Co z mielonego mięsa wołowego ?

11. Data: 2007-10-04 08:55:06

Temat: Re: Co z mielonego mięsa wołowego ?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Rumpel pisze:

> Mam taki nieortodoksyjny przepis, gdzie dodaje się sera i sosu
> Worcester. Rodzina zajada dowolne ilości.

No, ta daj ten przepis, a nie kusisz ;-)

--

Gosia

12. Data: 2007-10-04 09:09:46

Od: mario <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Rumpel napisał(a):

> Elementarne drogi Watsonie:
> Hamburgery
>

> Mam taki nieortodoksyjny przepis, gdzie dodaje się sera i sosu
> Worcester. Rodzina zajada dowolne ilości.

albo Pljeskavice. :-)

pozdrawiam
mario

13. Data: 2007-10-04 09:16:01

Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik dość niespodziewanie napisał(a):

> No, ta daj ten przepis, a nie kusisz ;-)

Dam, ale muszę w tym celu go wziąć z domu - wstukam trochę później

--
Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
C Hollywood Homicide

14. Data: 2007-10-04 09:47:30

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie Roman Rumpel napisał(a):

> Dam, ale muszę w tym celu go wziąć z domu - wstukam trochę później

Tam zaraz przepis, ja poproszę do Pucka mały słoiczek na spróbowanie!

W sumie to już za tydzień wsiadam na pokład jeszcze na zalewajce i
płyne ;)

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

15. Data: 2007-10-04 10:00:54

Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

panta_rei dość niespodziewanie napisał(a):
> ja poproszę do Pucka mały słoiczek na spróbowanie!

Hamburgery w słoiku? - raczej niedasie. Ala na SIZie okołoBoatshowowym
mozemy spróbować ;)

> W sumie to już za tydzień wsiadam na pokład jeszcze na zalewajce i
> płyne ;)

Ja też już się myślami zbieram, zwłaszcza, ze potem Zawias :)

16. Data: 2007-10-04 10:14:13

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

> Hamburgery w słoiku? - raczej niedasie.

Wykręcasz się! ;)
są różne słoiczki i różne "małe"

> Ala na SIZie okołoBoatshowowym
> mozemy spróbować ;)

Nie bywam :(

> Ja też już się myślami zbieram, zwłaszcza, ze potem Zawias :)

ehhh :/

Pozdrawiam.

17. Data: 2007-10-08 09:42:57

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Max w kuchni" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> chęci/umiejętnosci/czasu albo z proszku/słoika albo od podstaw ) i
> gotujemy makaron.
>
> Jak sos będzie gotowy dodajemy pulpeciki i dusimy to razem jakieś pięć
> minut. Teraz w zależności od upodobań albo wykładamy makaron na talerz,
> polewamy sosem z pulpetami i posypujemy parmezanem ( lub innym twardym
> żółtym serem ), albo besialsko mieszamy wszystko na patelni i dopiero
> wtedy podajemy. Nie jest to już takie estetyczne, ale niektórzy ( w tym ja
> :) ) tak właśnie wolą. Otwieramy butelkę wytrawnego czerwonego wina i

Tyle ze jesli wolowina byla chuda trzeba by dodac albo wieprzowego z
tluszczem, albo wrecz mielony boczek ...

dania w parowarze
czy są takie młynki
zapytanie
Co dzis na obiad?