Czarna prognoza dla Europy.

11. Data: 2017-07-10 17:57:32

Temat: Re: Czarna prognoza dla Europy.
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-10 o 15:50, Bytomir Kwasigroch pisze:

> Nie umiesz, czy nie chcesz?
>
> https://youtu.be/r4KYt5n0zX4
>
> https://www.youtube.com/results?search_query=Dan+Eli
asson

> A może zwyczajnie rżniesz głupa?

Nie. On w ten sposób otwiera oczy niedowiarkom ;)

Dębska

12. Data: 2017-07-10 18:03:09

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

https://euroislam.pl/spNiemal każda krytyka islamu spotyka się z chórem potępienia ze
strony demokratów (i niepokojem w szeregach ,,umiarkowanych" republikanów). Takie
podejście jest nie tylko niewłaściwe, ale także wysoce nieodpowiedzialne.

Sprzeciw wobec islamu nie jest niczym innym niż sprzeciw wobec komunizmu, faszyzmu,
czy jakiegokolwiek innego system, który stara się kontrolować ludzkie zachowania.
Każdy Amerykanin (a właściwie każda istota na ziemi) posiada podstawowe prawa
człowieka - niezbywalne prawo do życia, wolności i własności prywatnej - a każdy
system, którego podstawy naruszają te prawa, jest niesprawiedliwy.

Krótko mówiąc, antykomunizm, antyfaszyzm i antyislamizm są dla każdego, kto szuka
sprawiedliwości, logicznym, opartym na faktach podejściem, niezależnie od tego, czy
mówimy o Ameryce, czy też o innym miejscu na świecie.

Tymczasem postępowcy i liberałowie przypuszczają personalne ataki na krytyków islamu,
demonizują ich i w fałszywie oskarżają o ,,islamofobię". Oskarżenie to jest w
oczywisty sposób bezsensowne. Sprzeciw wobec przekonań danej jednostki czy grupy nie
jest fobią, podobnie jak nie są nią działania podejmowane przez jednostki i grupy, w
tym zwyczaje naśladowane przez wielu ludzi.

Postępowcy i liberałowie utrzymują jednak, że sprzeciw wobec islamu opiera się na
strachu lub nienawiści, albo obu naraz. I to przekonanie jest bzdurą. Sprzeciw wobec
islamu wynika z wiedzy, a nie ze strachu i nienawiści.

I wreszcie, twierdzenie, że ludzie, którzy opierają się islamowi, są ,,islamofobami",
jest równie żenujące jak mówienie, że ci, którzy sprzeciwiają się marksizmowi i
nazizmowi, są ,,marksistofobami" i ,,nazistofobami".

Wielu postępowców i liberałów nie chce rozmawiać na temat przyczyn uzasadnionego
sprzeciwu wielu ludzi wobec islamu, niektórzy jednak przyjmują inną taktykę. Z jednej
strony przyznają, że islam niesie ze sobą zagrożenia i niesprawiedliwość, ale
jednocześnie wskazują na reformację w kościele protestanckim, która miała miejsce w
XVI wieku, i podkreślają, że ludzie na Zachodzie muszą poczekać - niezależnie od
tego, jak długo miałoby to potrwać - na jakąś odmianę reformacji islamskiej. Ten
argument jest z wielu względów nietrafiony, szczególnie z dwóch powodów.

Po pierwsze, reformacja w kościele protestanckim charakteryzowała się odrzuceniem
relatywnie nowych zmian w chrześcijaństwie. Nie polegała na ponownej interpretacji
nauk Chrystusa.

Po drugie, kluczowy tekst islamu, Koran, utrzymuje, że jest ostatecznym słowem boga.
Dlatego też, choć niektórzy muzułmanie przez lata próbowali dokonać reinterpretacji
Koranu i zreformować islam, prawdziwi wyznawcy nigdy nie zaakceptowali i nigdy nie
zaakceptują takich zmian, ponieważ byłoby to jednoznaczne z odrzuceniem ich boga.

Jeśli islam ma być prawdziwą religią, Koran najzwyczajniej w świecie nie może
zawierać żadnego błędu i wciąż nazywany jest słowem bożym, a jego oryginalne
znaczenie (które przez wieki nie uległo zmianie) również jest bezbłędne. Islam zawsze
utrzymywał, że anioł (Gabriel) objawił słowo boże (Koran) prorokowi (Mahometowi). Nie
podlega dyskusji fakt, że bóg nie pozwoliłby na pomyłkę ani aniołowi, ani prorokowi,
i że nie dopuściłby następnie do rozpowszechniania - w imię boże - fałszywego
przesłania.

