Cydr wlasnej roboty

111. Data: 2015-02-03 12:19:41

Temat: Re: Cydr wlasnej roboty
Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał

> Ten zakupiony sok jabłkowy to może być właśnie powód niepowodzenia.
> Ja kiedyś próbowałam przerobić na winko zalewę z brzoskwiń w puszce.
> Drożdże
> zdechły. Znaczy, zakonserwowały się.

Te dotychczasowe niepowodzenie nie mialy nic wspolnego z sokiem gdyz
probowalej je tylko na oslodzonej wodzie z pozywka postawione w cieplym
miejscu.

Z tymi nowymi drozdzami FERMIVIN PDM (bayanus) pierwszy raz wyprobuje od
razu do soku.

--
Tomasz

112. Data: 2015-02-03 20:00:30

Temat: Odp: Cydr wlasnej roboty
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "@" napisał w wiadomości grup

> A przekąsu tam Waćpan nie wyczuł ? :)
>
> Pozdrawiam
> @
> **********************
> Niestety nie, po autorce wszystkiego można się spodziewać...
> pozdr
> Stefan

Ale chyba po poprzedniczce Qrczaka raczej ? :)
Jej "przekąs" był przeciez ironiczna odpowiedzia na kolejne
rewelacje/rewolucje kuchenne znanej tu Pani tak zadufanej w swojej
wszechwiedzy, ze nieswiadomej swojej niewiedzy :)

Pozdrawiam
@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

113. Data: 2015-02-03 22:02:55

Temat: Re: Odp: Cydr wlasnej roboty
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2015 20:00:30 +0100, @ napisał(a):

> [...]
>

> ---
> Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

Zadufana małpko, biedactwo ty moje, a co ty wiesz? Merytoryczne zero,
pojawiasz się tylko, aby nasmrodzić.

114. Data: 2015-02-04 05:26:10

Temat: Odp: Odp: Cydr wlasnej roboty
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zadufana małpko, biedactwo ty moje, a co ty wiesz? Merytoryczne zero,
> pojawiasz się tylko, aby nasmrodzić.

Ot i właśnie ;)
Uderz w stół...

@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

115. Data: 2015-02-13 19:24:48

Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Ech tomek dziecioku a ty wiesz co to sa spady? |To co jest w sklepach
to kolo soku nawet nie lezalo.

Ta gimbaza ma gowno zamiast szarych komorek w glowie.

116. Data: 2015-02-14 23:56:29

Od: ADMINISTRATÓR ÓSENETÓ <a...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-30 o 14:36, Tomasz pisze:
> Fajne rady, ale ja pytałem o drożdże a Ty zmieniasz kierunek wątku.
> Takie teksty powinieneś pisac na grupie pl.sci.pedaly
>
> --
> Tomasz

Cydr ten kupny, faktycznie to jakiś jabol. A tak przy okazji - odpowiada
się pod tekstem, nie nad.

117. Data: 2015-02-20 15:58:24

Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał

> Z tymi nowymi drozdzami FERMIVIN PDM (bayanus) pierwszy raz wyprobuje od
> razu do soku.

Nastawiłem sok z Tesco z kartonu 5l z drozdzami FERMIVIN PDM (bayanus), po 4
dniach napoj jest gotowy i calkowicie wytrawny. O to mi chodzilo, jest
super.

--
Tomasz

118. Data: 2015-02-20 16:02:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 15:58:24 +0100, Tomasz napisał(a):

> [...]
> dniach napoj jest gotowy i calkowicie wytrawny. O to mi chodzilo, jest

Z "kartonowego" soku? - równie dobrze mogłeś kupić w Tesco parę butelek
sikacza, bez całej roboty.

119. Data: 2015-02-21 09:03:45

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Z "kartonowego" soku? - równie dobrze mogłeś kupić w Tesco parę butelek
> sikacza, bez całej roboty.

Dlaczego?

J.

www.kontestacja.com

120. Data: 2015-02-21 13:42:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2015 09:03:45 +0100, krys napisał(a):

> Dlaczego?

Ponieważ sok w kartonie jest przetworzony, czyli przez ogrzanie i/lub inną
konserwację pozbawiony walorów smakowych i fizycznych świeżego soku
owocowego, także witamin. W domowym winie chodzi (także) o ich zachowanie -
chyba?
No i własnie jeśli komuś o to nie chodzi, a tylko o alkohol, no to równie
dobrze może robić "wina" z kompotów lub z tzw soków z kartonu... Pytanie
tylko, czy ten "sok" to sok w ogólności swojej całej.

--

XL
pewni siebie.

pierogi z podrami czyli z czym?