Coleslaw

1. Data: 2002-02-04 13:50:45

Temat: Coleslaw
Od: "Ricardo" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prosbe,
bardzo smakuje mi salatka z KFC
nazywa sie ona Coleslaw.
Moze ktos wysle przepis na liste,
mam nadzieje ze nie naruszylem
dobrych obyczajow, bo nie pytam
np. o panierke KFC

dzieki
Ricardo
~~~~~~~0._.0~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
'*-.,_,.-*'`'*-.,_,.-*'`'*-.,_,.-*'`'*-.,_,.-*'"`'*-
.,_,.-*'"`'*-.
Skadkolwiek wieje wiatr, zawsze wieje od Tatr
,.-*'`'*-.,_,.-*'`'*-.,_,.-*'`'*-.,_,.-*'`'*-.,_,.-*
'`'*-.,_,.-*'`'*

1. Data: 2002-02-04 14:04:07

Temat: Re: Coleslaw
Od: "MAc" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW
a skad ta nazwa??

MAc

1. Data: 2002-02-04 14:35:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Mam prosbe,
> [...]

no no..no no no.....

kapuche poszatkowac dodac starta grubo marchew oraz cebule (na
proporcjach sie nigdy formalnych nie znalam, ale to zalezy od
smaku, poza tym wiadomo ze tona cebuli spowoduje skutki jakies
wiecej nieobliczalne). Ja dodaje jeszcze ser (cheddar) w
kosteczke. posolic popieprzyc, dodac majonez lub kupny dressing
do coleslaw.

Ja w egzotycznym kraju dodawalam jeszcze ananasa.

Krysia

P.S. Nie wiem, jak smakuje coleslaw w KFC :(
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-04 15:37:24

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:0s6t5uk7909f6u1svdqdjmvhe05bprfdnh@4ax.com...

> [...]
>
> Ja w egzotycznym kraju dodawalam jeszcze ananasa.
>
> Krysia
>
> P.S. Nie wiem, jak smakuje coleslaw w KFC :(

W KFC chyba jest chrzan alboco, bo piecze delikatnie i nie powiem,
przyjemnie. Ja z KFC lubie tylko coleslaw i kukurydze na patyku,
ale to juz zupelnie inna historia i raczej OT, wiec zmykam za Slup ...
Ania

1. Data: 2002-02-04 15:53:52

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ricardo" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam prosbe,
> bardzo smakuje mi salatka z KFC
> nazywa sie ona Coleslaw.
> Ricardo

Coleslaw z papryką:

1/2 kg białej kapusty
1 cebula
1 zielona papryka
1 żółta papryka
1 czerwona papryka
3 łyżki octu balsamicznego
2 łyżeczki cukru

Kapustę szatkujemy - można to zrobić w malakserze, używając tarczy do
krojenia w plasterki.
Cebulę i oczyszczone papryki kroimy na kawałki. Razem z kapustą wkładamy do
malaksera i miksujemy 1-2 min. Przyprawiamy solą, cukrem i octem
balsamicznym - doskonały zapach zawdzięcza ta surówka właśnie balsamicznemu
octowi, zrobiona z innym octem dużo traci. Wstawiamy do lodówki co najmniej
na godzinę.

Coleslaw z jabłkiem i orzechami:

3 szklanki poszatkowanej białej kapusty
4-5 marchewek
1 duże kwaśne jabłko
1/3 szklanki rodzynek
1/4 szklanki prażonych orzeszków ziemnych

Sos:
1/2 szklanki jogurtu naturalnego
1 łyżka lekkiego majonezu
1 łyżka soku cytrynowego

Marchewki i jabłko obieramy, ucieramy na grubej tarce i łączymy z kapustą,
rodzynkami i orzeszkami. Polewamy sosem cytrynowym i dobrze mieszamy.
----
Przepisy te byly onegdaj w GW w Wysokich Obcasach
Jola L-L

1. Data: 2002-02-04 16:24:27

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Jest taki sos Knorra wlasnie do salatki Coleslaw a reszta skladnikow salatki
wedle uznania.
Pozdrawiam Kasia

> [...]
> Ricardo
> ~~~~~~~0._.0~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> '*-.,_,.-*'`'*-.,_,.-*'`'*-.,_,.-*'`'*-.,_,.-*'"`'*-
.,_,.-*'"`'*-.
> Skadkolwiek wieje wiatr, zawsze wieje od Tatr
> ,.-*'`'*-.,_,.-*'`'*-.,_,.-*'`'*-.,_,.-*'`'*-.,_,.-*
'`'*-.,_,.-*'`'*

1. Data: 2002-02-04 18:32:38

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Ricardo wrote:

> Mam prosbe,
> [...]

Patrz, ale masz wyczucie co do grupy. To sie liczy.
No wiec najpierw nazwa.

Dutch koolsla : kool, cabbage (from Middle Dutch cle, from Latin caulis
+ sla, salad (short for salade, from French, from Old French)

Po polsku wymawia sie koleslo.
Robi sie tak:
1 mala kapusta
2 duze marchwie
1 lyzeczka soli
Drobno poszatkowac surowa kapuste, posypac sola i odstawic na 10 minut.
Ugniesc kapuste reka, zeby zmiekla, jesli powstanie sok, odcisnac i
wylac. Dodac poszatkowana marchew i polaczyc z sosem. Sosem moze byc
zwykly vinaigrette, albo majonez z przyprawami albo vinaigrette
polaczone z majonezem. Czesto dodaje sie nasiona selera, ktore sa
drobniutkie i wygladaja, jak zmielony pieprz. Ja robie taki sos:
2 lyzki octu
2 lyzki majonezu
1 lyzka drobniutko posiekanej cebuli
1 lyzeczka cukru
1/2 lyzeczki ostrej musztardy
1/2 lyzeczki pieprzu
1/2 lyzeczki nasion selera
Po wymieszaniu odstawic na pol godziny do lodowki, i wymieszac ponownie,
zeby sie przegryzlo.
Magdalena Bassett

1. Data: 2002-02-04 18:44:13

Temat: Dzieki za przepis
Od: "Ricardo" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki !
To napewno o ten przepis mi chodzilo

serdecznie pozdrawiam

Rysiek
~~~~~~0._.0~~~~~~~~~~~~~~

