dotyczy każdego człowieka, czyli ikselka może być tylko
> ikselką=nikim więcej, czyli podmiotem, ikselka za to nie jest medeą,
> bo w niej nie siedzi, medea dla ikselki jest przedmiotem.
> I tak ma każdy, dawanie podmiotowości przez ikselkę do medey= to
> kolektywizm, teoria nie zgodna z rzeczywistości, bo iks nie wchodzi do
> głowy Medey, widzisz swój odryw od rzeczywistości, nie jesteś
> Gorbaczowem idioto.

Ale zauważ że ty cały czas nabierasz się na formy bez teści, pamiętasz
jak Ikselka wyła na dzieci in witro, uznałeś że jest wrażliwa. A tak
naprawdę chodziło jej o dogmaty powtarzane od średniowiecza= człowiek
nich nie ingeruje,= babcia ikselki tak samo wyła, że nie należy
ludziom dawać środków znieczulających, ale wiadomo kk zawsze wył=
wszysto w rękach Boga, tych ludzi nie interesuje człowiek i co
przeżywa, tylko ślepa wiara w dogmat i ty te czyste formy ciągle
mylisz z jakoś wrażliwością. To samo Chiron, on nie wie co to jest
człowiek, bo jest katolem i wyje na eutanazje, bo dogmat mu każe wyć,=
Bóg daje i odbiera= Ludzi skręca z bólu tak, że robią wszystko aby to
skrócić, a katol śpiewa jak ostania kurwa dogmaciki.

Więc nabierasz się na pozory, bo jesteś podobny.


 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
18.12 Chiron
18.12 glob
18.12 Chiron
18.12 glob
18.12 R e d a r t
18.12 R e d a r t
18.12 Chiron
18.12 R e d a r t
18.12 glob
18.12 Chiron
18.12 glob
18.12 R e d a r t
18.12 glob
18.12 adamoxx1
18.12 adamoxx1
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6
Dlaczego faggoci są źli.
samotworzenie umysłu
Re: Zachód sparaliżowany
Irracjonalność
Jak z tym ubogacaniem?
Trzy łyki eko-logiki ?????
Jak Ursula ze szprycerami interesik zrobiła. ?
Naukowy dowód istnienia Boga.
Aktualizacja hasła dla Polski.
Kup pan elektryka ?
Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Senet parts 1-3
Senet parts 1-3
Chess
Chess
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 1-6
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6