Re: Czajnik mi smierdzi....

Data: 2003-04-02 08:05:59
Temat: Re: Czajnik mi smierdzi....
Od: "Arjano" <a...@w...pl>

freDZiK wrote:
> Niby smieszny temat, ale taka jest prawda i nie jest to spozniony PRIMA
> APRILIS...a temat mnie smieszy... ..kupilem w promocji czajniczek w
> Gancie za 44 PLN MAS OK52 no i niestety smierdzi taki plastikiem.. po 10
> gotowaniach wody nadal smierdzi... to sie wkurzylem i go do zmywarki na
> 2 cykle... no i niestety nadal smierdzi! jakas koncepcja czy ma poleciec
> przez balkon...moze dorzuce do GANTA i kogos tam zdzieli w leb...

44 zł za czajnik - to tworzywo musi być chyba odpadowe albo z przemiału, w
każdym razie pośledniej jakości. He, he, widziałem czajnik za..29 zł w
Tesco, też dla masochistów chyba. Jeżeli zapach jest słodkawy i nasila się
podczas rozgrzewania urządzenia to jest nie do wywabienia. Tak po prostu
pachnie to tworzywo. I się nie wyśmierdzi...
Rada : oddaj do sklepu, ze względu na niemożność stosowania w domu. Czajnik
powinien mieć atest PZH, i certyfikat na kontakt ze środkami spożywczymi,
sprawdź czy ma. Jak nie, to masz punkt zaczepienia.

A w tej zmywarce to nie załatwiłeś tego czajnika ? 99,9 % tego typu sprzętów
nie nadaje się do mycia w zmywarce, ba, nie wolno ich nawet zanurzać w
wodzie. Jeżeli jest bezprzewodowy to i tak styki ma nieosłonięte. Spodziewaj
się szybkiej rdzy, takie zatopienie może spowodować korozję zacisku przewodu
ochronnego, czy m to grozi chyba wiesz... :-(
Nie wykluczam, że przez zalanie wewnętrzych części czajnika uszkodzony może
zostać wyłącznik parowy i bezpieczniki termiczne, o ile takie są. Korozja
może spowodować wadliwą pracę ich styków, mniej przecyzyjną. Takie
urządzenia w sumie po pływaniu nadaje się do kosza. :-(

Na przyszłość pomyśl, czy Cię stać na takie tanie urządzenie :-)