Grupy

Czarna strona Księżyca.

41. Data: 2020-06-14 10:09:23

Temat: Re: Czarna strona Księżyca.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> W dniu 13.06.2020 o 23:31, Izaura pisze:
>

>> Nas Katolikow zobowiazala papieska encyklika
>
> Lubicie być z własnej woli na łańcuchu.

A ty, oczywiście, jesteś wolny i swobodny jak ptak - np. jeździsz sobie we
mgle lewym pasem drogi dwukierunkowej z max fabryczną prędkością...
Ale nie martw się, Bóg kocha cię nawet tam. Miłej wolności.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:
https://www.homoseksualizm.edu.pl/terapia/faq/337-mi

42. Data: 2020-06-14 16:48:41

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Jak długi proces myślowy musi u ciebie nastąpić, żebyś w końcu
> zrozumiała, że to nie jest kwestia koloru skóry?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Napisalem wlasnie, ze to bez sensu...

Zawsze wyjdzie, ze miedzynarodowe lewactwo, trockisci, LGBT, ateisci,
zydzi, Gates, Soros, Bilderbergowie, PO/KO, black power, szkola
frankfurcka, miedzynarodowe korporacje itd.

Takie sylogizmy dla malorolnych.

https://en.wikipedia.org/wiki/Legatum_Prosperity_Ind
ex

Pomroczna nie miesci sie na tej liscie (chyba jest 36).

43. Data: 2020-06-15 00:39:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-14 09:40, Kviat wrote:
> W dniu 13.06.2020 o 23:31, Izaura pisze:
>

>> Nas Katolikow zobowiazala papieska encyklika
>
> Lubicie być z własnej woli na łańcuchu.

//macie tu levaczki... poczytajcie se, boscie niedionformowane...?

"Sublimis Deus - bulla papieża Pawła III wydana w 1537 roku. Dokument o
epokowym znaczeniu, gdyż jako pierwszy uznawał godność każdego człowieka
oraz jego prawo do wolności i własności niezależnie od jakichkolwiek
kryteriów, jak na przykład rasy, narodowości czy wyznania, jednocześnie
potępiając niewolnictwo jakiegokolwiek człowieka."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Sublimis_Deus

//macie tu jeszcze, (tlumaczenie dla murzynow):

"Sublimis Deus (English: The sublime God erroneously cited as Sublimus
Dei) is a papal encyclical promulgated by Pope Paul III on June 2, 1537,
which forbids the enslavement of the indigenous peoples of the Americas
(called Indians of the West and the South) and all other people. It goes
on to state that the Indians are fully rational human beings who have
rights to freedom and private property, even if they are heathen"

https://en.wikipedia.org/wiki/Sublimis_Deus

44. Data: 2020-06-15 00:42:51

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-15 00:39, Izaura wrote:
> On 2020-06-14 09:40, Kviat wrote:
>> W dniu 13.06.2020 o 23:31, Izaura pisze:
>>

>>> Nas Katolikow zobowiazala papieska encyklika
>>
>> Lubicie być z własnej woli na łańcuchu.
>>

> //macie tu levaczki... poczytajcie se, boscie niedionformowane...?
>

> "Sublimis Deus - bulla papieża Pawła III wydana w 1537 roku. Dokument o
> epokowym znaczeniu, gdyż jako pierwszy uznawał godność każdego człowieka
> oraz jego prawo do wolności i własności niezależnie od jakichkolwiek
> kryteriów, jak na przykład rasy, narodowości czy wyznania, jednocześnie
> potępiając niewolnictwo jakiegokolwiek człowieka."
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Sublimis_Deus
>

> //macie tu jeszcze, (tlumaczenie dla murzynow):
>
> "Sublimis Deus (English: The sublime God erroneously cited as Sublimus
> Dei) is a papal encyclical promulgated by Pope Paul III on June 2, 1537,
> which forbids the enslavement of the indigenous peoples of the Americas
> (called Indians of the West and the South) and all other people. It goes
> on to state that the Indians are fully rational human beings who have
> rights to freedom and private property, even if they are heathen"
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Sublimis_Deus

//a tu ''das oryginal'', ze samego "KC"!

Sublimus Dei
On the Enslavement and Evangelization of Indians
Pope Paul III - 1537

Pope Paul III (Topic: the enslavement and evangelization of Indians)
To all faithful Christians to whom this writing may come, health in
Christ our Lord and the apostolic benediction.

The sublime God so loved the human race that He created man in such wise
that he might participate, not only in the good that other creatures
enjoy, but endowed him with capacity to attain to the inaccessible and
invisible Supreme Good and behold it face to face; and since man,
according to the testimony of the sacred scriptures, has been created to
enjoy eternal life and happiness, which none may obtain save through
faith in our Lord Jesus Christ, it is necessary that he should possess
the nature and faculties enabling him to receive that faith; and that
whoever is thus endowed should be capable of receiving that same faith.
Nor is it credible that any one should possess so little understanding
as to desire the faith and yet be destitute of the most necessary
faculty to enable him to receive it. Hence Christ, who is the Truth
itself, that has never failed and can never fail, said to the preachers
of the faith whom He chose for that office 'Go ye and teach all
nations.' He said all, without exception, for all are capable of
receiving the doctrines of the faith.

