Coś a'la altruizm, ale bardziej szare i nijakie

51. Data: 2015-08-01 22:20:06

Temat: Re: Coś a'la altruizm, ale bardziej szare i nijakie
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2015 o 22:01, IFJZV pisze:

> nie porównuj się bo depresji dostaniesz

i tak mam wiekszego

--
gazebo

52. Data: 2015-08-01 22:23:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> W odpowiedzi na plecenie (jak zwykle)?

Czy to masochizm u Ciebie, że ciągle mnie czytasz i cierpisz czytając?

53. Data: 2015-08-01 22:32:44

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-01 o 22:20, gazebo pisze:

> i tak mam wiekszego

gila ?

54. Data: 2015-08-01 22:39:57

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2015 o 22:32, IFJZV pisze:

> gila ?

fiordy to mi jadly z reki

--
gazebo

55. Data: 2015-08-01 22:49:59

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-01 o 22:39, gazebo pisze:

> fiordy to mi jadly z reki

mnie rekin śniadanie do łóżka przynosi na przednich płetwach

56. Data: 2015-08-01 22:50:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IFJZV" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> jednemu indyczka drugiemu Qra i życie jest piękne , póki się gusta
> kulinarne nie zmienią

A coś dla wegetarian?

Tak się tylko zapytywowuję

--

Chiron

57. Data: 2015-08-01 22:54:29

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2015 o 22:49, IFJZV pisze:

> mnie rekin śniadanie do łóżka przynosi na przednich płetwach

z rekinem do lozka? bez sensu
--
gazebo

58. Data: 2015-08-01 22:54:45

Od: IFJZV <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-01 o 22:50, Chiron pisze:

> Użytkownik "IFJZV" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> A coś dla wegetarian?
>
> Tak się tylko zapytywowuję

brukiew ?

59. Data: 2015-08-01 22:54:56

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.08.2015 o 22:50, Chiron pisze:

> Użytkownik "IFJZV" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> A coś dla wegetarian?
>
> Tak się tylko zapytywowuję
>
> --
>
> Chiron

padalo, trawa jest

--
gazebo

60. Data: 2015-08-02 07:30:32

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Czy to masochizm u Ciebie, że ciągle mnie czytasz i cierpisz czytając?

Alesz pszemololo, dostarczasz mi codziennej porcji rozrywki :-)

żółty ser
Gdy jeszcze nie było mediów nagłaśniających afery
ptasi móżdżek?
Dobrej nocki:-)
Czekamy na ekskomunikę