CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P

11. Data: 2020-04-02 22:23:40

Temat: Re: CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A co do Gadowskiego i tego co mowi o chininie, malarii i tonicu -to ci moze conieco
rozjasnic:

https://www.medonet.pl/koronawirus-pytania-i-odpowie
dzi/leczenie-koronawirusa,szczepienie-przeciw-gruzli
cy-testowane-w-walce-z-koronawirusem,artykul,7656567
0.html

Podobno lukrecja tez dziala, chinczycy mocno podnosili statystyki wyzdrowien
lukrecjom i swoimi ziolami...
A wlasnie w RM minister mowi o tym co pisalas o chinczykach po nowym roku wracajacych
do wloch...jako rozsadnikach covida PO ichnich domach POmocy...

12. Data: 2020-04-03 02:24:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-02 22:23, m...@g...com wrote:
> [...]
wracajacych do wloch...jako rozsadnikach covida PO ichnich domach POmocy...

Lukrecja usztywnia blony komorkowe pecherzykow plucnych, gdy dodac do
skreta...

https://www.youtube.com/watch?v=y3b_btDHsOg

//jak przygladnac sie tym tlumaczeniom, to jest tam trzy formy: mielona
w gipsie, wywar w zupie i wziewna w formie papierosa.

13. Data: 2020-04-03 02:31:57

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-03 02:24, Izaura wrote:

> [...]
>
> //jak przygladnac sie tym tlumaczeniom, to jest tam trzy formy: mielona
> w gipsie, wywar w zupie i wziewna w formie papierosa.

//i oczywiscie warto posluchac co na to Szaman Sebastian i znajoma
holenderska Czarownica... (znaczy baba od ziol).

UWAGA Lukrecja Koniecznie Zobacz By Nie Zrobić Sobie Krzywdy!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=FMzRDUAuIxo

14. Data: 2020-04-03 10:35:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> kontekscie bioterroryzmu. Podaje wykryte przez niego fakty o covid19.
> Warto to przemeczyc i wyczytac wszystkie teksty z tlumaczenia. Gadowski
> tez kozystal chyba z tego eksperta-zrodla w swoim ostatnim materiale z
> wczoraj [1.04]. Niewesolo. Bynajmniej nie primaaprilisowo. To jest bardzo
> POdstepne wojsKOwe paskudztwo. Dziala z opuznieniem na kluczowe organy i
> uklad nerwowy. Slabych zabija od razu zdrowych dobija powoli a facetow
> ubezpladnia. To jest himera sars, mers i hiv! o wzmocnionych funkcjach
> zakaznych i omijaniu ukladu odpornosciowego. Dokladnie jak Himera z MI-2
II
> Dlatego wszedzie tyle dezinformacji a wiele panstw nagle z olewactwa
> przeszlo w histeryczne restrykcje. Nawet rosija...
> Teraz tylKO pytanie kto ma Bellerofonta i ile za niego od ludzKOsci bedzie sobie
zyczyl...

Z tą bezpłodnością (i obniżeniem poziomu testosteronu) to faktycznie może
być coś na rzeczy:
https://www.medexpress.pl/czy-koronawirus-moze-wywol
ac-bezplodnosc-i-hipogonadyzm-u-mezczyzn/76863
No i to by mi potwierdzało myśl, że Chinole chcieli sposobem ograniczyć U
SIEBIE liczebność populacji, bo niebałdzo już działa u nich zasada jednego
dziecka. Tylko, że im się wirus SARS wypsnął, ZANIM osłabili mu stopień
zaraźliwości...

Ale myślmy globalnie - czyż ludzie są potrzebni Ziemi do istnienia? Wcale.
Filmy w rodzaju ,,Świat bez ludzi" nabrały w tym momencie cech czarnej
prognozy, nagle tracąc poetyczny charakter sennych rozważań ,,a gdyby tak".
?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2020-04-03 11:46:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

-kiedy-moze-sie-skonczyc-epidemia-prognoza-naukowca-
z-krakowa/b2tt9sg

Jak to sie przeciagnie to kryzys finansowy po epidemii moze nas zabolec
bardziej niz sama epidemia. Moze byc gorzej niz 1929...
byc moze wreszcie odbierze sie zydom przywilej kreowania kasy z powietrza
---
I zacznom to robic nagminnie goje z byle-nie[zydo]rzondu? Uj! KOniec swiata! ;)
Kiedy to zejdze POd strzechy! A moze juz zeszlo [na psy] -patrz bitcoin i libra?
Nie wiem czy bicoin [choc zapewne tez] ale libra to tez zydzi...patrz pejsbookMan ;P

A co do corovirusa-Krakusa:
https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-pol
sce,epidemia-skonczy-sie-w-lipcu--ale-to-najbardziej
-optymistyczny-scenariusz--ciekawe-wnioski-krakowski
ego-naukowca,artykul,33586463.html

16. Data: 2020-04-03 13:47:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
sce,epidemia-skonczy-sie-w-lipcu--ale-to-najbardziej
-optymistyczny-scenariusz--ciekawe-wnioski-krakowski

Skończy się, kiedy się skończy. W lipcu to się najwyżej uciszy. Jesień
będzie tragiczna, niestety - jak przy hiszpance :-(((

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2020-04-03 14:04:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Leci KOmeta. Bedzie jasna. Max w maju. 10? ;)
Zawsze byla przed epidemiom. A co przyniesie teraz? ;)
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/C/2019_Y4_(ATLAS)

https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/nadlatuje-kometa-
c2019-y4-atlas-ktora-moze-byc-widoczna-golym-okiem-c
zy-zly-znak

18. Data: 2020-04-03 15:43:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
>
> https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/nadlatuje-kometa-
c2019-y4-atlas-ktora-moze-byc-widoczna-golym-okiem-c

Niom. I mrówki nie budują mrowisk na otwartym terenie ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

19. Data: 2020-04-03 17:18:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/04/2020 o 01:31, Izaura pisze:

> [...]
> holenderska Czarownica... (znaczy baba od ziol).
>
> UWAGA Lukrecja Koniecznie Zobacz By Nie Zrobić Sobie Krzywdy!!!!

jak wy sie tak lizecie po tylkach to nie boicie sie aids? niby na to sie
juz nie umiera ale Covid-19?

--
gazebo

20. Data: 2020-04-03 21:37:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 3 kwietnia 2020 14:04:10 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
>
> https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/nadlatuje-kometa-
c2019-y4-atlas-ktora-moze-byc-widoczna-golym-okiem-c

To dokładnie jak w Grze o Tron ;)

Psychopaci i sadysci
XXI wiek i nadal ciemnogród
Co potem?