The enemy of the human race, who opposes all good deeds in order to
bring men to destruction, beholding and envying this, invented a means
never before heard of, by which he might hinder the preaching of God's
word of Salvation to the people: he inspired his satellites who, to
please him, have not hesitated to publish abroad that the Indians of the
West and the South, and other people of whom We have recent knowledge
should be treated as dumb brutes created for our service, pretending
that they are incapable of receiving the Catholic Faith.

We, who, though unworthy, exercise on earth the power of our Lord and
seek with all our might to bring those sheep of His flock who are
outside into the fold committed to our charge, consider, however, that
the Indians are truly men and that they are not only capable of
understanding the Catholic Faith but, according to our information, they
desire exceedingly to receive it. Desiring to provide ample remedy for
these evils, We define and declare by these Our letters, or by any
translation thereof signed by any notary public and sealed with the seal
of any ecclesiastical dignitary, to which the same credit shall be given
as to the originals, that, notwithstanding whatever may have been or may
be said to the contrary, the said Indians and all other people who may
later be discovered by Christians, are by no means to be deprived of
their liberty or the possession of their property, even though they be
outside the faith of Jesus Christ; and that they may and should, freely
and legitimately, enjoy their liberty and the possession of their
property; nor should they be in any way enslaved; should the contrary
happen, it shall be null and have no effect.

By virtue of Our apostolic authority We define and declare by these
present letters, or by any translation thereof signed by any notary
public and sealed with the seal of any ecclesiastical dignitary, which
shall thus command the same obedience as the originals, that the said
Indians and other peoples should be converted to the faith of Jesus
Christ by preaching the word of God and by the example of good and holy
living.

[Dated: May 29, 1537]

https://www.papalencyclicals.net/Paul03/p3subli.htm

45. Data: 2020-06-15 00:53:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:
> [...]
> later be discovered by Christians, are by no means to be deprived of
> their liberty or the possession of their property, even though they be
> outside the faith of Jesus Christ; and that they may and should, freely
> and legitimately, enjoy their liberty and the possession of their
> property; nor should they be in any way enslaved; should the contrary
> happen, it shall be null and have no effect.
>
> By virtue of Our apostolic authority We define and declare by these
> present letters, or by any translation thereof signed by any notary
> public and sealed with the seal of any ecclesiastical dignitary, which
> shall thus command the same obedience as the originals, that the said
> Indians and other peoples should be converted to the faith of Jesus
> Christ by preaching the word of God and by the example of good and holy

Naprawdę wierzysz, że on coś z tego zrozumie, o ile w ogóle przeczyta? :-)

46. Data: 2020-06-15 02:18:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-14 16:48, silvio balconetti wrote:

>> Jak długi proces myślowy musi u ciebie nastąpić, żebyś w końcu
>> zrozumiała, że to nie jest kwestia koloru skóry?
>>
>> Powrotu do zdrowia życzę.
>> Piotr
>
> Napisalem wlasnie, ze to bez sensu...
>
> Zawsze wyjdzie, ze miedzynarodowe lewactwo, trockisci, LGBT, ateisci,
> zydzi, Gates, Soros, Bilderbergowie, PO/KO, black power, szkola
> frankfurcka, miedzynarodowe korporacje itd.
>
> Takie sylogizmy dla malorolnych.
>

> https://en.wikipedia.org/wiki/Legatum_Prosperity_Ind
ex

> Pomroczna nie miesci sie na tej liscie (chyba jest 36).

//i nadal nie rozumiesz, ze to jeden i ten sam front walki o 'zwyciestwo
prawdziwej rewolucji'...?

47. Data: 2020-06-15 02:55:05

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-15 00:53, XL wrote:
> [...]
>> outside the faith of Jesus Christ; and that they may and should, freely
>> and legitimately, enjoy their liberty and the possession of their
>> property; nor should they be in any way enslaved; should the contrary
>> happen, it shall be null and have no effect.
>>
>> By virtue of Our apostolic authority We define and declare by these
>> present letters, or by any translation thereof signed by any notary
>> public and sealed with the seal of any ecclesiastical dignitary, which
>> shall thus command the same obedience as the originals, that the said
>> Indians and other peoples should be converted to the faith of Jesus
>> Christ by preaching the word of God and by the example of good and holy
>> living.
>>
>> [Dated: May 29, 1537]
>>

>> https://www.papalencyclicals.net/Paul03/p3subli.htm
>>

> Naprawdę wierzysz, że on coś z tego zrozumie, o ile w ogóle przeczyta? :-)

Wszystko rozumie i wszystko wie... tylko 'struga wariata'.

//zgodnie z instrukcjom: "prowokuj i placz!".

