Cydr wlasnej roboty

61. Data: 2015-02-02 12:57:54

Temat: Re: Cydr wlasnej roboty
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Stefan napisał:

> Niestety nie, po autorce wszystkiego można się spodziewać...

Na przykład tego, że "cydr to po prostu niedofermentowane wińsko jabłkowe".

Jarek

--
Kiedyśmy przejeżdżali przez Węgry, to oknami wagonów rzucano nam pieczone
kury na każdej stacji. Ale my wybieraliśmy z tych kur tylko móżdżki.

62. Data: 2015-02-02 12:59:36

Temat: Re: Cydr wlasnej roboty [OT]
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> a Calvados to pies?

http://www.pluto2.psy.pl/

Jarek

--
-- Te-o-re-ty-cz-nie tak... Tylko że mię coś podkusiło. Staropolszczyznę
się mnie zachciało. Sęk, sęk, równie dobrze mogłem powiedzieć, ja wiem...

63. Data: 2015-02-02 13:01:36

Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@v...pl> napisał w wiadomości

> Wcale nie fajne, bo próbowałem przepuścić zaczyn z jabłek.
> Wyszedł mi aceton! No, może zmieszany z alkoholem, ale zupełnie niezdatny
> do picia!
> Dopiero po tym, uświadomiłem sobie, że nigdzie nie spotkałem wódki z
> jabłek, a możecie wierzyć, że znam się na tym :)

Może złapałeś infekcję (bakterie acetonowe). To by tłumaczyło nuty acetonu.

64. Data: 2015-02-02 13:10:32

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski wrote:

> Na przykład tego, że "cydr to po prostu niedofermentowane wińsko
> jabłkowe".

Ale to nie ta autorka.
Przekąs niewyczuty dotyczył nieusmażonego tatara, który był odpowiedzią na
wińsko;-)

J. pro(te)stując

www.kontestacja.com

65. Data: 2015-02-02 13:13:11

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.02.2015 o 13:01, rageofhonor pisze:

> Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@v...pl> napisał w wiadomości

> Może złapałeś infekcję (bakterie acetonowe). To by tłumaczyło nuty acetonu.

Hmm... możliwe.
A jest sposób, żeby takiej infekcji uniknąć?

Swoją drogą cały styczeń spędziłem w departamencie Calvados i jakoś nie
wpadło mi do głowy spróbować tamtejszego Calvadosu... o ja cipa! :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

66. Data: 2015-02-02 13:14:03

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski wrote:

> http://www.pluto2.psy.pl/

No tak, fakt, a ten na moim podwórku to cała fabryka - Browar;-)
Ten Calvados to labrador, ciekawe, z czego się pędzi labradory?

J.

www.kontestacja.com

67. Data: 2015-02-02 13:18:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-02 o 11:37, Stefan pisze:

> Użytkownik "@" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Stefan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

.pl...

> A przekąsu tam Waćpan nie wyczuł ? :)
>
> Pozdrawiam
> @
> **********************
> Niestety nie, po autorce wszystkiego można się spodziewać...

Bo trza czytać z kontekstem! Chyba że tyle (kon)tekstu do czytania to za
dużo.

Ewa

68. Data: 2015-02-02 13:24:32

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 08:50 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

> Wcale nie żartuje...
> Nie dalej jak wczoraj byłem na spacerze w lasku Bródnowskim i nagle
> przebiegło obok mnie stado dzikich drożdży! O mało mnie nie przewróciły!
> Jeszcze dziś mi powieka drga po tym zdarzeniu.

Skoro tak twierdzisz, to mogły być _wyłącznie_ piekarskie/gorzelniane lub
piwne/cydrowe, które po wiekach uciekły z ludzkiej hodowli!
Ale to i tak zadajesz kłam tezie Jarosława!

--
Trefniś

69. Data: 2015-02-02 13:36:54

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Ale to nie ta autorka.

Pomylić nie sposób. A także nie wypada. Mnie chodziło o tę nieomylną,
o Autorkę Natchnioną -- to chyba jasne.

> Przekąs niewyczuty dotyczył nieusmażonego tatara, który był
> odpowiedzią na wińsko;-)

Takie wińsko, gdy się nie przekąsi, to potem długo może odbijać (się).

Jarek

--
-- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?

70. Data: 2015-02-02 13:39:43

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Ten Calvados to labrador, ciekawe, z czego się pędzi labradory?

Hmm... jedno mi do głowy przychodzi. Z pewną taką nieśmiałością,
ale ponieważ dwóch autorów zacnych, więc...

Jarek

--
Jest rolnik na Labradorze
Co chujem sieje i orze