Co to za roslinki?

11. Data: 2004-08-11 20:14:45

Temat: Re: Co to za roslinki?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cfdu4v$t5o$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Oj, sprostowanie dla Ciebie Kasiu ... nie martw się brakiem czerwieni
bo
> ... dalej co następuje :-)))
>
> Ależ jestem zakręcona ... fiu fiu

Znów po piwku? :)) W razie jaby co ja też :))

Pozdrawiam
Kaśka

12. Data: 2004-08-11 20:23:15

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Znów po piwku? :)) W razie jaby co ja też :))
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Nie tyle po piwku co po ufarbowaniu włosów. Wyszły mi ala'Wiśniewski ...
nie wiem jak ja jutro pokażę się w pracy ... może zachorować ??? :-)
Jednym słowem, moja próżność została ukarana ;-)

Serdecznie Miłka

13. Data: 2004-08-11 21:18:56

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Specyficzne w tym sensie, że są ogrody, gdzie hibiskusy przemarzają i takie,
> gdzie nie przemarzają. Ogólnie uprawa polecana jest w południowo-zachodniej
> Polsce i na Pomorzu Zachodniej - taka jest teoria. Praktyka pokazuje, że
> miejsce ma być zaciszne i ciepłe, np. w jakiejś niszy z iglakami, albo w
> załomie muru.

Dwa piękne okazy widuję u siebie na wsi (Podbeskidzie).
Całkiem spore - widok imponujący. Rosną od południa pod
ścianą domu (akurat w tym miejscu zabudowa ścisła dosć,
wygwizdowa nie ma).

Pozdrawiam
Marta

14. Data: 2004-08-11 22:59:48

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> W ogrodzie w specyficznych warunkach można uprawiać Hibiscus syriacus,
> kwiaty podobne nieco, też jednodniowe, różne kolory. Właśnie zaczynają
> kwitnąć!

A w moich specyficznych warunkach kwitnie juz od dawna; wlasciwie
zastanawiam sie, czy juz nie konczy kwitnac.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2004-08-11 23:11:28

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> wrote in message

> Właśnie moj "placyk budowlany" zamienil sie w miejsce nadające się dla
> roślin i kupilam sobie dwa krzaczki takiego hibiskusa. Dzis zakwitł biały:)
> Mam pytanie o te specyficzne warunki? Na razie stoją w doniczkach ale juz
> proszą się o wsadzenie. Ogrodnik powiedzial tylko tyle ile moge z etykietki
> wyczytac - słońce lub półcień, kiedy ciąć [ale ile?], wielkość i... tylko
> tyle wiem.

Moje rozowe na glinie rosna bez problemu wszedzie gdzie chce i gdzie nie chce.
Co roku musze wyrywac setki siewek, drugie tyle kosze z trawa. Na wysokosc
dorasta do 3-4 metrow. Pojedynczy ped jest dosc waski, ale w masie twotrzy sie
spory krzak. Przycinam tylko to, co mi przeszkadza.

Pozdrowienia,
Michal

16. Data: 2004-08-11 23:29:26

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Specyficzne w tym sensie, że są ogrody, gdzie hibiskusy przemarzają i takie,
> gdzie nie przemarzają. Ogólnie uprawa polecana jest w południowo-zachodniej
> Polsce i na Pomorzu Zachodniej

... i w srodkowej Indianie!

Pozdrowienia,
Michal

17. Data: 2004-08-11 23:44:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message news:cfdvan$p1u$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie tyle po piwku co po ufarbowaniu włosów. Wyszły mi ala'Wiśniewski ...
> nie wiem jak ja jutro pokażę się w pracy ... może zachorować ??? :-)

Nie wiem, co to znaczy "ala'Wisniewski", ale wszystko zalezy nie tyle
od Twojego wygladu, ale od Twojej postawy. Jesli Ty bedziesz sie ich wstydzic,
to inni ocenia Twoj wyglad negatywnie i beda sie smiac. Powinnas pokazac,
ze po prostu ot taka Twoja fantazja i masz do niej prawo.

Pozdrowienia,
Michal

18. Data: 2004-08-12 11:02:46

Od: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał w wiadomości

> [...]
sie
> spory krzak. Przycinam tylko to, co mi przeszkadza.

Dzięki za pocieszenie:) mam ciężką gliniastą ziemie. Mam różowy z opisem "do
3m" i biały "do 1,5m", czyli ten duży zastapi mi tujkę:)
pozdrawiam
alda

19. Data: 2004-08-12 11:05:57

Od: "..alda.." <w...@w...pl.wytnijcyferki> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" napisał w wiadomości

> [...]
> Polsce i na Pomorzu Zachodniej - taka jest teoria. Praktyka pokazuje, że
> miejsce ma być zaciszne i ciepłe, np. w jakiejś niszy z iglakami, albo w

Dziękuje za info.
Lubuskie, z dwoch stron osłoniete, wystawione na południe, chyba będzie im
dobrze:)
pozdrawiam
alda

20. Data: 2004-08-12 15:43:22

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Dwa piękne okazy widuję u siebie na wsi (Podbeskidzie).
> Całkiem spore - widok imponujący. Rosną od południa pod
> ścianą domu (akurat w tym miejscu zabudowa ścisła dosć,
> wygwizdowa nie ma).

W Rzeszowie, w zwyklych warunkach (tj. nie szczegolnie oslaniane) rosna
bardzo dobrze i nie przemarzaja.
Wadowice maja raczej lagodniejszy klimat niz Rzeszow - jak sadzisz?

Pozdrawiam,
Bpjea

Dzdzownice c.d.
cholerne tarczniki - co robić?????