Czarne... myśli.

31. Data: 2020-06-18 03:03:34

Temat: Re: Czarne... myśli.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-17 11:35, XL wrote:
> [...]
wytaczaja-dziala-przeciwko-Gitowi.-Nie-podoba-im-sie
-galaz-master,News,108348.html

> a raczej ,,Chór
>
> NIEWOLNIKÓW":

//sliczne to jest...!

Bedzie siem dzialo... juz okreslenie "czarna lista" i "biala lista", tez
jest silnie rasistowskie...

32. Data: 2020-06-18 03:08:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-17 18:48, FEniks wrote:

> A ta nauczycielka postulowała likwidację "W pustyni i w puszczy"? Znów
> chybiona analogia.
>
> Index librorum prohibitorum to raczej przeciwna opcja zwykle postuluje.

Teraz frankfurtczycy przejeli tamte metody...

33. Data: 2020-06-18 11:04:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
-galaz-master,News,108348.html

> //sliczne to jest...!
>
> Bedzie siem dzialo... juz okreslenie "czarna lista" i "biala lista", tez

No, a potem to pójdzie dalej. Wszystkiego się można czepić, tak w
programowaniu, jak i w całej informatyce. Np. na jaki kolor trzeba teraz
zmienić kolor ekranu poleceń czy trybu awaryjnego w Windows? - może by tak
tęcza?
Komendy/polecenia na czarnym - źle się to kojarzy :->>>

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

34. Data: 2020-06-18 12:21:57

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
---
No ale czarne tlo jest eKOlogiczne i zdrowe dla ucz [oczu] ;P

35. Data: 2020-06-18 12:57:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> ---
> No ale czarne tlo jest eKOlogiczne i zdrowe dla ucz [oczu] ;P

Czarny humor ;->

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

36. Data: 2020-06-18 15:12:35

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.06.2020 o 14:20, XL pisze:

> Powiedz to czarnym.

I białym.  Bo niestety problem rozkłada się po równo na oba kolory.

37. Data: 2020-06-18 15:13:22

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.06.2020 o 15:42, Kviat pisze:

> LOL :)

> A kolor skóry wykonawcy rozpoznajesz po zapachu?
> I ktoś cię zmusza do słuchania? Wyłącznik masz uszkodzony?

Pokaż mi moje miejsce w moim kraju.

> Rozumiem twój ból. Jest nawet większy niż mój.
> Ja też czuję się skazany na wyłączenie szczujni rydzyka.
> Wręcz prześladuję to radio nie słuchając.

Rydzyk jest jeden, a goebbelszczyzna powszechna. Nie sposób się przed
nią uchronić.

> To kup sobie kaseciaka i nagraj na kasety taką muzę, jaka ci się podoba.

Wiesz gdzie sobie wsadź takie rady..

> To tylko i wyłącznie sprawa twojego prześladowanego umysłu.
> Stwórz własne radio i puszczaj taką muzę jaką chcesz. Tylko nie
> narzekaj na słuchaczy, że cię prześladują, bo nie chcą słuchać twojego
> radia.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

J.W.

38. Data: 2020-06-18 15:14:40

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.06.2020 o 14:53, FEniks pisze:

> Narzuca to się Tobie teraz brednie. Nikt nie usunął "W pustyni i w
> puszczy" z listy lektur.
>
> Ewa

Nawet z lupą nie dostrzegam " w pustyni i w puszczy" znamion rasizmu.
Liczę że choć Ty wytłumaczysz mi dlaczego człowieka w czarnej wersji
nietaktem jest nazywać go jak było w Kraju od zawsze - "Murzynem"?
Dlaczego miano "Pedał" uznano za coś co obraża homoseksualistę?  Bo jak
na razie dla mnie jest to jasne - ktoś mnie, bezstronnego obserwatora
szczuje na pedałów i murzynów. HGW robiła to otwarcie - żadnych równości
tylko generująca nienawiść "Tęcza" w centrum Warszawy.

39. Data: 2020-06-18 16:56:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> I białym.  Bo niestety problem rozkłada się po równo na oba kolory.

Gdzie się biali i czarni biją, tam tęczowym radość.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

40. Data: 2020-06-18 16:57:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> szczuje na pedałów i murzynów. HGW robiła to otwarcie - żadnych równości
> tylko generująca nienawiść "Tęcza" w centrum Warszawy.

??

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...