,,Sprzeciw wobec islamu nie jest niczym innym niż sprzeciw wobec komunizmu, faszyzmu,
czy jakiegokolwiek innego system, który stara się kontrolować ludzkie zachowania."
Tego typu ciężaru nie niesie ze sobą chrześcijaństwo. Ewangelie (Mateusza, Marka,
Łukasza i Jan) zostały spisane dziesiątki lat po zmartwychwstaniu Chrystusa, a żaden
z ich autorów nie był prorokiem. Dlatego chrześcijanie mogą, trzymając się
jednocześnie logiki, zakładać, że niektóre szczegóły zawarte w chrześcijańskich
tekstach (spisane przez ludzi i zaakceptowane przez kościół dopiero wieki później)
mogą być obarczone błędem, a jednocześnie wierzyć (podobnie jak pierwsi
chrześcijanie), że Chrystus jest Panem.

W przypadku islamu Koran nakazuje muzułmanom łamać podstawowe prawa człowieka, m.in.
pozwalając mężczyznom bić kobiety - i to nie w ramach samoobrony, gdy jest to
konieczne, ale niemalże za samo nieposłuszeństwo (patrz Koran 4:34). Co więcej,
szariat, który opiera się na Koranie, a także na słowach i czynach Mahometa, narzuca
istnienie poważnych niesprawiedliwości.

W relacjach muzułmanów z niemuzułmanami Koran radzi tym pierwszym zaangażowanie w
dżihad, z którym wiąże się obowiązek walki z niewiernymi (patrz: Koran 2:216; 4:76;
9:5), a także kontynuację walki aż do całkowitego zwycięstwa islamu (Koran 8:39;
9:29; 61:9). W konsekwencji, po objawieniu Koranu w VII wieku, islam rozprzestrzeniał
się na Bliskim Wschodzie, w Afryce Północnej i w Europie Południowej poprzez ,,świętą
wojnę" przeciwko niewiernym (patrz: hadisy - Sahih Muslim 19:4294 i Sahih al-Bukhari
53:392).

Co więcej, Koran w nagrodę za zabijanie oraz poświęcanie własnego życia w walce z
niewiernymi o dominację islamu obiecuje muzułmanom wieczne miejsce w raju (Koran
9:111). Obietnica ta jest głównym źródłem terroryzmu będącego zarazą dzisiejszego
świata. Muzułmanie wszczynają więc w XXI wieku świętą wojnę przeciw Stanom
Zjednoczonym i innym krajom, i dokonują tego podążając za oryginalną interpretacją
Koranu z VII wieku.

Swego czasu niektórzy przedstawiciele lewicy rozumieli związane z islamem zagrożenie.
W swojej książce pt. ,,Zderzenie cywilizacji", wydanej po raz pierwszy w 1996 roku,
Samuel P. Huntington, wysoce ceniony politolog i wierny wyborca Partii
Demokratycznej, członek administracji prezydenta Jimmy'ego Cartera, pisał:

,,Niektórzy ludzie Zachodu, w tym Bill Clinton, twierdzili, że Zachód nie ma problemu
z islamem, lecz z brutalnymi islamskimi ekstremistami. 1400 lat historii pokazuje coś
innego". Dodał również, że ,,źródłem problemu dla Zachodu nie jest islamski
fundamentalizm. Jest nim islam". Podsumowując, Huntington stwierdził, że ,,wszędzie,
gdzie islam jest obecny (w Europie, Azji, na Bliskim Wschodzie i w Afryce),
muzułmanie mają problem z pokojowymi relacjami z sąsiadami".

2Lata po ostrzeżeniach Huntingtona sytuacja jest jeszcze gorsza, zwłaszcza w Europie.

Niestety obecny stosunek postępowych liberałów do islamu nie opiera się na
rzeczywistości. Historia pokazuje, że jeśli ludzie zbyt długo zwlekają ze stawieniem
czoła niewygodnym faktom, konsekwencje są zabójcze. W latach 1930, podczas gdy
naziści w Niemczech szykowali się do podboju, przywódcy Francji i Wielkiej Brytanii
stosowali politykę appeasementu opartą na nadziei, że uda się utrzymać pokój, a także
a przekonaniu, że konfrontacja doprowadzi do dalszej dyskryminacji ze strony
faszystów.

