szynka

1. Data: 2018-01-16 04:41:13

Temat: szynka
Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

Czy mógłby ktos polecić jakiś niezbyt skomplikowany przepis na szynkę
drobiową? Szynkowar mam.
Próbowałem ze 2ch "z sieci" i wyszło zbyt kruche (rozpada się) i mało
soczyste. Generalnie co mi wychodzi zbyt dużo nie różni się od sytuacji
jabym mięso po prostu sprasował i podgotował.

--
Marcin

2. Data: 2018-01-16 08:38:12

Temat: Re: szynka
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> soczyste. Generalnie co mi wychodzi zbyt dużo nie różni się od sytuacji
> jabym mięso po prostu sprasował i podgotował.

A nie boisz się, że będzie nietrwałe? Drobiowe szybko się psuje.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2018-01-16 08:59:48

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Psuje się tylko to ze sklepu - bo ma paskudztwa w środku, więcej paskudztw niż samego
mięsa. Domowe wyroby prędzej wyschną niż się zepsują.

4. Data: 2018-01-16 09:00:45

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Peklujesz przed gotowaniem? Stosujesz woreczki?

5. Data: 2018-01-16 09:06:15

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

https://www.przyslijprzepis.pl/przepis/filetowka-z-s
zynkowara

Przede wszystkim polecam poczytac tu:
https://wedlinydomowe.pl/forum/forum/20-wyroby-z-szy
nkowarki/

6. Data: 2018-01-16 11:39:17

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-01-16, Stokrotka <o...@g...pl> wrote:
> A nie boisz się, że będzie nietrwałe? Drobiowe szybko się psuje.

Na ile siebie znam to nie zdąży.

--
Marcin

7. Data: 2018-01-16 11:39:36

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-01-16, i...@g...pl <i...@g...pl> wrote:
> Peklujesz przed gotowaniem? Stosujesz woreczki?

2x tak.

--
Marcin

8. Data: 2018-01-16 11:40:03

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-01-16, i...@g...pl <i...@g...pl> wrote:
> https://www.przyslijprzepis.pl/przepis/filetowka-z-s
zynkowara

> Przede wszystkim polecam poczytac tu:
> https://wedlinydomowe.pl/forum/forum/20-wyroby-z-szy
nkowarki/

Dzieki, postudiuję.

--
Marcin

9. Data: 2018-01-16 12:11:10

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Pewnie, że nie zdąży. Tym, którzy znają tylko sklepowe ,,wędliny", trudno sobie
wyobrazić, że wędlina po dwóch dniach nie będzie obślizła, zielona i do wyrzucenia.
Ba, po miesiącu też nie.

10. Data: 2018-01-16 12:19:27

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Używaj żelatyny - wiąże mięso, utrzymuje wilgoć między włóknami, mięso pozostaje
soczyste. Ja nawet boczek/roladę_mięsną przed zrolowaniem i osznurowaniem do
pieczenia posypuję mieloną żelatyną. Kiedy się upiecze, gorące mięsi obciążam mocno
(dooasowana deseczka, folia alu plus trzy kilo cukru np) i tak się studzi. Bardzo
ładnie wiążą się warstwy ze sobą, podczas krojenia plastry są zwarte. Polecam
żelatynę.

Dynia ostatnia zużyta.
Pszemysł smogowy
Może by tak zmienić termin świąt?