Czarne... myśli.

121. Data: 2020-06-23 21:01:09

Temat: Re: Czarne... myśli.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-23 07:00, gazebo wrote:

> zapraszasz mnie do swego towarzystwa? dziekuje nie skorzystam

Chodzi o to, bys ocalil Krolowom i swojom dusze...

122. Data: 2020-06-23 21:09:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/06/2020 o 20:01, Izaura pisze:

> Chodzi o to, bys ocalil Krolowom i swojom dusze...

Jestem Bogiem, Ja Rozdzielam, i jak ty to wymysliles/as, ze Ja Bog Mam
Dusze?

--
gazebo

123. Data: 2020-06-23 22:33:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-23 19:00, FEniks wrote:

> [...]
> sama się wykruszy i zaniknie. Nie trzeba tu specjalnie wojować.

> Dlaczego ktoś miałby Ci w ten sposób odebrać jakąkolwiek przyjemność? Po
> prostu możesz nie oglądać. Naprawdę, naprawdę serio.
>
> A ten performance zalinkowany powyżej (i temu podobne, bo tego typu
> akcji było wiele, z tego co wiem), ma służyć pewnej refleksji i zmianom
> na lepsze, jak sądzę, choć to też nie jest moja estetyka. Wiesz, że
> większość naszych prababć, babć, a może nawet i niektórych mam, o
> mężczyznach z tych pokoleń nie wspominając, nie wiedziało, jak wygląda,

sztuka tak, obroni siem... ale mlode bezbronne rozumki, pozbawione
elementarnej wiedzy, czy poczucia estetyki, moga ulec... i tym samym,
zostac trwale uposledzone na reszte zycia, w zakresie tworzenia, jaki o
odbioru sztuki.
W ten wlasnie sposob, oblesne levactwo walczy z Kultura, ktorej jednym z
przejawow jest szeroko rozumiana sztuka, (i piekno obiektywne), to
tworzone, jaki i to odbierane.

Dadam tylko, ze pierwsza komuna, takze probowala zohydzac Nasze dusze,
przez poszarzanie rzeczywistosci, za pomocom np: 'opakowan zastepczych'.

A te performence, to nie jest zadna estetyka, tylko jedna z metod walki
z Kultura. sztandarowym prztkladem byl, (moze nadal jest?), 'akcjonizm
wiedenski', pochodna szkoly frankfurckiej.

https://www.google.com/search?q=akcjonizm+wiede%C5%8
4ski&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ve
d=2ahUKEwjV2q_L5JbqAhXGwMQBHQV0DfYQ_AUoAXoECBAQAw&bi
w=1352&bih=637

//naprawde nie warto paczec!

Ale, to nie znaczy, ze teraz wnuczki majom nadrabiac te zaleglosci...

https://twitter.com/bogdan607/status/114630837113976
8320/photo/1

//jestem przekonany, ze ta mloda dama jest zazenowana tym co oglada...

124. Data: 2020-06-23 22:37:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/06/2020 o 21:33, Izaura pisze:

> [...]
>
> Dadam tylko, ze pierwsza komuna, takze probowala zohydzac Nasze dusze,
> przez poszarzanie rzeczywistosci, za pomocom np: 'opakowan zastepczych'.

czyli jak sie zaspokajasz?

--
gazebo

125. Data: 2020-06-24 00:11:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2020 o 22:33, Izaura pisze:

> sztuka tak, obroni siem... ale mlode bezbronne rozumki, pozbawione
> elementarnej wiedzy, czy poczucia estetyki, moga ulec...

I dlatego faszyści muszą "bronić" normalnych ludzi przed sztuką?
Bo tylko faszyści mają elementarną wiedzę i poczucie estetyki?

No to się zdecyduj. Albo sztuka obroni się sama, albo masz śmietnik w
głowie i nie rozumiesz co piszesz.

> i tym samym,
> zostac trwale uposledzone na reszte zycia, w zakresie tworzenia, jaki o
> odbioru sztuki.

I dlatego faszyści muszą blokować sztuki teatralne. Bo sztuki nie
potrafią obronić się same.

Ale macie zryte łby, że nie widzicie w tym sprzeczności.

> W ten wlasnie sposob, oblesne levactwo walczy z Kultura, ktorej jednym z
> przejawow jest szeroko rozumiana sztuka,

Nie. To wy faszyści walczycie z kulturą, bo uroiliście sobie, że jakiś
nadprzyrodzony byt objawia wam co jest kulturą, a co nie jest. Głosy w
waszych głowach mówią wam, że podludzie nie mają elementarnej wiedzy i
poczucia estetyki i tylko wy możecie o tym decydować.
Do waszych pustych łbów nie dociera, że nie musicie oglądać tego, co wam
się nie podoba. Nie wystarcza wam, że nie musicie oglądać, macie
wewnętrzny imperatyw zakazywanie tego innym.
Macie uszkodzone mózgi wymagające interwencji chirurgicznej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

126. Data: 2020-06-24 00:30:55

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-24 00:11, Kviat wrote:

> [...]
> wewnętrzny imperatyw zakazywanie tego innym.
> Macie uszkodzone mózgi wymagające interwencji chirurgicznej.

