CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P

31. Data: 2020-04-13 21:59:52

Temat: Re: CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/04/2020 o 20:41, XL pisze:
> [...]
z-wiecej-osob-ktore-wyzdrowialy-ponownie-zachorowaly
-na-covid-19
ronawirusa-finansowana-przez-billa-gatesa-weszla-w-f
aze-testow-na

> https://www.google.pl/amp/s/www.rmf24.pl/newsamp-mal
py-sie-ponownie-koronawirusem-nie-zakazaja,nId,43869
44

jak to dobrze dla ciebie :))))))))))))))))))

--
gazebo

32. Data: 2020-04-15 21:15:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Grzes Braun wyzywa sie na Gatesie i szczepionkach:

https://m.youtube.com/watch?v=MfVZCqyXNJw

33. Data: 2020-04-16 23:22:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Grzes Braun wyzywa sie na Gatesie i szczepionkach:
>
> https://m.youtube.com/watch?v=MfVZCqyXNJw

Tego nawiedzonego gostka nie słucham. Prowadzi paskudną gierkę - zrobił
sobie z religii wytrych do serc naprawdę wierzących ludzi i prze na tym
wózku do władzy aż ośki trzeszczą...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

34. Data: 2020-04-16 23:36:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2020 o 23:22, XL pisze:

> Tego nawiedzonego gostka nie słucham. Prowadzi paskudną gierkę - zrobił
> sobie z religii wytrych do serc naprawdę wierzących ludzi i prze na tym
> wózku do władzy aż ośki trzeszczą...

:-D

Jeszcze trochę i tylko PO-zostanie.

Ewa

35. Data: 2020-04-17 17:14:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tego nawiedzonego gostka nie słucham. Prowadzi paskudną gierkę - zrobił
sobie z religii wytrych do serc naprawdę wierzących ludzi i prze na tym
wózku do władzy aż ośki trzeszczą
---
M.Boska jednak i takich nagradza za rozslawianie Jej Imienia i interwencji ;P
P-Osla dostal za Gietrzwald, niech ma, jak spaprze to moze szczerszej motywacji
do nawracania siem nabierze ;)))

36. Data: 2020-04-17 17:15:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze trochę i tylko PO-zostanie
---
PO juz nie istnieje, oni jeszcze o tym nie wiedzom ;)))

37. Data: 2020-04-18 01:31:30

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-16 23:22, XL wrote:

> Tego nawiedzonego gostka nie słucham. Prowadzi paskudną gierkę - zrobił
> sobie z religii wytrych do serc naprawdę wierzących ludzi i prze na tym
> wózku do władzy aż ośki trzeszczą...

Dobrze, ze chociaz dzieci z karabinem od malenkosci oswaja... no i
pacierza uczy.

38. Data: 2020-04-18 22:41:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wózku do władzy aż ośki trzeszczą...

Dobrze, ze chociaz dzieci z karabinem od malenkosci oswaja... no i
Zwolenniczka Teologii Wyzwolenia? ;P
Paciez i Karabin zaiste chrzescijanskie zestawienie, wiem wiem, izrael, szwajcaria
itp... ;))))

Wracajonc do tematu-istotny glos:

https://m.youtube.com/watch?v=zdVeyBxWjno
https://youtube.com/watch?v=zdVeyBxWjno
Zieby nowe fakty...tamze o absurdach testow, POdwyzszaniu
smiertelnosci za POmocom respiratorow za ktorych uzycie
szpitale w USA dostajom 3 x tyle kasy co bez ich uzycia...
i rowniez o egzosomach...oraz o Gatesie i wielu innych kwestiach

https://www.bitchute.com/video/q8Bb03AD2vx/
Ziemby wyklad co wykrywa sie testem DNA/RNA

39. Data: 2020-04-19 01:36:29

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-18 22:41, m...@g...com wrote:

> [...]
>
> https://www.bitchute.com/video/q8Bb03AD2vx/
> Ziemby wyklad co wykrywa sie testem DNA/RNA

Wszystkiego wysluchalem z uwaga i zrozumieniem...

//a i oswajania dzieci z karabinem, to niechaj siem narodowie o Polakow
ucza...

40. Data: 2020-04-19 08:35:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2020 o 01:31, Izaura pisze:

> Dobrze, ze chociaz dzieci z karabinem od malenkosci oswaja...

A co mu jest? chory psychicznie?

> no i
> pacierza uczy.

I się wyjaśniło.