Czarne... myśli.

61. Data: 2020-06-20 02:54:21

Temat: Re: Czarne... myśli.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-19 13:45, XL wrote:
> Nie od dziś przecież. Cele wciąż te same, tylko ubranka inne:
> http://wpolityce.pl/polityka/173352-kto-tak-naprawde
-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje-dz
ialania-lewicy-w-polsce

To taka metoda: "prowokoj i placz..."

//ale, z nimi, to naprawde nie ma o czym rozmawiac.

62. Data: 2020-06-20 03:33:22

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-19 19:16, gazebo wrote:

> co ty nie pierdolisz, carte blanche, noworodki, prostytutki, obojnacy
> jak ty, cala gama futrzakow, ktore bys chcial zerznac, wspinaj sie,
> wiewiorki gora

//i szycie, 'na czarno', bialych garniturow, dla murzynow...

http://www.quickmeme.com/meme/3quhwu/page/1/

https://tinyurl.com/yayahz44

63. Data: 2020-06-20 07:31:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/06/2020 o 02:33, Izaura pisze:

> //i szycie, 'na czarno', bialych garniturow, dla murzynow...

zarobisz, co sie martwisz, co sie smucisz...
--
gazebo

64. Data: 2020-06-20 09:38:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> https://wpolityce.pl/polityka/173352-kto-tak-naprawd
e-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje-d
zialania-lewicy-w-polsce

Linkuję to ciągle cvietii, od lat. Ostatnio ze cztery dni temu.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

65. Data: 2020-06-20 09:40:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:
-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje-dz
ialania-lewicy-w-polsce

> To taka metoda: "prowokoj i placz..."
>
> //ale, z nimi, to naprawde nie ma o czym rozmawiac.

Ano nie ma. Tylko tępić jak wszy.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

66. Data: 2020-06-20 20:33:36

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-20 09:38, XL wrote:

e-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje-d
zialania-lewicy-w-polsce

> Linkuję to ciągle cvietii, od lat. Ostatnio ze cztery dni temu.

To nic nie da...
Oblesne levactwt to doskonale to wie i wykorzystuje do manipulowania
tymi, ktorzy nie maja ochoty wnikliwie to analizowac, by zrozumiec.

//i wlasnie, trzeba uparcie powtarzac by dotarzec do tych zmanipulowanych...

67. Data: 2020-06-20 20:51:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2020 o 02:46, Izaura pisze:

> Masz jakies przemyslenia, co moglo spowodowac zmiane pojec...?

"Ludzie, zdarzenia, sytuacje, okoliczności..."itp.

Ale że mam się wypowiedzieć na temat każdego z osobna? To chyba nie jest
odpowiednie miejsce na pisanie prac naukowych.

Ewa

68. Data: 2020-06-20 23:09:43

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-20 09:40, XL wrote:
-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje-dz
ialania-lewicy-w-polsce

> Ano nie ma. Tylko tępić jak wszy.

i... uswiadamiac tych zmanipulowanych...

//i oczywiscie 'prowokuj' pisze siem prze 'u'... przepraszam, jesli to
kogos urazilo :)

69. Data: 2020-06-20 23:41:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-20 20:51, FEniks wrote:

> "Ludzie, zdarzenia, sytuacje, okoliczności..."itp.
>
> Ale że mam się wypowiedzieć na temat każdego z osobna? To chyba nie jest
> odpowiednie miejsce na pisanie prac naukowych.

Ewa... nie przesadzaj... to mozna strescic jednym zdaniem... to
neomarksistowska nowomowa jest...!

https://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-10-00-A
NTYKULTURA-MARSZ.html

//tzw. 'marsz przez instytucje', to wlasnie marsz przez pojecia.

70. Data: 2020-06-20 23:46:03

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-20 23:41, Izaura wrote:

> [...]
NTYKULTURA-MARSZ.html

> //tzw. 'marsz przez instytucje', to wlasnie marsz przez pojecia.

//a jak by siem komus link nie otwieral, to tu dwa zdania:

"Hasłem marszu przez instytucje było ,,wywrócić cały ten sklep do góry
nogami".
Dalekosiężność tej koncepcji ,,wyszła w praniu", ponieważ - niezależnie
od tego, czy sam Rudi Dutschke zdawał sobie z tego sprawę - wszystko
zależy od definicji pojęcia ,,instytucja" i rozumienia ich ,,przejęcia". W
szerokim i zrealizowanym, a raczej w obecnie realizowanym znaczeniu
najważniejsze ,,instytucje" to nie organizacyjne formy życia społecznego
(uczelnia, biuro, bank, ministerstwo), ale mechanizmy określający zasady
życia społecznego (małżeństwo, rodzina, wspólnota, religia, nauka,
sztuka), a ,,przejęcie" (wg ideologów) wcale nie oznacza obejmowania
stanowisk i synekur w zorganizowanych formach życia społecznego (chociaż
oznacza to dla antykulturowych funkcjonariuszy), ale zmianę ich
społecznej funkcji."

Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...
Państwa faszystowskie
Czarna strona Księżyca.