Co to za antyperspirant?

11. Data: 2009-07-05 20:22:43

Temat: Re: Co to za antyperspirant?
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

WOJO pisze:

> Tak z ciekawości Animka, gdzie uczyłaś się informatyki ?

Nigdzie. Dużo czytam.

--
animka

12. Data: 2009-07-05 20:36:09

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Zainstaluj Adobe Flash Player oraz zerknij do Zapory Windows, bo pewnie
> Ci ten port zablokowała.

Dzięki Animka :)
Flasha w końcu nowego ściągnę chociaż niechętnie bo to głównie do
wyświetlania reklam w praktyce służy ;)

> Ja mam tą zaporę zawsze wyłączoną. Jak masz WindowsXP to w Narzędziach
> Administracyjnych/ Usługi przede wszystkim się wyłącza .

Ok :) Mam zewnętrzny firewall.
W tym przypadku to dodatek do Fire Foxa "No Script" zablokował.

STranger

13. Data: 2009-07-05 21:11:08

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kenny" napisał

> Pewnie chodzi o Perspiblock.
> www.perspiblock.com.pl

Z tego, co tam piszą, wygląda na to, że to tylko wyciągi z ziół. Jak pomoże,
to dobrze, a jak nie, to nie zaszkodzi. Wg mnie ktoś chce zarobić trochę
kasy i już.
Tak a propos to szałwia przyjmowana długoterminowo ma jakieś niekorzystne
działanie na układ nerwowy.
Pozdr.
A.

14. Data: 2009-07-05 21:14:00

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> Dzięki Animka :)
> Flasha w końcu nowego ściągnę chociaż niechętnie bo to głównie do
> wyświetlania reklam w praktyce służy ;)

Ja mam wszystkie śmieci reklamy (także we flashu) zablokowane. W IE 8 też
chyba można zablokować. Mało IE używam, u mnie podstawa to Opera. Nic mi
nie lata i nie gwiżdże, nie krzyczy przed oczami.

> Ok :) Mam zewnętrzny firewall.

To tym bardziej jeden firewall musi być wyłączony(w tym przypadku Zapora),
bo jest konflikt.

> W tym przypadku to dodatek do Fire Foxa "No Script" zablokował.

Ale już chyba odblokowałeś?
Jeśli chodzi o te proszki przeciwpotliwe to jest po prostu pokrzywa, nic
ciekawego. Można uczulenia dostać.
Lepiej kupić w aptece Antidral z kulką jak dezodorant, bezzapachowy i raz
na tydzień delikatnie posmarować pod pachami. ..i jest spokój.

--
animka

15. Data: 2009-07-06 06:16:35

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
net.pl
*STranger* napisał(-a):

> Możesz sobie nawet zdrowotnie czysty spirytus pić na śniadanie

Na śniadanie też?

--
Big Jack
////// GG: 660675

bolesne guzki
Fruktoza i melasa trzcinowa zamiast klasycznego cukru
Poszerzona przestrzeń podtwardówkowa u dziecka... :(
Pomiar temperatury pod pachą
Zokcor a Medargin