Co to jest anhedonia ?

81. Data: 2010-01-10 00:56:01

Temat: Re: Co to jest anhedonia ?
Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:hi8usl$chk$3@news.onet.pl...

> [...]
> twierdzić, że mógł to rozegrać dużo bardziej na spokojnie
> - ale proponuję przyjąć, że życiowa sytuacja globa stawia go
> bardziej w pozycji dzieciaka zaszczutego przez kilku szkolnych
> zakapiorów, niż dużego, cieżkiego faceta z kilkoma równie
> silnymi i budzącymi respekt kumplami - więc przyjmijmu,
> że nie mógł być spokojny.
>
> W kazdym bądź razie glob nie atakuje fizycznie ludzi.
> Raczej się od nich izoluje. A ma jakieś cechy, które nieszczęśliwie
> są odbierane przez otoczenie często jako prowokujace do bijatyki.
> Ma coś prowokującego 'wypisane na twarzy' i zakapiory czują

OK- prawda, i tylko prawda: spójrz sobie w archiwum. Twoje pytania nie były
tylko w sprawie konta natarcia łopatką na łeb zakapiora. Ty w ogóle w
podobny sposób go- jak odebrałem- zbywałeś. To coś jak moja rozmowa z
teściową, gdzie ona mi coś tam wrzuca, a ja np czytam książkę, i- czując, że
powinienem coś powiedzieć- mówię coś:-).
Krótko- tu uważam, że "rzeźbisz w przeszłości". Racjonalizujesz. Przeszłość
była- i jej się zmienić nie da.
Wracając do globa: przepraszam, ja już to pisałem- powtórzę więc: nie
dotyczyło to mnie. Jednak- tak przypuszczam: jeśli na moją ziemię wtargnął
by ktoś, kogo bym się obawiał (a zaczepiał by mnie jak on globa), na dodatek
pijany- to nie skończyło by się na klepaniu łopatką i straszeniu, że mam
jakieś zdjęcia czy innym ośmieszaniu się w sklepie przy lumpach. Facet w
szpitalu byłby dłużej niż ja w areszcie- a jego stan zdrowia byłby doskonałą
informacją dla jego kolesi.
Czy glob jest groźny? Uważam, że zapewne nie zaczepił by kogoś na ulicy i
nie zrobił krzywdy. Jednakże- niestety, nie piszę tego bezpodstawnie- uważam
za wielce prawdopodobne, że mógłby np zgwałcić dziecko "dla jego dobra"-
żeby np wyrwać je ze szponów katolicyzmu. Poczytaj sobie cytaty z Topora,
które on wrzucał na grupę i jego komentarze: o spedalonym Mikołaju. Czy Ty
sobie wyobrażasz, że np pedofil to jakiś lump walący z kolesiami tanie wino?
Nie- to często ktoś elegancki, zadbany. Potrafiący rozmawiać z dziećmi- bo
sam ma coś z dziecka. Początkujący policjanci asystujący przy ich
przesłuchaniach nie mogą często uwierzyć, że ten sympatyczny człowiek
dokonywał tak okropnych czynów.
Uwaga- ja też nie twierdzę, że glob jest (lub będzie) pedofilem. Jednak z
całą pewnością nie powierzył bym mu opieki nad dziećmi.

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

82. Data: 2010-01-10 01:12:15

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 01:56, "Chiron" <e...@p...com> wrote:
> [...]

> kt re on wrzuca na grup i jego komentarze: o spedalonym Miko aju. Czy Ty
> sobie wyobra asz, e np pedofil to jaki lump wal cy z kolesiami tanie wino?
> Nie- to cz sto kto elegancki, zadbany. Potrafi cy rozmawia z dzie mi- bo
> sam ma co z dziecka. Pocz tkuj cy policjanci asystuj cy przy ich
> przes uchaniach nie mog cz sto uwierzy , e ten sympatyczny cz owiek
> dokonywa tak okropnych czyn w.
> Uwaga- ja te nie twierdz , e glob jest (lub b dzie) pedofilem. Jednak z
> ca pewno ci nie powierzy bym mu opieki nad dzie mi.

Czytałeś kiedyś Topora? Obawiam się, że nie. Dlatego nie rozumiesz
globa.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Roland_Topor
BTW przeproś globa, kiedy masz ku temu okazję.

Paulina
Ostatni raz, bo mnie to zirytowało.

83. Data: 2010-01-10 01:27:34

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

globa.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Roland_Topor
BTW przeproś globa, kiedy masz ku temu okazję.

Nie wiem, co Cię zirytowało? Pamiętasz ten fragment, jak Mikołaj spadł do
kominka i zgwałcił chłopca a następnie jego tatusia? Jak Topor takie rzeczy
pisał- to powinien chociaż tworzyć w wariatkowie, jak markiz de Sade.
Społeczeństwo, które gloryfikuje taką pisaninę jest społeczeństwem na
wymarciu. Co zresztą po francuzach widać.

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

84. Data: 2010-01-10 01:32:23

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> Społeczeństwo, które gloryfikuje taką pisaninę jest społeczeństwem na
> wymarciu. Co zresztą po francuzach widać.

Topor pisał też mnóstwo innych rzeczy. Glob wrzucił akurat mocny
fragment jego twórczości, czy na tej podstawie masz prawo podejrzewać,
ba! twierdzić, że glob jest pedofilem? Nie masz.

