zanik / niedorozwój mózgu

1. Data: 2009-07-05 18:09:03

Temat: zanik / niedorozwój mózgu
Od: testu <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

od pewnego czasu pobolewała mnie głowa i miałem problemy ze wzrokiem.
poprosiłem o skierowanie na RM. wykazało torbiel pajęczynówkową
4x4x3cm. jutro jadę do neurochirurga, ale moja mama znalazła badanie
tomograficzne sprzed 13 lat i pisze tam, że jest u mnie niedorozwój /
zanik mózgu. żyję normalnie, choruję rzadko, mam dużo energii w
sobie.
mam wyższe wykształcenie, dom, rodzinę, ciekawą pracę. czy czasem ze
mną nie jest tak jak z tym trzmielem, że nie powinien latać, a lata bo
nie wie o tym ?

2. Data: 2009-07-05 19:39:07

Temat: Re: zanik / niedorozwój mózgu
Od: yoko <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

testu pisze:
> [...]
> mam wyższe wykształcenie, dom, rodzinę, ciekawą pracę. czy czasem ze
> mną nie jest tak jak z tym trzmielem, że nie powinien latać, a lata bo

tym się nie przejmuj, są osoby, które żyją bez połowy mózgu, i żyją w
pełni normalnie

yoko

3. Data: 2009-07-05 20:08:02

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

yoko pisze:

> tym się nie przejmuj, są osoby, które żyją bez połowy mózgu, i żyją w
> pełni normalnie

A ludzie z zanikami korowymi mózgu?

--
animka

Co to za antyperspirant?
bolesne guzki
Fruktoza i melasa trzcinowa zamiast klasycznego cukru
Poszerzona przestrzeń podtwardówkowa u dziecka... :(
Pomiar temperatury pod pachą