Re: Co za posucha?

Data: 2001-06-23 17:27:58
Temat: Re: Co za posucha?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl>

Użytkownik Ew@ <b...@o...ar.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:o...@4...com..
.
> Wyraźnie napisalam "...w naszych "
A ja, że jeśli już to: "Mikrobiologia..." bo tamto to w mikroskali raczej
a ja po wszystkich ogrodach ganiać nie będę. ;-)))

[...]
> Trochę? To za dużo powiedziane ;)
Potwierdzam, trochę. :-)))

> Zdarza Ci się zrzędzić jak staremu dziadkowi, [...]
Przykłady proszę!!!

> Syna gratuluję, na pewno jest bardzo zdolny, choć z pewnością nie tak
> zdolny, jak nasza prawie 3-letnia córka ;))))))))))))))))))))))
dzięki, a ja gratuluję tak zdolnej córci [to ona została już matką??? ;-]

[...]
> Nie, nadal uważam, że probujesz się wykpić. Może temat Ci nie pasuje?
Nie chciałbym cię urazić więc przystaję na taką interpretację. :-)))

> Napisz, czym zajmujesz się z zawodu
Przerabiam szare na złote.

> a coś postaramy się dla Ciebie znaleźć
> (byle nie glebogryzarki - nigdy nie bylam mocna z maszyn) :)))
W czyim imieniu piszesz?
Pozdr. Jerzy