Cukierki HALLS

1. Data: 2002-09-17 10:56:48

Temat: Cukierki HALLS
Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio nie mogę znaleźć w żadnym sklepie HALLSÓW, lokalne problemy czy
wycofano je ze sprzedaży bo okazały się trujące ?
Zbliża się sezon na bolące gardło i katar a ja nie mogę zrobić zapasów na
zimę.

Idol

1. Data: 2002-09-17 11:02:35

Temat: Re: Cukierki HALLS
Od: "Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idol <n...@w...com.pl> napisał(a):

> [...]
> wycofano je ze sprzedaży bo okazały się trujące ?
> Zbliża się sezon na bolące gardło i katar a ja nie mogę zrobić zapasów na

Jeju!!!
Idol jest wśród nas! Wreszcie! Hura, hura, hura, hipp.
Prawie sie zmoczylem z radości.
[chodzi mi łzy radości]

pozdr,
grzesio [nudny]

1. Data: 2002-09-18 08:13:06

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeju!!!
> Idol jest wśród nas! Wreszcie! Hura, hura, hura, hipp.
> [...]
Odezwał się z pierwszego tłoczenia :-)

A Idol jest tu ze 4 lata.

soczewica - jakieś przepisy?
Oscypki