//a ten esesman to on ci siem podoba, czy siem nie podoba...?

https://www.imdb.com/title/tt0500311/mediaviewer/rm3
334094848

127. Data: 2020-06-24 14:07:33

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2020 o 15:43, XL pisze:

> Człowiek tak, każdy. Każdy, który nie używa swojej orientacji seksualnej do
> naruszania porządku moralno-socjalno-politycznego. Ale nie każda ideologia.
> A ,,tęczowość" to ideologia - sama w sobie naruszająca podstawy
> funkcjonowania i istnienia(sic!) społeczeństw, a będąca koniem trojańskim
> (produktem i narzędziem) czerwonego totalitaryzmu.

Jakieś grube nieporozumienie. O jakiej tęczowości mowa - ci ludzie są
traktowanie jak coś gorszego i tyle. Gdybyśmy im tylko dali szanse do
życia jak sobie to wtedy zobaczymy czy oni chcą czegoś więcej niż ma
normalny człowiek.. A tak ogólnie to nie rozumiem dlaczego oni jeszcze
muszą o to walczyć, np komu (czemu) przeszkadza małżeństwo dwu osób o
takiej samej płci?

128. Data: 2020-06-24 14:07:53

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2020 o 03:50, Izaura pisze:

> //juz jej to kiedys tlumaczyli, ale dalej nie rozumie, ze 'teoria
> krytyczna', to obosieczna bron jest...

Zdaje się że Petra dużo rzeczy czy spraw nie rozumie.. Ta jej "walka" z
faszyzmem najlepszym tego przykładem..

129. Data: 2020-06-24 14:10:09

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2020 o 17:19, XL pisze:
> [...]
m_kolonialne

> Ależ jak najbardziej niderlandzkie.
> ,,Holenderskie Indie Wschodnie (niderl. Oost-Indië lub
> Nederlands-Indië"(...)"
>
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Holenderskie_Indie_W
schodnie

Czyli odpada wersja o zaszłościach kolonialnych jako przyczynie..
Natomiast co do nazewnictwa tego państwa, - w obcojęzycznemu zawsze to
państwo nazywa się Niderlandy, a więc o jaką zmianę nazwy chodzi?  Nigdy
tego tematu nie zgłębiałem , ale tak sobie myślę że tu może chodzić o
polskie nazewnictwo państw, np Włochy, Niemcy czy Holandia i nikt inny
takich nazw nie używa. Bo przecie nawet w polskiej encyklopedii stoi o
"Indiach Holenderskich". Tylko co znaczy ta oficjalna zmiana nazwy przez
Holandię?

130. Data: 2020-06-24 15:25:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> normalny człowiek.. A tak ogólnie to nie rozumiem dlaczego oni jeszcze
> muszą o to walczyć, np komu (czemu) przeszkadza małżeństwo dwu osób o

Jakieś grube nieporozumienie. PRZEZ KOGO oni są traktowani jako ,,coś
gorszego"? Poki trzymają swoje sprawy łóżkowe w domu, a nie na ulicy, w
szkole i w polityce, to nikt się ich nie czepia.
W JAKIEJ DZIEDZINIE niby oni nie mogą żyć jak my? - w urzędzie czy sklepie
ich nie obsłużą? Do pracy nie przyjmą? W szpitalu nie wyleczą?? Co Ty
gadasz?
Mowa o tęczowej IDEOLOGII, do ktorej się ich umiejętnie używa, budząc tą
ideologią agresję. Otóż ta ideologia ich wyssie, przeżuje i wypluje, kuedy
tylko poziom agresji osiągnie zaplanowany z góry szczyt. To o ten WZROST
AGRESJI tu gra się toczy. Czyli o to, aby wszystko się wywróciło do góry
nogami. To się nazywa REWOLUCJA. A za nią stoi tzw. szkoła frankfurcka i
totalitaryzm. Jakieś tam pojedyncze pedałki, lesbijki czy inni zboczeńcy są
zupełnie nieszkodliwi, ot, życie. TO ICH UŻYWANIE W CELACH POLITYCZNYCH I
SPOŁECZNYCH PRZEWROTÓW jest niebezpieczne - przede wszystkim dla nich
samych, jak i dla społeczeństwa.
Niby o co ta ,,walka"? Mogą przecież żyć razem, przekazywać sobie w spadku
majątek, dostawać info w szpitalu. Od tego jest instytucja TESTAMENTU,
DAROWIZNY oraz NOTARIALNEGO UPOWAŻNIENIA. I tutaj jest absolutna równość
miedz u nimi i resztą ludzi. Więc nie o tę równość walczą. WIĘC O CO?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...
Państwa faszystowskie