--

Paulinka

85. Data: 2010-01-10 01:49:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> globa.
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Roland_Topor
> BTW przepro? globa, kiedy masz ku temu okazj?.
>
> Paulina
> Ostatni raz, bo mnie to zirytowa?o.
> Nie wiem, co Ci? zirytowa?o? Pami?tasz ten fragment, jak Miko?aj spad? do
> kominka i zgwa?ci? ch?opca a nast?pnie jego tatusia? Jak Topor takie rzeczy
> pisa?- to powinien chocia? tworzy? w wariatkowie, jak markiz de Sade.
> Spo?ecze?stwo, kt?re gloryfikuje tak? pisanin? jest spo?ecze?stwem na
> wymarciu. Co zreszt? po francuzach wida?.

W warstwie tematycznej jego twórczość dotyczy głównie wyśmiewania
postaw i mentalności drobnomieszczańskiej,
Widzisz Chironek wyśmiewał się z kołtunerii, teraz rozumiesz dlaczego
go nienawidzisz, z kołtuneri która jest tak skranie obłudna i
splugawiona nienawiścią, że dokonuje swoim szaleństwem tego........

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Sluchacze-Rad
ia-Maryja-Owsiak-sie-nie-rozlicza,wid,11841937,wiado
mosc.html?ticaid=196f3

......czyli mordowania dzieci , a to się dzieje realnie.
Redart ci pisał że jesteś zimnym skurwysenem[ coś w tym rodzaju] nie
ma w tobie ciepła, takich psychopatów, tworzy twój kościółek[ biedna
żona minety napewno jej nie robisz, bo się brzydzisz i jesteś
wychłodzony, niedorozwinięty emocjonalnie, w obecnych czasach to nie
do pomyślenia]
A Topor nabijał się w makabryczny sposób z takiego chorego
społeczeństwa, bo to społeczeństwo jest makabrą i żadna nawet
najlepsza makabra[ chowająca nadwrażliwość] niestety nie odda waszej
zgnilizny i smrodu.

86. Data: 2010-01-10 02:32:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> Spo?ecze?stwo, kt?re gloryfikuje tak? pisanin? jest spo?ecze?stwem na
> wymarciu. Co zreszt? po francuzach wida?.

Potrz jakiego ładnego posta znalazłem znowu potwiedzającego wasz
emocjonalny deficyt psychole

> Widzia?am wasze odpowiedzi na temat przerymania ci??y i jestem ciekawa
> jaki
> jest wasz stosunek do eutanazji.
W każdym wymiarze życia człowieka opowiadam się ZAWSZE za dobrowolnym

wyborem jednostki.
W tym wypadku również - osobiście, będąc bez realnych szans na

przetrwanie, leżąc ze świadomością, iż kolejny dzień może zarówno mi,
jak
i moim nabliższym, przynieść tylko i wyłącznie więcej bólu i
cierpienia, z
pewnością wziałbym tę opcję pod rozwagę i naprawdę bym sobie nie
życzył,
aby ktokolwiek pozbawił mnie wyboru odejścia w spokoju, w gronie

najbliższych, w wytyczonym przeze mnie miejscu i czasie, tym samym
skazując mnie na np. śmierć w okropnych męczarniach w środku nocy,
gdzie
nawet pielęgniarka by się mną nie zainteresowała.

Argumenty społeczności katolickiej w ogóle do mnie nie trafiają,
traktuję

je jako stek bzdur i wymysłów ludzi ograniczonych, emocjonalnie
niedorozwiniętych. Nóż mi się w kieszeni otwiera, gdy po raz n-ty
kolejny
słyszę "...od poczęcia do NATURALNEJ śmierci". Jakby śmierć miała
kilka
odmian - naturalna, nienaturalna, sztuczna itp.
"Śmierć naturalna" nie istnieje, nigdy nie istniała i istnieć nie
będzie w
terminologii medycznej, jest to wymysł katolickich oszołomów, sposób
na
nacechowanie emocjonalne danej sekwencji, aby żywiej trafiała do
ludzi.
Na tej samej zasadzie, zamiast decyzji o planowanym rodzicielstwie
mamy

"zabijanie dzieci nienarodzonych" (sic!)

Zresztą sformuowanie to same w sobie jest nonsensem, gdyż
podtrzymywanie
człowieka na siłę przy życiu za pomocą aparatury medycznej z pewnością

"naturalne" nie jest.

Krótkowzroczność osób opowiadających się za absolutnym zakazem
eutanazji

mogę jedynie przyrównać do identycznej sytuacji odnoszącej się do
zakazu
aborcji. Człowiek zdecydowany na pokierowanie własnym losem, pozbawi
się
życia tak czy siak.
Dlaczego nie mógłby tak ważnego dla siebie kroku podjąć w warunkach
humanitarnych, które przytoczyłem powyżej?

Pozdrawiam serdecznie!

87. Data: 2010-01-10 07:52:11

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanie:
Czy bocian zjada żabę w sposób naturalny?
odpowiedź:
Naturalnie, że naturalny.
:-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

88. Data: 2010-01-10 10:21:59

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]

Dlaczego nie mógłby tak ważnego dla siebie kroku podjąć w warunkach
humanitarnych, które przytoczyłem powyżej?

możliwością ile za przymusem eutanazji.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

89. Data: 2010-01-10 14:26:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> - Waldemar Łysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie

Znowu mordercza idonkrynacja kościółka przemówiła

90. Data: 2010-01-10 14:30:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> Dlaczego nie mógłby tak ważnego dla siebie kroku podjąć w warunkach
> humanitarnych, które przytoczyłem powyżej?

Człowiek stwarza obraz natury, ona nigdy nie była naturalna ponieważ
człowiek jest antynaturą, przykłady ;ziemia płaska, w centum, nie
wcentrum, bogowie zsyłaą burzę itd;

TUSKOCUDY
Spróbóję tylko raz! hehehe
SAMI - RANIENY