bolesne guzki

1. Data: 2009-07-05 11:47:01

Temat: bolesne guzki
Od: aszher <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż to może znowu być jak na obu nogach w tym samym miejscu tzn. na
tej samej wysokości mam pasek bolesnych wodnistych guzek. Nigdzie
więcej ich nie mam tylko na środku goleni jednej nogi i drugiej
dosłownie w tym samym miejscu :).Dodam ,że te guzki bolą i od kilku
dni mam temperaturę i dość złe samopoczucie i ciągle boli mnie głowa.
Czy jedno i drugie ma ze sobą coś wspólnego czyli wyprysk i ta cała
reszta?
-aszh-