Cytryna do herbaty.

51. Data: 2018-02-10 21:52:16

Temat: Re: Cytryna do herbaty.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.02.2018 o 08:49, Stokrotka pisze:

> Immunoglobuliny.

Ale tak ogólnie, czy któreś szczególnie?

Ewa

52. Data: 2018-02-11 08:39:56

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale tak ogólnie, czy któreś szczególnie?

Te długoterminowe.
A te krutkoterminowe mam na granicy normy.
Wynik nie załapał się, ani na brak horoby, ani na horobę.
Szerokość granicy jest mniej niż 1%, ale tam własnie trafiłam.
Osobiście podejżewam, że badanie wcale nie było wykonane,
i ktoś tak napisał bym nie miała żadej danej z NFZ.
BY zrobić mi na złość, i nie dać należnego ubezpieczenia. (mimo, ze mam na
piśmie)
A uczciwie to mi w tej sytualcji powinni zrobić wiremie, czyli ilość wirusa
w mililitsze krwi, jest takie badanie w NFZ.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

53. Data: 2018-02-11 14:28:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2018 o 08:39, Stokrotka pisze:

> [...]
> A uczciwie to mi w tej sytualcji powinni zrobić wiremie, czyli ilość
> wirusa w mililitsze krwi, jest takie badanie w NFZ.

O ile dobrze rozumiem Twój wywód, to masz po prostu przeciwciała
wynikające z przebytej kiedyś choroby. I nabytą odporność na nią. I już.

Ewa

54. Data: 2018-02-11 16:26:37

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ile dobrze rozumiem Twój wywód, to masz po prostu przeciwciała
> wynikające z przebytej kiedyś choroby. I nabytą odporność na nią. I już.
>
> Ewa

NIe całkiem. Pszeciwciała powinny z czasem spadać, a one wciąż są poza
skalą, po roku od l]=pierwszego badania.
Tak nie powinno być.
Poza tym miałam pszewlekłe zapalenie wątroby (4 wyniki w ciągu roku).
Tego podstawowego badania nie wykonano ostatnio.
Dodatkowo, nie wylkuczam, że mimo pszewlekłego stanu zapalnego
transaminazy nie wyjdą, ze względu np na marskość wątroby,
ktura mogła się wykluć. Na żadnym USG nie ma rozmiaru wątroby,
a ta konowałka powiedziała tylko, że to ostatnie USG jest nieaktualne,
Ale nie znalazłam tego na nagraniu, może jest , ale nie wyraźnie i nie
miałam motywacji szukać.
W każdym razie, jak bezczelnie gada, że nieaktualne, to powinna dać
skierowanie na świeże.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

55. Data: 2018-02-11 16:30:21

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A poza tym, to nie bądź brezczelna tak jak ta konowałka:
jak jest wynik niepewny = nie ma wyniku
to sie albo powtaża badanie,
albo wykonuje inne rużnicujące .

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

56. Data: 2018-02-11 22:15:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2018 o 16:26, Stokrotka pisze:

> Poza tym miałam pszewlekłe zapalenie wątroby (4 wyniki w ciągu roku).

Aha.
Skoro miałaś zapalenie wątroby, to dlaczego o zniszczenie wątroby
oskarżasz cytomegalię?

Ewa

57. Data: 2018-02-11 22:23:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2018 o 16:30, Stokrotka pisze:
> A poza tym, to nie bądź brezczelna tak jak ta konowałka:
> jak jest wynik niepewny = nie ma wyniku
> to sie albo powtaża badanie,
> albo wykonuje inne rużnicujące .

Pytanie tylko o zasadność powtarzania tego badania. W ciążę planujesz
zajść? Nie strasz. ;)

Porównaj sobie swoje wyniki z tym, może coś Ci się rozjaśni:

http://www.mjakmama24.pl/ciaza/badania-w-ciazy/cytom
egalia-wyniki-badan-igg-i-igm-co-oznaczaja,537_4267.
html

Ewa

58. Data: 2018-02-12 05:12:09

Od: 7...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Niektórzy tak robią właśnie - tj. wrzucają cytrynę do parzącej się jeszcze herbaty,
tj. nie usuwając fusów/torebki. Wtedy tworzą się szkodliwe związki aluminium.

Ciekawa sprawa. Znaczy że aluminium wie :-) że w czasie parzenia herbaty ma pozostać
w fusach/torebce, a nie przechodzić do płynu? Chyba mają rację którzy twierdzą że
wiara cuda czyni :-).

59. Data: 2018-02-12 07:15:06

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.02.2018 o 05:12, 7...@g...com pisze:
> [...]
pozostać w fusach/torebce, a nie przechodzić do płynu? Chyba mają rację którzy

A co tutaj wiara ma do czynienia? Po prostu glin jest zgromadzony w
liściach herbaty i nie jest rozpuszczalny w wodzie - więc pozostaje
skumulowany w tych liściach, natomiast w przypadku obecności cytryny
zaczyna wchodzić w reakcję z substancjami z cytryny i tworzy związek
zwany cytrynian glinu (nie chce mi się sprawdzać z czym dokładnie się
wiąże, a pamięć jest ulotna). I cząstki tego związku już znajdują się w
płynie herbacianym a nie w liściach i dlatego po odcedzeniu/wyrzuceniu
torebki są w napoju a więc są wchłaniane przez organizm, a w organizmie
niestety z cytrynianu glinu jest ekstrahowany glin i się odkłada w
organizmie.
GA

60. Data: 2018-02-12 07:54:35

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha.
> Skoro miałaś zapalenie wątroby, to dlaczego o zniszczenie wątroby
> oskarżasz cytomegalię?

A dlaczego mam nie oskarżać skoro jest wymieniona w "Choroby wątroby ..."
jako jedna z horub powodująca stan zapalny wątroby?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

szynka
Dynia ostatnia zużyta.