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

1. Data: 2002-02-04 18:47:13

Temat: Re: Dzieki za przepis
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Ricardo wrote:

> Wielkie dzieki !
> To napewno o ten przepis mi chodzilo

Zapomnialam dodac, ze coleslaw mozna tez robic z czerwonej kapusty, jest
troche bardziej "pieprzny" w smaku, a kapusta od octu staje sie rozowa i
ladnie to wyglada.
MB

1. Data: 2002-02-05 04:15:46

Od: "Slavek Siegmund" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ze po anlijsku ale tylko taka mialem.

pozdrawiam,

Slav

"This recipe will give you a very close "clone" of KFC coleslaw...without
alot of work.
Ingredients:

1 16 ounce bag DOLE classic cole slaw
1 cup Kraft MIRACLE WHIP
1/4 cup whole milk
3 1/2 Tablespoons sugar
3 Tablespoons minced white onion
1/2 Tablespoon white vinegar
1 teaspoon prepared horseradish
1/8 teaspoon ground black pepper
1/8 teaspoon lemon juice from concentrate

Using a food processor, chop the entire bag of Dole Classic coleslaw so it
is extra-fine. (Like the size of rice)
Mix the sugar and milk together until sugar is dissolved. Add Miracle Whip,
vinegar, horseradish, and pepper. Stir together thoroughly...this is your
dressing.

In a large mixing bowl, toss Dole Classic coleslaw with the dressing, adding
onions, and another dash of pepper. Make sure the cabbage is coated through,
cover, and refrigerate 2 hours before serving. Makes about 8 one cup
servings of awesome KFC coleslaw!

piece konwekcyjne
[OT] kulinarne sny
duuuzo jajek
TANIA PIZZA - PROMOCJA - kazda duza 12zl
obiad na 2 dni