Coś węgierskiego

1. Data: 2003-04-26 14:27:21

Temat: Coś węgierskiego
Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

Czytając o paprykażu przypomniało mi się takie danie, ktore jadłam raz w
życiu. Może ktoś mi podpowie co to jest i jak się to robi? Ja wiem tylko,
jak smakuje! Mniam.
Było to coś, co podano mi z ryżem i surówką. Składało się z mielonego mięsa,
fasowi i było pikantne. Miało jeszcze taki jakby sosik, nie wiem czy
wystarczające informacje, żeby to odnaleźć, ale może akurat.....

1. Data: 2003-04-26 14:59:42

Temat: Re: Coś węgierskiego
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Zarczuk napisał:
> [...]
> fasowi i było pikantne. Miało jeszcze taki jakby sosik, nie wiem czy
> wystarczające informacje, żeby to odnaleźć, ale może akurat.....

Mi to pasuje do chili con carne :-) Sosik pomidorowy, fasola, mieso
mielone to chyba oryginalny przepis na ta meksykanska potrawe.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-04-26 15:04:57

Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

> Mi to pasuje do chili con carne :-) Sosik pomidorowy, fasola, mieso
> mielone to chyba oryginalny przepis na ta meksykanska potrawe.

a czy mogłabyś podać mi przepis? Jeśli to już było to bardzo Cię proszę,
podeślij na prv
Pozdrawiam M

1. Data: 2003-04-26 16:36:57

Od: "MaZi" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Zarczuk <z...@o...pl> wrote:
> [...]
> mięsa, fasowi i było pikantne. Miało jeszcze taki jakby sosik, nie
> wiem czy wystarczające informacje, żeby to odnaleźć, ale może

jak nic chili con carne, tradycyjna wegierska potrawa ;-), jakis czas temu
puscilem na grupe swoj przepis

Mariusz a.k.a MaZi at m...@h...pl
GG 1199353

1. Data: 2003-04-26 17:32:36

Od: "Dawid [morghul] Talarczyk" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kuchnia.3miasto.pl/1183.htm
http://www.kuchnia.3miasto.pl/1185.htm
http://www.kuchnia.3miasto.pl/1202.htm

Trzy przepisy na chilli...
Skąd inąd pyszności... mniam !!!!!
Narobiłaś mi smaku :DDDDDD

--

Dawid [morghul] Talarczyk
t...@o...pl GG: 600866

Pasta e Patate (P)
Gesi smalec?
sernik na slono? :)
jak to jest z orzechami? (pilne troche;)
Kluski przednie