Re: Coś na Walentynki ;>

From: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Coś na Walentynki ;>
Date: Sun, 22 Mar 2009 23:29:09 +0100
<1oe2y2xvhddhh.1bk6cillwlkx0$.dlg@40tude.net> <gob702$h9i$1@news.onet.pl>
<goet4i$1qn$1@news.onet.pl> <gof0n0$1p8$1@inews.gazeta.pl>
<gohiht$pum$1@news.onet.pl> <gpc4ru$foi$1@inews.gazeta.pl>
<gpdgn2$9l5$1@news.onet.pl> <gph37c$7k5$1@news.onet.pl>
<gph9f3$p7b$1@news.onet.pl> <gpj8v2$1bd$1@news.onet.pl>
<gpjajq$n6r$1@inews.gazeta.pl> <gpjc96$a9k$2@news.onet.pl>
<1vezm4aixdnpm$.v664n435qada$.dlg@40tude.net> <gprl8n$goc$1@news.onet.pl>
<5xjty2lowywc$.6d4ealrvxhnf.dlg@40tude.net> <gpuaea$fk6$1@news.onet.pl>
<1i729z6mhh0r1$.1d75944780fjz.dlg@40tude.net> <gq3jbf$8cf$1@news.onet.pl>
<1xrnjr1adxhw4$.a9qqn89hhr43$.dlg@40tude.net>
<gq3nvf$e84$3@nemesis.news.neostrada.pl>
<1qcsuzplwucwf.7rnkwo9uyckj$.dlg@40tude.net>

Ikselka pisze:

> Ale nie kiedy się jest 500 razy mądrzejszym i lepszym w swej pracy od
> szefa, a specyfika zawodu nauczycielskiego jest taka, że większość
> dyrektorów to zwykłe tumany. Pytanie tylko, jak to się dzieje.

Jak sie lepszym od swojego szefa, to jest się szefem zamiast niego.

> Chyba tym, że piszę, iż ją porzuciłam :->
> I to Ci się tak bardzo nie podoba, że odbierasz to jako deprecjację Twojego
> osobistego wyboru. Więc po prostu pisz może więcej o swojej satysfakcji z
> pracy, co?
> :-)

Mogę do bólu pisać, że praca zawodowa może być fajna. A jak ktoś
napisze, że nie może, jestem stanie to zrozumieć. Ty widzisz tylko to,
że Ci się w pracy zawodowej nie udało. Dlatego zrobienie sernika w domu
jest fajniejsze od kupnej karpatki i pójście do restauracji na sushi nie
jest lepsze niż zjedzenie świeżej ryby nad morzem.
--

Paulinka