48. Data: 2020-06-15 10:37:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2020 o 00:39, Izaura pisze:
> On 2020-06-14 09:40, Kviat wrote:
>> W dniu 13.06.2020 o 23:31, Izaura pisze:
>>

>>> Nas Katolikow zobowiazala papieska encyklika
>>
>> Lubicie być z własnej woli na łańcuchu.
>>

> Dokument o
> epokowym znaczeniu, gdyż jako pierwszy uznawał godność każdego człowieka
> oraz jego prawo do wolności i własności niezależnie od jakichkolwiek
> kryteriów, jak na przykład rasy, narodowości czy wyznania, jednocześnie
> potępiając niewolnictwo jakiegokolwiek człowieka.

Spytaj ikselki, czy w jej przypadku ten dokument zadziałał.
Spytaj ikselki, jaki sens mają takie dokumenty o "epokowym znaczeniu"
(LOL :)), skoro religianci i tak mają je w dupie i zakładają tylko te
łańcuchy, które im najbardziej pasują. Np. te rozdawane przez Rydzyka.

https://www.newsweek.pl/swiat/papiez-franciszek-o-ge
jach-kosciol-katolicki-dyskryminacja/2e6cllv

"Podczas godzinnej rozmowy z dziennikarzami, hierarcha wypowiedział się
nie tylko w sprawie homoseksualistów, ale także innych dyskryminowanych
grup: - Kościół powinien przeprosić nie tylko gejów, lecz także ubogich,
kobiety i dzieci, które były wyzyskiwane za jego przyzwoleniem."

"Wedle nauczania księży katolickich, sam homoseksualizm nie jest
grzechem, ale grzechem jest życie w nieczystości, czyli współżycie gejów
i lesbijek. Jednak papież Franciszek jeszcze na początku swojego
pontyfikatu wypowiedział słynne dziś słowa: - Kim jestem by to oceniać?"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

49. Data: 2020-06-15 14:38:23

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 15.06.20 um 00:42 schrieb Izaura:
> On 2020-06-15 00:39, Izaura wrote:

>>> Lubicie być z własnej woli na łańcuchu.
>>>

>> //macie tu levaczki... poczytajcie se, boscie niedionformowane...?
>>

>> "Sublimis Deus - bulla papieża Pawła III wydana w 1537 roku. Dokument
>> o epokowym znaczeniu, gdyż jako pierwszy uznawał godność każdego
>> człowieka oraz jego prawo do wolności i własności niezależnie od
>> jakichkolwiek kryteriów, jak na przykład rasy, narodowości czy
>> wyznania, jednocześnie potępiając niewolnictwo jakiegokolwiek człowieka."
>>
>> https://pl.wikipedia.org/wiki/Sublimis_Deus
>>

>> //macie tu jeszcze, (tlumaczenie dla murzynow):
>>
>> "Sublimis Deus (English: The sublime God erroneously cited as Sublimus
>> Dei) is a papal encyclical promulgated by Pope Paul III on June 2,
>> 1537, which forbids the enslavement of the indigenous peoples of the
>> Americas (called Indians of the West and the South) and all other
>> people. It goes on to state that the Indians are fully rational human
>> beings who have rights to freedom and private property, even if they
>> are heathen"
>>
>> https://en.wikipedia.org/wiki/Sublimis_Deus
>>

> //a tu ''das oryginal'', ze samego "KC"!
>

> Sublimus Dei
> On the Enslavement and Evangelization of Indians
> Pope Paul III - 1537
>
> Pope Paul III (Topic: the enslavement and evangelization of Indians)
> To all faithful Christians to whom this writing may come, health in
> Christ our Lord and the apostolic benediction.

Rzeczywiscie wielki to byl papiez, ze nawet Kopernik zadedykowal mu
swoje dzielo! Zatwierdzil on zasluzony na odcinku praw czlowieka
(inkwizycja, konkwista) zakon jezuitow oraz ekskomunikowal krola Anglii
Henryka VIII, oblozyl kraj interdyktem, co doprowadzilo do zerwania z
Rzymem i utworzeniem tam odrebnego kosciola.
Renesansowy papiez Pawel III, czyli Alessandro Farnese byl bardzo
ciekawa osobowoscia. Juz jako dziewietnastolatek otrzymal od Aleksandra
VI (Rodrigo Borgia) kapelusz kardynalski, poniewaz papiez chcial w ten
sposob utrzymac zwiazek z panna Giulia Farnese, siostra mlodego
kardynala. Borgia mial z nia chyba dwojke dzieci, nazywal ja
"oblubienica chrystusowa", "sercem i oczami papieza", a dla ludu byla
ona "kurwa papieza". Giulia zostala rowniez uwieczniona na portrecie
jako Madonna.
Kardynal Alessandro Farnese, pozniejszy Pawel III nosil tez przydomek
"kardynala halki" z uwagi na slabosc do plci przeciwnej. Pozostawil po
sobie trzech synow i jedna corke, a kronikarze wspominali, ze otrul
podobno swoja matke i siostrzenice oraz ziecia Bosiusa Sforza, gdyz
zagustowal we wlasnej corce Constanzy... Ogolnie dbal o dobro swojej
rodziny - dzieci i wnukow oraz pomyslnosc rodu Farnese. W roku 1546
zlecil Michelangelo budowe katedry sw. Piotra.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

50. Data: 2020-06-15 21:33:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

dr gelologii kryficznej
---