Tylko Winston Churchill, jako jedyny broniący zdrowego rozsądku, wielokrotnie
wypowiadał się za podjęciem przez Wielką Brytanię zdecydowanych kroków w obliczu
zagrożenia faszyzmem. Mimo tego przez kilka lat Churchill był krytykowany przez
władze polityczne, media i społeczeństwo. Czas pokazał, że on miał rację, a jego
przeciwnicy mylili się.

Główną lekcją, jaką możemy wyciągnąć z historii obchodzenia się z systemami wartości
opartymi na niesprawiedliwościach, takimi jak komunizm, faszyzm czy islam, jest
konieczność zrozumienia, jak ważne jest mówienie o danym systemie z całkowitą
uczciwością i opracowywanie kierunków rozwoju polityki na bazie tego opisu.

W czasach zimnej wojny niemal jedna trzecia świata znajdowała się pod rządami
komunistów, co jednak nie powstrzymało Ronalda Reagana przed określeniem komunizmu
mianem ,,choroby", a następnie - już kiedy został prezydentem - nazwaniem Związku
Radzieckiego mianem ,,imperium zła". Postępowcy i liberałowie krytykowali Reagana
twierdząc, że takie komentarze zagrażają Ameryce i wzmagają wrogość komunistów.

Dziś postępowcy i liberałowie atakują krytyków islamu wykorzystując (z drobnymi
modyfikacjami) wiele z argumentów używanych przeciw Churchillowi i Reaganowi. Co
więcej, dotychczasowe wysiłki prezydenta Trumpa spotkały się licznymi protestami, w
trakcie których używano haseł takich jak: ,,nadzieja ponad strachem" czy ,,miłość
zwycięży nienawiść" [w języku angielskim użyto gry słów: ,,love trumps hate", w
której czasownik ,,trump" odnosi się do gier karcianych i oznacza, że jeden kolor
przebija drugi]. Nadzieja nie jest jednak narzędziem polityki, podobnie jak nie jest
nim miłość. I powtórzmy to raz jeszcze - sprzeciw wobec islamu nie opiera się na
nienawiści ani strachu, lecz na wiedzy.

Zegar tyka. Czas, żeby obrać właściwe podejście w stosunku do islamu i opracować
odpowiednią politykę, dawno minął.

Bohun, na podst. www.americanthinker.com

---------------
Paul Pauker jest autorem książki pt. ,,Morality and Law i America" (Moralność i prawo
w Ameryce). Prowadzi również stronę internetową www.thecasellp.com, której celem jest
walka o niezbywalne prawo do życia, wolności i własności
prywatnej.rzeciw-wobec-islamu-wynika-z-wiedzy/

"

Z komentarzy pod tekstem:

"Jan Reszka
28 lat temu maszerowałem w Belgii, aby chronić wyznawców islamu. Pozostawałem w
codziennych kontaktach z muzułmanami i nie pojmowałem, jak to możliwe, że tylu Belgów
darzy ich niechęcią. Ale poznawszy bliżej ich religię i ich oddanie wierze całkowicie
zmieniłem opinię o nich. Ta religia ZŁA wzywa do zbrodni. To coś znacznie
groźniejszego i gorszego, niż faszyzm i komunizm. Moi przyjaciele, libańscy
kryptoateiści, uświadomili mi, że jedynie zakaz praktykowania islamu w Europie,
zamknięcie wszystkich meczetów i szkół koranicznych, może nas uchronić przed starciem
z powierzchni Ziemi naszej cywilizacji. Im wcześniej do tego dojdzie, tym mniejsze
będą nasze straty. Islam się umacnia. Za kilka lat może być za późno."

13. Data: 2017-07-10 18:10:07

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-10 o 14:43, Kviat pisze:
> [...]
wojny-domowej-dramatyczny-apel-szefa-policji-wideo/

> [...]
> warto przynajmniej spróbować samodzielnie weryfikować informacje (o
> samodzielnym myśleniu nie wspominając).
> I jaką jednostkę przyjąć? Ilość przykładów? Ilość lat..?
>
> Ostatnio widziałem film dokumentalny (w TV) z relacjami Niemców, którzy
> jako dzieci z wypranymi mózgami wstępowali do Hitler-Jugend i byli
> gorliwymi wyznawcami. Dopiero gdy bomby zaczęły spadać na Berlin i
> kazano im biegać z karabinami, wyciągać ludzi spod gruzów i zbierać
> trupy z ulicy (bo dorosłych mężczyzn zabrakło...), zaczęło do nich
> docierać co się stało. A dlaczego tak się stało zaczęli rozumieć jeszcze

Wątpię czy zaczęli rozumieć, a już ty najmniej.

Dębska

14. Data: 2017-07-10 18:38:50

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message

asson

> Nie. On w ten sposób otwiera oczy niedowiarkom ;)

Nie wiem jak bardziej klarowna może być wypowiedź szefa policji ?

Naprawdę podajesz linka do wideo, którego nie rozumiesz, Kwasigroch?
A Ty, Dębska? Też nie rozumiesz po angielsku nawet podstaw?

Przecież wyraźnie mówi on sam, że to nie efekt emigracji z 2015.

A upośledzeni umysłowo jak XL będą jego wypowiedź cytować na
rzekome poparcie fałszywej tezy, że to wszystko wina "muslimów".

15. Data: 2017-07-10 20:31:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-10 o 17:57, Przemysław Dębski pisze:

asson

> Nie. On w ten sposób otwiera oczy niedowiarkom ;)

Ja zrozumiałem co on powiedział. A ty nie. I jak widać nie tylko ty :)
I jakoś nie usłyszałem, że sobie nie radzą, lecz co robić, żeby "ich
praca była (czy mogła być) bardziej efektywna".

Więc nie rżnij głupa i daj linka do źródła:
[...]

Przecież jego słowa są cytowane przez dziesiątki portali... no chyba
chociaż jeden z tych porali podał jakieś źródło? Czy nie podał?
A może zwyczajnie rżniesz głupa tak jak ikselka?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2017-07-10 20:50:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-10 o 17:37, i...@g...pl pisze:

> Odwaga Pszemola i jemu podobnych bierze aię z zamorskiego punktu siedzenia - bo w
tym przypadku morze na tyle duże, że tratwa czy ponton nie da rady.
> Wot gieroji!
> Oj, inaczej byś ty śpiewał, gdybyś na wyspie Kos miał tę przyjemność. Zaraz by ci
się "fikcja literacka" zweryfikowała.

Ja ty mało wiesz o świecie... :) I do tego bełkoczesz baz sensu.

Zdajesz sobie sprawę, że normalnemu człowiekowi to bez różnicy, czy
zginie z rąk islamisty, faszysty, czy katotalibskiego fanatyka? Efekt
jest dokładnie taki sam, więc niby czemu odwaga ma być tam inna niż w
Europie?
Odwaga Pszemola bierze się stąd, że jest narażony na ataki ekstremistów
prawicowych (podobnie zresztą jak w Polsce...). Więc tu nie chodzi o
tratwę czy ponton, bo ma własnych na miejscu.

http://www.rp.pl/Spoleczenstwo/170519445-USA-Prawico
wy-ekstremizm-grozniejszy-niz-islamisci.html

Zacytuję całość, bo pewnie zaczniesz coś bredzić bez związku i u dawać,
że nie wiesz o co chodzi.

"Śmierć z ręki prawicowego ekstremisty jest w USA znacznie bardziej
prawdopodobna niż śmierć w wyniku ataku muzułmanina - podkreśla "The
Independent" powołując się na badanie przeprowadzone przez Charlesa
Kurzmana i Davida Schanzera w 2015 roku.

Z raportu wynika, że od czasu ataku na World Trade Center w atakach
przeprowadzonych przez muzułmanów zginęło w USA 50 osób. W tym samym
czasie ataki osób określanych przez uczonych jako "prawicowi
ekstremiści" kosztowały życie 254 osób.

"The Independent" przytacza jednocześnie najnowszy raport Rady ds.
Relacji Amerykańsko-Muzułmańskich (CAIR), z której wynika, że liczba
wystąpień islamofobicznych zwiększyła się w 2016 roku o 57 proc., a
liczba tzw. przestępstw nienawiści przeciwko muzułmanom - o 44 proc.

Na wzrost liczby wystąpień antymuzułmańskich w USA wskazują też wyniki
badań przeprowadzonych przez uczonych uniwersytetu stanowego w
Kalifornii. Analizując dane z 20 stanów doliczyli się oni 196
przestępstw nienawiści przeciwko muzułmanom w 2015 roku - co oznaczało
wzrost liczby takich przestępstw rok do roku o 78 proc.

Wcześniej CAIR alarmowało, że odkąd Donald Trump został prezydentem,
liczba przypadków islamofobii okazywanej przez urzędników amerykańskich
służb celnych i straży granicznej wzrosła o 1000 proc.

Z danych CAIR wynika, że muzułmanie w USA najczęściej doświadczają nękania.

Na kolejnych miejscach na liście przejawów islamofobii są nadmierne
zainteresowanie ze strony agentów FBI, dyskryminacja pracy i ataki
fizyczne."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2017-07-10 21:03:47

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Na kolejnych miejscach na liście przejawów islamofobii są nadmierne
> zainteresowanie ze strony agentów FBI, dyskryminacja pracy i ataki

Ikselka i inni prawicowi oszołomy podsycani są do działania przez sztucznie
wywoływany przez manipulatorów strach.

Zagrożenie ze strony kryminalistów którzy - o dziwo? - są również wśród
imigrantów - jest faktycznie tak jak zauważyłeś bliskie zeru: dużo więcej
ludzi umiera w wypadkach drogowych, topi się na akwenach wodnych w lecie
czy ginie z rąk partnera w wyniku domowej przemocy.

A że media widzą lepszą poczytność raportów o przemocy dokonanej przez
"obcych" niż przez "swoich" to po takim nagłośnieniu przemoc obcych wydaje
się karykaturalnie duża. Zwłaszcza gdy wszystko co się czyta to
ultra-prawicowe portale online ziejące nienawiścią dla wszystkiego co nie
jest super polskie, i do tego kościółkowe...

18. Data: 2017-07-10 23:33:05

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-10 o 20:31, Kviat pisze:

> [...]
> chociaż jeden z tych porali podał jakieś źródło? Czy nie podał?
> A może zwyczajnie rżniesz głupa tak jak ikselka?

Wpierw pokaż że masz zakładników, wtedy mogę negocjować spełnienie
twoich żądań ;)

Dębska

19. Data: 2017-07-11 11:31:26

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Wpierw pokaż że masz zakładników, wtedy mogę negocjować spełnienie
> twoich żądań ;)
>
> Dębska

Jak widzisz jakas wiadomosc z nieznanego ci zrodla, to sprawdz co to za
zrodlo. Poszukalem wiec czegos o "dzienniku narodowym", no i ani adresu
ani nazwisk odpowiedzialnych redaktorow nie znalazlem. Po artykulach
rozpoznalem, ze nacjonalizm i socjalizm, antysemityzm i konserwatyzm,
fundamentalizm katolicki i antyeuropeizm sa tam wiodacymi tematami.
Wstyd podpisac sie, przyznac do zwiazkow z partia rzadzaca? ;-)

Przyklad przeinaczenia:

>Merkel upokorzona! Erdogan wygonił niemieckich żołnierzy z bazy w
Incirlik< stoi w tytule, a dalej >Ankara konsekwentnie uniemożliwiała
odwiedziny bazy Bundeswehry przez dyplomatów z Berlina, co poskutkowało
decyzją o jej przeniesieniu. (...) Obecnie niemieccy żołnierze są w
trakcie przenosin do nowej bazy - w Jordanii. Cała operacja może jeszcze
trochę potrwać i jest ewidentnym prztyczkiem w nos dla Angeli Merkel i
niemieckiej dyplomacji.<

http://www.dzienniknarodowy.pl/7305/merkel-upokorzon
a-erdogan-wygonil-niemieckich-zoln/

Czyli Turek nikogo nie wygonil, lecz nie dopuszczal niektorych
parlamentarzystow niemieckich do swoich zolnierzy. W koncu miarka sie
przebrala i zolnierze przeniosa sie do Jordanii.

RT.COM i SPUTNIKNEWS informuja lepiej (a moze lepiej mieszaja propagande
z infracjami), a nie wstydza sie swego zrodla i podpisuja sie
>Autonomous Nonprofit Organization "TV-Novosti"<

A wiec dzienniknarodowy do kosza!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

20. Data: 2017-07-11 12:59:56

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> RT.COM i SPUTNIKNEWS informuja lepiej (a moze lepiej mieszaja propagande
> z infracjami), a nie wstydza sie swego zrodla i podpisuja sie
>
> A wiec dzienniknarodowy do kosza!

Zapomnialem wspomniec o tym cytowaniu. Metode te stosuja tez rozni
hochsztaplerzy, szarlatani, ezoterycy, pseudonaukowcy i inni
kombinatorzy. Cytuja sie wzajemnie, tworza strony i instytucje o ladnych
nazwach, ktore robia naukowo brzmiace "ekspertyzy", puszczaja w swiat
"wiadomosci", ktore nastepnie powielaja inne zrodla corki itd.

Np. American News, The Boston Tribune, Denver Guardian, Huzlers, The New
York Evening, usatoday.com.co, washingtonpost.com.co, World Truth TV,
World News Daily Report... Brzmia zachecajaco? A specjalizuja sie w fake
news. Breitbart News Network rowniez.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fake_news_webs
ites
--