Cos o trollach

11. Data: 2020-05-17 00:05:11

Temat: Re: Cos o trollach
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-16 23:45, m...@g...com wrote:
> [...]
sce-opinia-goldman-sachs/4wt0q3x

> [...]
> ---
> Alez stopka ci siem sprawdza a ty w anse? ;P
> Bujac to my ale nie nas? Kali/Kalemu ukrasc?
> Wlonczyl ci siem mechanizm przeniesienia :)
> To co sam robisz to samo widzisz u innych ;)
> A ze przeKOra dziala jak czerwien na byczki...
> Ale to trzeba robic UMIEJENTNIE a nie na rympal ;P
> Twojom stopke niektorzy mogom uznac za obraze uczuc
> religijnych a dzis prawnicy tylKO czekajom na takie
> "perelki". Szczegolnie jest taka jedna kancelaria.
> Majom duzy przerob, mogom nawet male sprawy brac ;)
> Nie zebym straszyl ;P Ja tylKO KOlege ostrzegam :D

To nie obraza uczuc... to podzeganie do przemocy...!

Art. 18 § 2. k.k.

Art. 18. § 1. Odpowiada za sprawstwo nie tylko ten, kto wykonuje czyn
zabroniony sam albo wspólnie i w porozumieniu z inną osobą, ale także
ten, kto kieruje wykonaniem czynu zabronionego przez inną osobę lub
wykorzystując uzależnienie innej osoby od siebie, poleca jej wykonanie
takiego czynu.

§ 2. Odpowiada za podżeganie, kto chcąc, aby inna osoba dokonała czynu
zabronionego, nakłania ją do tego.

§ 3. Odpowiada za pomocnictwo, kto w zamiarze, aby inna osoba dokonała
czynu zabronionego, swoim zachowaniem ułatwia jego popełnienie, w
szczególności dostarczając narzędzie, środek przewozu, udzielając rady
lub informacji; odpowiada za pomocnictwo także ten, kto wbrew prawnemu,
szczególnemu obowiązkowi niedopuszczenia do popełnienia czynu
zabronionego swoim zaniechaniem ułatwia innej osobie jego popełnienie.

12. Data: 2020-05-17 00:09:23

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 16 May 2020 14:54:02 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <f...@g...c
om>
od m...@g...com :
>Czasami osobnik taki nie jest trollem, może tylko nie zapala mu się światełko
>ostrzegawcze(czy jakiś dzwonek nie dzwoni) w odpowiednim momencie.
>Naszą rolą jest przypominanie o tym od czasu do czasu.
>---
>Dzis te czerwone lampki zbyt czensto som programowane
>czerwonom POlitPOprawnosciom pachnoncom Orwellem.
>I wychodzi ze trolle roszczom sobie prawa do orzekania
>o trollowaniu innych. Jak nieprzymierzajonc cenzorzy w
>KOmunie. I jeszcze ich to bawi!!! ;P
>Oglondales kultowom "Ucieczke z Kina "Wolnosc"? POlecam! :)

Znam, dobry film, ale w tym przypadku nie chodzi o politykę, a o zwykłe błędy
poznawcze.

13. Data: 2020-05-17 00:11:00

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 17 May 2020 00:05:11 +0200
doszła do mnie wiadomość <5ec063dc$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>To nie obraza uczuc... to podzeganie do przemocy...!
>
>Art. 18 § 2. k.k.

A jednak ktoś się znalazł.

14. Data: 2020-05-17 00:13:34

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-17 00:11, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 17 May 2020 00:05:11 +0200
> doszła do mnie wiadomość <5ec063dc$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
> od Izaura <d...@d...net> :

> A jednak ktoś się znalazł.

//w ekstremalnych sytuacjach mozna by podciagnac pod § 1.

15. Data: 2020-05-17 00:18:12

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 17 May 2020 00:13:34 +0200
doszła do mnie wiadomość <5ec065d2$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

> [...]
>ten, kto kieruje wykonaniem czynu zabronionego przez inną osobę lub
>wykorzystując uzależnienie innej osoby od siebie, poleca jej wykonanie

Jaja sobie robisz, ironizujesz, czy może nie rozumiesz tego, co czytasz?
Podpowiem, SL to Stanisław Lem.

16. Data: 2020-05-17 00:25:37

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-17 00:18, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> od Izaura <d...@d...net> :

> Jaja sobie robisz, ironizujesz, czy może nie rozumiesz tego, co czytasz?

//niemniej jednak, wyrwane z kontekstu jest podzeganiem do przestepstwa
a moze nawet sprawstwem, samym w sobie...?

17. Data: 2020-05-17 00:26:49

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-17 00:25, Izaura wrote:

> //niemniej jednak, wyrwane z kontekstu jest podzeganiem do przestepstwa
> a moze nawet sprawstwem, samym w sobie...?

//moze, poprobuj cytatow z Main Kampf...?
:)

18. Data: 2020-05-17 00:59:14

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 17 May 2020 00:26:49 +0200
doszła do mnie wiadomość <5ec068ed$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

Poznaj sobie wreszcie ten kontekst:
http://operacji.org/spis-treci-topolny-i-czwartek-kr
ysztaowa-kula-sezam-electric-s.html?page=8

>//moze, poprobuj cytatow z Main Kampf...?
>:)

"Ja bym chciał być emerytowanym zbawcą narodu."

19. Data: 2020-05-17 09:55:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

"Ja bym chciał być emerytowanym zbawcą narodu."
---
Przynajmniej ten ma od zawsze dobrze skalibrowane POczucie humoru ;P

20. Data: 2020-05-17 22:50:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-17 00:59, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
>>>

> Poznaj sobie wreszcie ten kontekst:
> http://operacji.org/spis-treci-topolny-i-czwartek-kr
ysztaowa-kula-sezam-electric-s.html?page=8

Jest promocja...

https://www.google.com/search?q=%22mein+kanfp%22+pro
mocja

Jak z kazdego [i z ciebie] da siem zrobic idiote? [CzyliDuchowaWolnoscTota lna]
No i brakło na siatki.
Jak sie czasy zmienily
Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie